Goed zo, gooi het er maar uit!quote:
Weet jij hoeveel van dat soort films een per jaar verschijnen? Het is de grootste filmindustrie ter wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef waterkant het volgende:
eigenlijk raar dat er nog geen een streamer/sst volger nog een filmpje gevonden heeft over de film in bollywood, met beelden die dan kloppen..is toch raaaaaaaaaaar
Jaaaa als dat zo zou wezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Angst. Aan de leugen detector, dan breekt het angstzweet ze vast en zeker wel uit
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef SIRA het volgende:
Hallo allemaal,
ff vraagje; zijn Gerard en Karim op stream 3? dan fiets ik ff mijn tv aan nl. De rest hoef ik echt te horen nl.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef SIRA het volgende:
Hallo allemaal,
ff vraagje; zijn Gerard en Karim op stream 3? dan fiets ik ff mijn tv aan nl. De rest hoef ik echt te horen nl.
Zij moet haar mond houden want ze doet zelf ook niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
Laura: "Hoeveel slaap je thuis Maik? Je doet hier geen fuck!?"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
misschien heeft ie 3 danspasjes gedaan want de geheimen stellen geen ruk voor van de meeste ze moesten watquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel van dat soort films een per jaar verschijnen? Het is de grootste filmindustrie ter wereld
toch wel iets meer,matrassenlambada en die soepstengel nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
nou ik vind 1x slaapwandelen in de 6 weken toch wel heftig hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heeft ie 3 danspasjes gedaan want de geheimen stellen geen ruk voor van de meeste ze moesten wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |