Graag gedaan , wel moeilijk hoor om objectief een verslag te typenquote:
kan lui niet een keer koken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef evaxsis het volgende:
Team Geer wil niet en de rest vrouwen willen niet koken, dus wie staat er nu weer in de keuken Karim.![]()
Edit Geer gaat toch koken
Nah, kan gebeuren maar verdraai het verhaal dan niet of plaats geen bericht.quote:
Kan je niet een topic openen, CoT??quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Urb het volgende:
Een kleine sfeer-impressie van #sst_joanna
[..]
Voor pubers. Ik heb de moeite genomen om te luisteren, maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een echte geilbak geworden!!
Top!! Dat vind ik echt dapper van je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor pubers. Ik heb de moeite genomen om te luisteren, maar
Als het echt storend is dan doe ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je niet een topic openen, CoT??
haha is niet errug! beter een verslag van jou met je posten in mijn achterhoofd, dan een verslag dat niet gekleurd is! kan ik van genietenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Graag gedaan , wel moeilijk hoor om objectief een verslag te typen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top!! Dat vind ik echt dapper van je!
Plaats je nog een verslag??
Laat maar, het vraagje was meer om jou te plagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Krijg het niet uit mijn vingers. Over cola-light halen, kriebelen.. bla bla bla
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha is niet errug! beter een verslag van jou met je posten in mijn achterhoofd, dan een verslag dat niet gekleurd is! kan ik van genieten
Bulletjuhs kunnen niet kokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Phillip kookt het echt niet, uit principe??
degene die het minst sponsortquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Week van de Angst: het is een gelijkspel en nu zijn jullie allemaal genomineerd! Wat dat is hier toch jullie grootste angst!!
Okey.. Wie gaat dan naar huis??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, klasse verloochent zich niet.
Voor mij graag Mo het eerste dan gaat volgende week Maik heeft tie zelf belooofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Week van de Angst: het is een gelijkspel en nu zijn jullie allemaal genomineerd! Wat dat is hier toch jullie grootste angst!!
Okey.. Wie gaat dan naar huis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |