en schatje niet te vergeten. oja, "ik weet het"quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja als je dat moet tellen en een euro krijgt wordt je ook rijk
ze....................zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
ik zie haar niet op de streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
Heb al een tijdje de nieuwe kluis standen erin staan. Maar niemand pakt de nieuwe costekst. Dus dan zorg ik er toch voor dat ik lapo hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Urb het volgende:
Andere kan dicht, sorry!![]()
jij lapo huntert resi !![]()
Jij bent een beetje domquote:
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help mequote:
Cos is mooi, maar we zijn niet de enige dit wel eens buiten ons boekje gaan, doen de modjes ook hoor;) zolang het maar te veel en te vaak is toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wil best over de stream hebben, maar dat betekend dat ik moet luisteren naar bijv Mo en Jo, aangezien iedereen hier al Geer en de rest heeft.
Go team geerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Urb het volgende:
Team baas lekker bezig..
Ze hebben geen zin om te koken.
Gerard " Jo & Mo koken vanavond. "
Sharon " kijkt heel moeilijk, tot het kewartje valt en be-aamt het dan"
Karim is het er ook mee eens maar zegt " we moeten het dan wel ff vragen want ze gaan ervan uit dat er weer voor ze gekookt word"
![]()
![]()
jumjum broodquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |