Nee..van de Nachtbagger meet worden er geen foto's gelekt. Enkel van de onzin radio meetquote:
Hallo smegquote:
Yvonne deed ook leuk mee hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dag smeg
Een mod op onze boot!!!
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo'n vreetzucht had ik nog nooit gezien inderdaaden ik nog wel hopen dat je wat overhield zodat ik dat uit de vuilnisbak kon graaien als je klaar was, maar nee alles werd opgegeten tot aan de laatste kruimel
Hey Patrick, ik zeg: deel je pizzaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lag
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yvonne deed ook leuk mee hoor!
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over etenquote:
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.quote:
Creabeafora?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.
De bereiding laat doorgaans te wensen overquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanus
Met eten kun je ook knutselenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bereiding laat doorgaans te wensen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |