En het voor hun neus op eten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!
Hij stelt net zoiets voor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, vind ik eigenlijk ook.. en dat dan drie avonden volhouden!!
Ik heb nu al een ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard had het vanmiddag over zelfredzaamheid, dus is een uitgelezen kans het in uitvoering te brengen en kijken wie zich zelf kan redden
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb net dat streamverslag gelezen over vannacht, kan het gewoon niet geloven haast.
Als ze daarom genomineerd worden is het goed, de wildcard is dan voor degene die de groep heeft gestimuleerd om te weigeren.
wtf? Joan besprong en aaide hem toch echt op z'n minst ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef wildstar het volgende:
Een nat pak
12 april om 16.54
Naakte lijven op elkaar.
Nadat Philip een frisse duik in het zwembad heeft genomen duikt hij boven op zijn vriendinnetje. Joanna snapt Philip alleen niet: "je wilt niet ordinair met me zoenen, maar wel met je naakte lichaam bovenop me liggen." Ze doet er nog een schepje bovenop en zegt: "We hebben bijna Maik en Mo overtroffen zo, gewoon niet onder de dekens."
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!![]()
Geen idee hoe ze die wildcard gaan verdelen, maar ik neem aan dat de weigering vooral bij Gerard vandaan komt.
ze zijn echt de weg kwijt daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook gelezen, ben blijkbaar net iets tevroeg gaan slapen. Thanks Annelies!![]()
Geen idee hoe ze die wildcard gaan verdelen, maar ik neem aan dat de weigering vooral bij Gerard vandaan komt.
[..]
wtf? Joan besprong en aaide hem toch echt op z'n minst ook.![]()
Ze zijn gek daar. Hij dook het zwembad in omdat hij een erectie had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef wildstar het volgende:
Een nat pak
12 april om 16.54
[quote]Naakte lijven op elkaar.
Nadat Philip een frisse duik in het zwembad heeft genomen duikt hij boven op zijn vriendinnetje. Joanna snapt Philip alleen niet: "je wilt niet ordinair met me zoenen, maar wel met je naakte lichaam bovenop me liggen." Ze doet er nog een schepje bovenop en zegt: "We hebben bijna Maik en Mo overtroffen zo, gewoon niet onder de dekens."
Ja, hij moest zelfs ff het koude water in omdat een bepaald lichaamsdeel wat moest "krimpen".quote:
Genant!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn gek daar. Hij dook het zwembad in omdat hij een erectie had.
Dank daarvoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef waterkant het volgende:
zo ben weer thuis! heb ff laatste cos gelezen en ben door annelies,en de vragen van urb weer op de hoogte
quote:rita_40 @SST_Joanna Wat heeft joan een mooie blouse aan.#wil ik ook
less than a minute ago via Samsung Mobile
steintje66 @SST_Joanna bedankt voor de kaartjes!!! is er na de show een afterparty? tot hoe laat duurt dat ongeveer?
6 minutes ago via web
Eeeveliienn @SST_Joanna oh oke maar ik vroeg gwn dat die kaartjes toch moet kopen
10 minutes ago via web
ilonaa076 Jeeeeej 2 kaartjes voor de liveshow van @secretstorynl met dank aan @SST_Joanna echt super bedankt!!!#hoera
10 minutes ago via ÜberSocial
GHB2072 @SST_Joanna: Alle plaatsen zijn nu bezet! aahh echt jammer!!
11 minutes ago via Twitter for iPhone
Leonievice @Joeeedith jammer we zijn niet uitgekozen door @SST_Joanna terwijl wij altijd online shoppen bij #tofs #nieteerlijk
12 minutes ago via Twitter for iPhonefrom Wûnseradiel, Friesland
SST_Joanna Alle plaatsen zijn nu bezet!
14 minutes ago via web
Eeeveliienn @SST_Joanna maar die kaartjes moet je toch kopen'
20 minutes ago via web
_eefj @SST_Joanna die plaatsen kosten toch geld? xD
22 minutes ago via webfrom Arnhem
Snipes2kill @SST_Joanna waarom maak je in godsnaam zoveel reclame voor die kledingwinkel?? Gaat nergens over.
23 minutes ago via web
SST_Joanna Er zijn toch nog een paar plaatsen vrij voor de liveshow van 14-04. Mail uw naam + 06 nummer naar info@dianagabriels.nl
25 minutes ago via web
sportster48 #sstnl #sst_Joanna is zooooo ontzettend camera bewust...., pfffff http://t.co/o5HaYk7
about 2 hours ago via Twitter for iPhone
Viezerik bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |