ja opzich wel maar ik dacht dat we lasagne zouden krijgen dus dan is het wel minderquote:
Zonde hèquote:
Het is ook niet voor niets een SLOWCHAT TOPICquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon sloom jahhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja opzich wel maar ik dacht dat we lasagne zouden krijgen dus dan is het wel minder
Gewoon een vadsige afro amerikaanse dolfijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets een SLOWCHAT TOPIC
Ik gniffeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?![]()
14quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
19 hihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Ik sta voorop!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
kies allemaal maar een plekje
Muziekje erbijquote:
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, dan mag iedereen zeggen waar ie wilt, dan plaats ik jullie wel erin oke ?
Hoi daar!quote:
18quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Er is geen wetgeving. We zitten toch op het schip?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het mag niet van de wetgeving hier jahhhh.
Ik ga in het bubbelbadquote:
maakt niet uit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je sluit juist buiten als je zo'n plaatje maakt. Snap dat nou.
FOK!.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is geen wetgeving. We zitten toch op het schip?
Wetgeving geldt ook op zee. Zie Caroline Case.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
He-he. Erkenning.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
Geen kliekjesvorming!
Klinker has a point.
De wet van de zee, je weet zelufquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'' oh wat gaat dit snel''quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' oh wat gaat dit snel''
'' Oh ik ben dit niet gewend hoor''
'' oh ze kunnen dit beter een FC noemen'' ..
Mijn vingers zijn helemaal afgetraind voor dit soort calamiteiten.
Ikzelf ga voor de kwaliteitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ook, tik hem aan broederrrrt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
quote:
Soberso komt er niks van waarde uit mijn mond.quote:
Dikzak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
Oké..plekje op de boot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
Oké..plekje op de boot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenHet mag gewoon niehieeeeeeeeeeettt. Jezus snap dat nou echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenKlinkie is de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die negeer ik niet
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenAls dit een kliekje zou zijn, zouden de meeste hier niet welkom zijn. Punt is gewoon dat dit geen kliekje is en zo'n illustratie geen nut heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Lang leve de kapitein!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkie is de baasdie negeer ik niet
Wees blij met obesitasquote:
Grote omvangenquote:
Over 15 jaar, als er een nieuwe ijstijd begint. Zullen wij in staat zijn om in leven te blijven ondanks de kou.quote:
Ik moet er wel bij vermelden dat mijn penis erg klein is.quote:
Dat is niet van belang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vermelden dat mijn penis erg klein is.
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook als voorbeeld gebruikt voor het kleibeeld die ik maken moest vorig jaar.
JanPiraat post enkel kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JanPiraat
Wat een kwaliteitspost!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zien![]()
De kapitein heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat post enkel kwaliteit.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JanPiraat
Wat een kwaliteitspost!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat post enkel kwaliteit.
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zien![]()
Pics?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.
Hey Hoi Smegmanusquote:
Zo'n vreetzucht had ik nog nooit gezien inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |