Tsja, de kleding van bijna iedereen is verkloot door de wasserij. Maar MamaDjoon hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt met kleding uit kvdw
Heeft het erover dat de andere helft vergoed wordt
Of een lift vragen van heksje, gezellig achterop de bezem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan wordt het nu toch tijd je parachutte om te doen en naar portugal te gaan, je kan en mag Gerard niet teleurstellen hoor
Jo heeft nog tig kilo aan kleding op reserve toch? zijn de meiden iig geredquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de kleding van bijna iedereen is verkloot door de wasserij. Maar MamaDjoon hè?
Zou echt leuk zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou een heerlijke bak zijn, Gerard, Karim en Sharon aan een goede maaltijd en de rest moet zichzelf maar redden.. Gaan ze niet leuk vinden!
Eigenlijk zouden ze dat gewoon moeten doen, Het wordt nu vanzelfsprekend dat er een maaltijd voor hun klaar gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou een heerlijke bak zijn, Gerard, Karim en Sharon aan een goede maaltijd en de rest moet zichzelf maar redden.. Gaan ze niet leuk vinden!
die heeft bijna elke dag een ander kliniekhempje aan.. Of heeft ze de tafelkleedjes gevonden met de knijper???quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jo heeft nog tig kilo aan kleding op reserve toch? zijn de meiden iig gered
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga een geer en karim doen (koken)
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Laterss
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die heeft bijna elke dag een ander kliniekhempje aan.. Of heeft ze de tafelkleedjes gevonden met de knijper???
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat gewoon moeten doen, Het wordt nu vanzelfsprekend dat er een maaltijd voor hun klaar gemaakt wordt.
Gerard had het vanmiddag over zelfredzaamheid, dus is een uitgelezen kans het in uitvoering te brengen en kijken wie zich zelf kan reddenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!
En het voor hun neus op eten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij stelt net zoiets voor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |