noop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Dat verhaal van Geer over iemand ontvoeren ,is verzonnen lijkt me of?
Die twee hebben vorige week gekookt, samen met Laura.. Gewokte aardappeltjes en zo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
ja, in de streamverslagen staat het verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
Dat was toch een missie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Is een opdracht die de screamers geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
In de streamverslagen Urb, daar less je het verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Meer Wagner Pizza!
![]()
![]()
[..]
Hoe zit dat psies dan? Heb ik gemist nml.
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
De mieten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maik wil opdrachten uitvoeren?? Wie is Maik??
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Nou zou eerder van hem een happie eten nemen dan als Mo of Jo kooktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Djoon naar de KvdW. Voor de 3e keer vandaag.quote:SST_Joanna SST Joanna
Er zijn toch nog een paar plaatsen vrij voor de liveshow van 14-04. Mail uw naam + 06 nummer naar info@dianagabriels.nl
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help me![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Wil iemand mij vertellen over die missie dan vannacht, want ik heb er niks van meegekregen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoor[spoiler][ afbeelding ][Spoiler/]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |