Nee, bij Flippie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben geen vrijwilliger, vroeger al een keer proefpersoon geweest
Denk ik de live uitzending.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik moet zo werkenIk hoop dat ik vrij weinig mis. Tot nu toe lagen ze alleen maar, maar zul je net zien, op het moment dat ik werk vallen de missies bij bosjes
Nou ik kijk vanavond wel in de streamverslagen. Sjonge jonge hey
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Miss-L het volgende:
mede bitchesik ben er weg van , ik kom strax weer Ciaoo
Ik word schijtziek van je nazi Flip.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk Nazi Flip probeert Monique vast te pinnen met zijn tepels
[..]
Jawel doorgaannnnn, zo iemand die denkt dat ze kijkcijfers trekt met dat gegaap van der, die zich bijna miss nederland noemt met der flaporen en vind dat het jammer is dat ze niet verder gegaan is in het fotomodellen werk omdat ze dacht dat ze een kans hadmet zo'n hoofd, verdient het gewoon.
Heeft ie toch echt aan zichzelf te danken door z'n nazi-praktijken toen hij Monique helemaal kapotmaakte samen met Joanna.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van je nazi Flip.
Op deze manier mensen veroordelen en tegen het licht zetten is naar en humorloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |