Sharron wordt duizelig van de zon daarom is ze binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha , ze staat altijd als een houten klaas rond te kijken op alle feestjes die in het huis worden gegeven , pff uitgaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ze zegt waarschijnlijk ook dat ze elk weekend danst, net zoals John Travolta![]()
Maar ze marcheert eigenlijk meer als een puppet van Khadaffi
ze kan best leuk dansen hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ze zegt waarschijnlijk ook dat ze elk weekend danst, net zoals John Travolta![]()
Maar ze marcheert eigenlijk meer als een puppet van Khadaffi
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind de kleding van Djoon echt vreselijk lelijk.
Dat ligt dan niet alleen aan jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind de kleding van Djoon echt vreselijk lelijk.
Welke stream?Ik zag namelijk niets op 1 en 3.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef afca_oc het volgende:
Flash van het labyrint met een blauwe kist in beeld
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sharron wordt duizelig van de zon daarom is ze binnen![]()
Had geen inspriratie voor een nieuwe, ben gehecht aan deze naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt er meer op ja hahahha, ik lig weer krom hoorquote:
Ja valt bij ook ineens het kwartje doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan weet ik ook gelijk wie jij ben
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze kan best leuk dansen hoor...
Ja dahhaaaaaaaaag ik ben hier niet goed in hoor dat positieve geklets.
Als ze danst lijkt het net of ze spasmes aan haar benen heeft.
stream 1quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef Aimy het volgende:
[..]
Welke stream?Ik zag namelijk niets op 1 en 3.
Is dat dezelfde Ome Jan als van Willeke Alberti?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Leuke foto voor Ome Jan zijn verzameling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |