Geluk jij !! anders altijd zand in je schoenen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Soms denk ik echt, waarom ligt er geen strand naast mijn huis
Dat heeft te maken met de plek waar je huis staatquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Soms denk ik echt, waarom ligt er geen strand naast mijn huis
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan ben ik het wel met je eens vind het wel knap dat ze steeds weer zoveel aandacht kan vergaren
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiiwat mag ik met jou zagen dan ?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien wil Beach wel bij je in bed komen liggen.
Hihi woordgarpje. [ afbeelding ]
Haha goeie garp manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat echt?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Binnenkort op alle grote zenders: Oh Oh Salou![]()
hihi, ik ga denk ik echt een videocamera kopen om te filmen @ salou
Ik wil ook aan het strand wonen manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geluk jij !! anders altijd zand in je schoenen enzo
Ik zei naast mijn huis hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Salou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Binnenkort op alle grote zenders: Oh Oh Salou![]()
hihi, ik ga denk ik echt een videocamera kopen om te filmen @ salou
hmmmm ja gewoon s'ochends wakker worden en met een surfplank uit je raam springen zo de zee opquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil ook aan het strand wonen manSurfplankje erbij..hoef ik de zomers niet meer op vakantie hoor
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zeroku wanneer gaan wij samen weder de eendjes voederen?
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.
Jij mag in het midden lopen.quote:
En bij zonsondergangquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmmm ja gewoon s'ochends wakker worden en met een surfplank uit je raam springen zo de zee opdat heeft wel weer iets
zit je een half uur te kijken naar autisten die zeggen: "ja en toen poste hij dat ik gek was dus toen heb ik hem een loser genoemd het knopje stop volgen geduwd en de computer uitgezet"quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn denk ik!
[..]
!!!!!!!!!
Maar Marcel werd aangevallen en zijn hond is toen gewurgd door een zwaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |