Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Hoop dat de sceamers winnen !quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.
Ooooo dus ze moeten flip gewoon dronken voeren voor hij weer met haar zoentquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas is het alter ego van Flip, die wilde haar wel tongelen.
moniqe is een jankertquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mark, capper bij uitstek. Geef jou mening eens over de bewoners, je caps zijn prachtig maar ik lees nooit iets van je over de bewoners. KOm op schatje, lucht je hart eens
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
En geen bijnamen meer hier, dat geeft onze volksheid aan.![]()
Ow en wie is die volksheld dan wel =quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Binnen team baas/mosquito en buiten de slangenkuil dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Ik heb het over de bijnamen van de bewoners. Dat schijnt nogal plat te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumland
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je offtopic bullshit 's ergens anders?
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
Go for it girl....je kan haar hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alleen als ik op kop krijg van Modje.
en schatje niet te vergeten. oja, "ik weet het"quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja als je dat moet tellen en een euro krijgt wordt je ook rijk
ze....................zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
ik zie haar niet op de streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
Heb al een tijdje de nieuwe kluis standen erin staan. Maar niemand pakt de nieuwe costekst. Dus dan zorg ik er toch voor dat ik lapo hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Urb het volgende:
Andere kan dicht, sorry!![]()
jij lapo huntert resi !![]()
Jij bent een beetje domquote:
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help mequote:
Cos is mooi, maar we zijn niet de enige dit wel eens buiten ons boekje gaan, doen de modjes ook hoor;) zolang het maar te veel en te vaak is toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wil best over de stream hebben, maar dat betekend dat ik moet luisteren naar bijv Mo en Jo, aangezien iedereen hier al Geer en de rest heeft.
Go team geerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Urb het volgende:
Team baas lekker bezig..
Ze hebben geen zin om te koken.
Gerard " Jo & Mo koken vanavond. "
Sharon " kijkt heel moeilijk, tot het kewartje valt en be-aamt het dan"
Karim is het er ook mee eens maar zegt " we moeten het dan wel ff vragen want ze gaan ervan uit dat er weer voor ze gekookt word"
![]()
![]()
jumjum broodquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
noop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Dat verhaal van Geer over iemand ontvoeren ,is verzonnen lijkt me of?
Die twee hebben vorige week gekookt, samen met Laura.. Gewokte aardappeltjes en zo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
ja, in de streamverslagen staat het verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
Dat was toch een missie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Is een opdracht die de screamers geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
In de streamverslagen Urb, daar less je het verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Meer Wagner Pizza!
![]()
![]()
[..]
Hoe zit dat psies dan? Heb ik gemist nml.
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
De mieten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maik wil opdrachten uitvoeren?? Wie is Maik??
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Nou zou eerder van hem een happie eten nemen dan als Mo of Jo kooktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Djoon naar de KvdW. Voor de 3e keer vandaag.quote:SST_Joanna SST Joanna
Er zijn toch nog een paar plaatsen vrij voor de liveshow van 14-04. Mail uw naam + 06 nummer naar info@dianagabriels.nl
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help me![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Wil iemand mij vertellen over die missie dan vannacht, want ik heb er niks van meegekregen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoor[spoiler][ afbeelding ][Spoiler/]
Ja, klopt. Sharon, Gerard en Karim koken het vaakst. Volgens mij hebben Laura, Monique en Joanna maar een keer gekookt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard heeft geen zin in makkelijk (zoals de rest van de groep, oftewel: ik ben te lui om te koken), het zijn altijd dezelfde die koken daar volgens mij!
Sorry pietje, maar ik wardeer ook geen ongewenst DM.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
DM's zijn net zoals PM's prive en mogen dus niet gepost worden.
Fenneke geeft ook plaatsen weg alleen die doet het discreet door DM te versturenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat de rol van MamaDjoon is.
[..]
Djoon naar de KvdW. Voor de 3e keer vandaag.
Bah, wat doorzichtig zeg, nu kopen ze zelfs de kijkers om.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat de rol van MamaDjoon is.
[..]
dat weet ik heb ik ook gezegt hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah, wat doorzichtig zeg, nu kopen ze zelfs de kijkers om.
Kwestie van blocken, dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sorry pietje, maar ik wardeer ook geen ongewenst DM.
Hey Piet, we hoorden vanmiddag dat Gerard hoopte dat jij zou komen inbreken in het SST huis, hij zou klaarstaan met koffie en broodjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb ze vorige week in actie gezien (geen succes) en Laura zei toen dat het haar tweede of derde keer was, in acht weken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, klopt. Sharon, Gerard en Karim koken het vaakst. Volgens mij hebben Laura, Monique en Joanna maar een keer gekookt.
Ik hoorde 't ja, ik vraag me nog steeds af waarom ie mij herrinertquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey Piet, we hoorden vanmiddag dat Gerard hoopte dat jij zou komen inbreken in het SST huis, hij zou klaarstaan met koffie en broodjes.![]()
ze zitten daar ook allemaal met hun kont op het aanrecht enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft Laura geen manieren!? Ze zit met haar voeten op tafel.
Ik luister niet echt naar mijn sst man he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat weet ik heb ik ook gezegt hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik luister niet echt naar mijn sst man he?
[ afbeelding ]
Kijk, klasse verloochent zich niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef evaxsis het volgende:
Fenneke geeft ook plaatsen weg alleen die doet het discreet door DM te versturen
Doe ik ook altijd thuis of bij vriendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft Laura geen manieren!? Ze zit met haar voeten op tafel.
Ieeeew, nu krijg ik weer Mo en Maik in mijn gedachten met haar doos..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zitten daar ook allemaal met hun kont op het aanrecht enzo
Voor zover ik het mee kreeg had hij dat allang van je verwacht. Je kreeg van Geer en Karim een rondleiding door het huis en je mocht ook even kijken in de KVDWquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoorde 't ja, ik vraag me nog steeds af waarom ie mij herrinert.
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, klasse verloochent zich niet.
Ah, vandaar dat ze overal prijskaartjes aan had zitten toen ze binnen kwam...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt met kleding uit kvdw
Heeft het erover dat de andere helft vergoed wordt
Rondleiding heb ik allang gehad, alleen zonder bewonersquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Voor zover ik het mee kreeg had hij dat allang van je verwacht. Je kreeg van Geer en Karim een rondleiding door het huis en je mocht ook even kijken in de KVDW
Dan wordt het nu toch tijd je parachutte om te doen en naar portugal te gaan, je kan en mag Gerard niet teleurstellen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rondleiding heb ik allang gehad, alleen zonder bewoners.
Tsja, de kleding van bijna iedereen is verkloot door de wasserij. Maar MamaDjoon hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt met kleding uit kvdw
Heeft het erover dat de andere helft vergoed wordt
Of een lift vragen van heksje, gezellig achterop de bezem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan wordt het nu toch tijd je parachutte om te doen en naar portugal te gaan, je kan en mag Gerard niet teleurstellen hoor
Jo heeft nog tig kilo aan kleding op reserve toch? zijn de meiden iig geredquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de kleding van bijna iedereen is verkloot door de wasserij. Maar MamaDjoon hè?
Zou echt leuk zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou een heerlijke bak zijn, Gerard, Karim en Sharon aan een goede maaltijd en de rest moet zichzelf maar redden.. Gaan ze niet leuk vinden!
Eigenlijk zouden ze dat gewoon moeten doen, Het wordt nu vanzelfsprekend dat er een maaltijd voor hun klaar gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou een heerlijke bak zijn, Gerard, Karim en Sharon aan een goede maaltijd en de rest moet zichzelf maar redden.. Gaan ze niet leuk vinden!
die heeft bijna elke dag een ander kliniekhempje aan.. Of heeft ze de tafelkleedjes gevonden met de knijper???quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jo heeft nog tig kilo aan kleding op reserve toch? zijn de meiden iig gered
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga een geer en karim doen (koken)
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die heeft bijna elke dag een ander kliniekhempje aan.. Of heeft ze de tafelkleedjes gevonden met de knijper???
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat gewoon moeten doen, Het wordt nu vanzelfsprekend dat er een maaltijd voor hun klaar gemaakt wordt.
Gerard had het vanmiddag over zelfredzaamheid, dus is een uitgelezen kans het in uitvoering te brengen en kijken wie zich zelf kan reddenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!
En het voor hun neus op eten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij stelt net zoiets voor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nu al een ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard had het vanmiddag over zelfredzaamheid, dus is een uitgelezen kans het in uitvoering te brengen en kijken wie zich zelf kan redden
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb net dat streamverslag gelezen over vannacht, kan het gewoon niet geloven haast.
Als ze daarom genomineerd worden is het goed, de wildcard is dan voor degene die de groep heeft gestimuleerd om te weigeren.
wtf? Joan besprong en aaide hem toch echt op z'n minst ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef wildstar het volgende:
Een nat pak
12 april om 16.54
Naakte lijven op elkaar.
Nadat Philip een frisse duik in het zwembad heeft genomen duikt hij boven op zijn vriendinnetje. Joanna snapt Philip alleen niet: "je wilt niet ordinair met me zoenen, maar wel met je naakte lichaam bovenop me liggen." Ze doet er nog een schepje bovenop en zegt: "We hebben bijna Maik en Mo overtroffen zo, gewoon niet onder de dekens."
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!![]()
Geen idee hoe ze die wildcard gaan verdelen, maar ik neem aan dat de weigering vooral bij Gerard vandaan komt.
ze zijn echt de weg kwijt daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!![]()
Geen idee hoe ze die wildcard gaan verdelen, maar ik neem aan dat de weigering vooral bij Gerard vandaan komt.
[..]
wtf? Joan besprong en aaide hem toch echt op z'n minst ook.![]()
Ze zijn gek daar. Hij dook het zwembad in omdat hij een erectie had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef wildstar het volgende:
Een nat pak
12 april om 16.54
[quote]Naakte lijven op elkaar.
Nadat Philip een frisse duik in het zwembad heeft genomen duikt hij boven op zijn vriendinnetje. Joanna snapt Philip alleen niet: "je wilt niet ordinair met me zoenen, maar wel met je naakte lichaam bovenop me liggen." Ze doet er nog een schepje bovenop en zegt: "We hebben bijna Maik en Mo overtroffen zo, gewoon niet onder de dekens."
Ja, hij moest zelfs ff het koude water in omdat een bepaald lichaamsdeel wat moest "krimpen".quote:
Genant!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn gek daar. Hij dook het zwembad in omdat hij een erectie had.
Dank daarvoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef waterkant het volgende:
zo ben weer thuis! heb ff laatste cos gelezen en ben door annelies,en de vragen van urb weer op de hoogte
quote:rita_40 @SST_Joanna Wat heeft joan een mooie blouse aan.#wil ik ook
less than a minute ago via Samsung Mobile
steintje66 @SST_Joanna bedankt voor de kaartjes!!! is er na de show een afterparty? tot hoe laat duurt dat ongeveer?
6 minutes ago via web
Eeeveliienn @SST_Joanna oh oke maar ik vroeg gwn dat die kaartjes toch moet kopen
10 minutes ago via web
ilonaa076 Jeeeeej 2 kaartjes voor de liveshow van @secretstorynl met dank aan @SST_Joanna echt super bedankt!!!#hoera
10 minutes ago via ÜberSocial
GHB2072 @SST_Joanna: Alle plaatsen zijn nu bezet! aahh echt jammer!!
11 minutes ago via Twitter for iPhone
Leonievice @Joeeedith jammer we zijn niet uitgekozen door @SST_Joanna terwijl wij altijd online shoppen bij #tofs #nieteerlijk
12 minutes ago via Twitter for iPhonefrom Wûnseradiel, Friesland
SST_Joanna Alle plaatsen zijn nu bezet!
14 minutes ago via web
Eeeveliienn @SST_Joanna maar die kaartjes moet je toch kopen'
20 minutes ago via web
_eefj @SST_Joanna die plaatsen kosten toch geld? xD
22 minutes ago via webfrom Arnhem
Snipes2kill @SST_Joanna waarom maak je in godsnaam zoveel reclame voor die kledingwinkel?? Gaat nergens over.
23 minutes ago via web
SST_Joanna Er zijn toch nog een paar plaatsen vrij voor de liveshow van 14-04. Mail uw naam + 06 nummer naar info@dianagabriels.nl
25 minutes ago via web
sportster48 #sstnl #sst_Joanna is zooooo ontzettend camera bewust...., pfffff http://t.co/o5HaYk7
about 2 hours ago via Twitter for iPhone
Viezerik bahquote:
Graag gedaan , wel moeilijk hoor om objectief een verslag te typenquote:
kan lui niet een keer koken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef evaxsis het volgende:
Team Geer wil niet en de rest vrouwen willen niet koken, dus wie staat er nu weer in de keuken Karim.![]()
Edit Geer gaat toch koken
Nah, kan gebeuren maar verdraai het verhaal dan niet of plaats geen bericht.quote:
Kan je niet een topic openen, CoT??quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Urb het volgende:
Een kleine sfeer-impressie van #sst_joanna
[..]
Voor pubers. Ik heb de moeite genomen om te luisteren, maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een echte geilbak geworden!!
Top!! Dat vind ik echt dapper van je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor pubers. Ik heb de moeite genomen om te luisteren, maar
Als het echt storend is dan doe ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je niet een topic openen, CoT??
haha is niet errug! beter een verslag van jou met je posten in mijn achterhoofd, dan een verslag dat niet gekleurd is! kan ik van genietenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Graag gedaan , wel moeilijk hoor om objectief een verslag te typen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top!! Dat vind ik echt dapper van je!
Plaats je nog een verslag??
Laat maar, het vraagje was meer om jou te plagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Krijg het niet uit mijn vingers. Over cola-light halen, kriebelen.. bla bla bla
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha is niet errug! beter een verslag van jou met je posten in mijn achterhoofd, dan een verslag dat niet gekleurd is! kan ik van genieten
Bulletjuhs kunnen niet kokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Phillip kookt het echt niet, uit principe??
degene die het minst sponsortquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Week van de Angst: het is een gelijkspel en nu zijn jullie allemaal genomineerd! Wat dat is hier toch jullie grootste angst!!
Okey.. Wie gaat dan naar huis??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, klasse verloochent zich niet.
Voor mij graag Mo het eerste dan gaat volgende week Maik heeft tie zelf belooofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Week van de Angst: het is een gelijkspel en nu zijn jullie allemaal genomineerd! Wat dat is hier toch jullie grootste angst!!
Maik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bekstekker!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee wat is Karim van plan?![]()
[ link | afbeelding ]
Johanna!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef waterkant het volgende:
ff vraagje heb via allerlei forums begrepen dat er nog iemand in zou komen zonder geheim...dat was het geheim...
klopt dit?
Stef?quote:
Jij denkt dat Fenneke en asociaal stuk vreten is? Maar ik weet wel wat er speelt hoor, never mind.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
kan het nog dieper BQ je kent dat hele mens niet eens
quote:Pak je Portugese woordenboek erbij!
Monique en Maik liggen samen op de tuinlounge als Philip in het zwembad springt. Philip loopt na zijn frisse duik richting het koppel. Met zijn natte zwembroekje dreigt hij op Monique te springen. Monique reageert: Hey los irritantos! Philip: Hoe noemde je mij? Monique besluit het terug te nemen als ze de natte Philip over haar heen ziet leunen. De hoogbegaafde Monique lijkt de Portugese taal een eigen draai te geven.
ok flip,dan wordt je vreten uit principe ook niet meer gekookt,jij en botox voortaan maar pizzaquote:
Neuh met Karim wat hij allemaal niet zou doen voor opdrachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit geer nou met laura te praten????
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard zegt raadt het geheim van Karim
HUHquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard zegt raadt het geheim van Karim
Hij heeft geen geld en dat doet hem helemaal niks.quote:
Leuk is dat hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, he. Dan kijkt hij zo liefquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind dat Karim een mooie lach heeft
Rare jongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip had een paar jaar geleden een tweede telefoon met daarin het telefoonnummer van allemaal meisjes.
Maar hij wil niet ordinair tongen als iedereen het kan zien..![]()
Ah, vandaar dat hij vanmiddag zei dat de mensen thuis hem niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip had een paar jaar geleden een tweede telefoon met daarin het telefoonnummer van allemaal meisjes.
Maar hij wil niet ordinair tongen als iedereen het kan zien..![]()
Goeie oren als ie Alex op slippers kan horen lopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard irriteerd zich aan het geluid van de slippers van Alex en Joanna. Dat gelid van het slipper wat van en op het voet plakt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind dat Karim een mooie lach heeft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fenneke en asociaal stuk vreten is? Maar ik weet wel wat er speelt hoor, never mind.![]()
Poekieroekie in de bocht.
[..]
doet laura toch nog liggend iets goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard irriteerd zich aan het geluid van de slippers van Alex en Joanna. Dat gelid van het slipper wat van en op het voet plakt.
Vuurspuwer!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Candyfreak het volgende:
Karim denkt dat ze vanavond een artiest krijgen
Moet het wel een enge artiest zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Candyfreak het volgende:
Karim denkt dat ze vanavond een artiest krijgen
Komt de moeder van Beppie dan langsquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moet het wel een enge artiest zijn
Zeker bij Laura, Monique en Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Angst. Aan de leugen detector, dan breekt het angstzweet ze vast en zeker wel uit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt de moeder van Beppie dan langs
en dan natuurlijk de vragen' ben je verliefd? Voor maik mo flip en bla die blaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Angst. Aan de leugen detector, dan breekt het angstzweet ze vast en zeker wel uit
Ja, dat is mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Day het volgende:
Ik moet zo lachen om gerard en karim. Di begrijpen elkaar gewoon zonder het uit te spreken.
Goed zo, gooi het er maar uit!quote:
Weet jij hoeveel van dat soort films een per jaar verschijnen? Het is de grootste filmindustrie ter wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef waterkant het volgende:
eigenlijk raar dat er nog geen een streamer/sst volger nog een filmpje gevonden heeft over de film in bollywood, met beelden die dan kloppen..is toch raaaaaaaaaaar
Jaaaa als dat zo zou wezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef SIRA het volgende:
Hallo allemaal,
ff vraagje; zijn Gerard en Karim op stream 3? dan fiets ik ff mijn tv aan nl. De rest hoef ik echt te horen nl.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef SIRA het volgende:
Hallo allemaal,
ff vraagje; zijn Gerard en Karim op stream 3? dan fiets ik ff mijn tv aan nl. De rest hoef ik echt te horen nl.
Zij moet haar mond houden want ze doet zelf ook niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
Laura: "Hoeveel slaap je thuis Maik? Je doet hier geen fuck!?"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
misschien heeft ie 3 danspasjes gedaan want de geheimen stellen geen ruk voor van de meeste ze moesten watquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel van dat soort films een per jaar verschijnen? Het is de grootste filmindustrie ter wereld
toch wel iets meer,matrassenlambada en die soepstengel nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
nou ik vind 1x slaapwandelen in de 6 weken toch wel heftig hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie 3 danspasjes gedaan want de geheimen stellen geen ruk voor van de meeste ze moesten wat
Dit soort taal is tegenwoordig bon ton in de COSquote:
Doch doet ze zeker meer dan Maik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij moet haar mond houden want ze doet zelf ook niks
Ik irriteer me daar ook aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gaan ze nu echt wéér voor de hele groep koken? Niemand steekt een poot uit of vraagt het maar. Ze laten zich graag bedienen, goffer
heftig, wat heet heftig als ik haar was liet ik me in een gesloten inrichting opnemen voor nader onderzoekquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou ik vind 1x slaapwandelen in de 6 weken toch wel heftig hoor
Mooie weergave van de overvolle slangenkuil in contrast met de bazen in de keuken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar ook aan.
[ afbeelding ]
daar moest ze eigenlijk naar toe toch vóór sst?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heftig, wat heet heftig als ik haar was liet ik me in een gesloten inrichting opnemen voor nader onderzoek
doe eens ff wat aan Mootie, is nog best frisjes buiten straks vatten je tietjes koudquote:
nou dan mogen ze allemaal stuk voor stuk want ook Gerard en karim gedragen zich af en toe als randdebielenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar moest ze eigenlijk naar toe toch vóór sst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |