Hallo smegquote:
Yvonne deed ook leuk mee hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dag smeg
Een mod op onze boot!!!
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo'n vreetzucht had ik nog nooit gezien inderdaaden ik nog wel hopen dat je wat overhield zodat ik dat uit de vuilnisbak kon graaien als je klaar was, maar nee alles werd opgegeten tot aan de laatste kruimel
Hey Patrick, ik zeg: deel je pizzaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lag
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yvonne deed ook leuk mee hoor!
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over etenquote:
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.quote:
Creabeafora?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.
De bereiding laat doorgaans te wensen overquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanus
Met eten kun je ook knutselenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bereiding laat doorgaans te wensen over
Je leert er mee levenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen

Daar heb je eiwit voor tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komt
Voor HD beeld misschien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.quote:
Jaquote:
Ik zal eens lekker voor je koken, lekker geurkaarsje aan en de muziek zacht. Lichtjes uit en een fles goede wijn dan maken we er een gezellige avond vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Terug.quote:
Hm?quote:
Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Aww.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.
JUSTEAT.NLquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef dralion13 het volgende:
overal reclame van thuisbezorgd.nl trouwens
Ik ben nooit weggeweestquote:
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderkleiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen
hoiii beachquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.
Oké..ik heb geen idee
Jij probeert in mijn sig te komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Michhas, ik ben verliefd op je
oOhh gaaf is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderklei
Johquote:
En je hebt het over mij in je ondertitelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb gamezz ( voor de meesten van jullie waarschijnlijk onbekend, voor mij een volksheld! ) en Sharrelien, mijn fictieve zusje in mijn sig
Dit heeft vast niets te maken met de Radio Onzin meetquote:
quote:
Zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dit heeft vast niets te maken met de Radio Onzin meet![]()
![]()
michhasssss is een popi knul hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
michhas heeft dadelijk geen plaats meer in zijn sig
Onder andere!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je hebt het over mij in je ondertitel
Niet alleen hier hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
michhasssss is een popi knul hier
Michhas hosselt zoals een hondentrimsalon zijn klanten borstelt.quote:
Hier in de wijk kent ook iedereen hem.quote:
Doegquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Beach het volgende:
Hmm toch maar even wat eten en dan wat typendoei piraten van me.
Nog éééééééééééééén keertje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Zeroku het volgende:
In mijn sig staat niemand. [ afbeelding ]
Mijn hart groeit sneller dan mijn penisquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nu blozen, maar jij zit ook in het mijne
HAHAHAHAHAHA.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Michhas hosselt zoals een hondentrimsalon zijn klanten borstelt.
Alleen dat rijmt niet goed
Je zit nu echt hardop te lachen hèquote:
Geniet van deze maaltijd alsof het je laatste zal zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Beach het volgende:
Hmm toch maar even wat eten en dan wat typendoei piraten van me.
Net niet. Nu herinner ik me weer waar dat precies over gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit nu echt hardop te lachen hè![]()
Je wordt oud geakkkk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef sharr het volgende:
Hallo liefjes die mij begroeten. Daarbij: Dit gaat snel
Weg met die emo.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit nu echt hardop te lachen hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |