Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FMquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3FM heeft hetzelfde niveau als onzin radio behaald?
Ze gebruiken het als grapje, op achtergrondquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3FM heeft hetzelfde niveau als onzin radio behaald?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FM
Oké..dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze gebruiken het als grapje, op achtergrond
Voor een Item
Maar zij heeft vet veel hitsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FM
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zij heeft vet veel hits [ afbeelding ]
Dat is een pigfacequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.
[ afbeelding ]
lady bahbah?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.
[ afbeelding ]
Kawaii.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet wat ik van Lady Gaga vind.
ik niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet wat ik van Lady Gaga vind.
Hebben wolken rode randen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
gevulde maag maakt nog geen kettingzaag
Hallo kapitein, gaan we nog iets enteren vandaag de dag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
quote:
ik wil je kettingzaag wel zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houdenquote:
Vandaag even rustig aan.. beetje rum zuipen met zn allen, nog vieren dat we een slowchat bezittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hallo kapitein, gaan we nog iets enteren vandaag de dag?
FC bedoel jequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vandaag even rustig aan.. beetje rum zuipen met zn allen, nog vieren dat we een slowchat bezitten
quote:
dan ben ik het wel met je eens vind het wel knap dat ze steeds weer zoveel aandacht kan vergarenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heul niet.
[..]
ik wil je kettingzaag wel zijn
[..]
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houden
oeiiiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heul niet.
[..]
ik wil je kettingzaag wel zijn
[..]
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houden
Misschien wil Beach wel bij je in bed komen liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Soms denk ik echt, waarom ligt er geen strand naast mijn huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |