quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard zegt raadt het geheim van Karim
HUHquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard zegt raadt het geheim van Karim
Hij heeft geen geld en dat doet hem helemaal niks.quote:
Leuk is dat hč?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, he. Dan kijkt hij zo liefquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind dat Karim een mooie lach heeft
Rare jongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip had een paar jaar geleden een tweede telefoon met daarin het telefoonnummer van allemaal meisjes.
Maar hij wil niet ordinair tongen als iedereen het kan zien..![]()
Ah, vandaar dat hij vanmiddag zei dat de mensen thuis hem niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip had een paar jaar geleden een tweede telefoon met daarin het telefoonnummer van allemaal meisjes.
Maar hij wil niet ordinair tongen als iedereen het kan zien..![]()
Goeie oren als ie Alex op slippers kan horen lopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard irriteerd zich aan het geluid van de slippers van Alex en Joanna. Dat gelid van het slipper wat van en op het voet plakt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind dat Karim een mooie lach heeft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fenneke en asociaal stuk vreten is? Maar ik weet wel wat er speelt hoor, never mind.![]()
Poekieroekie in de bocht.
[..]
doet laura toch nog liggend iets goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard irriteerd zich aan het geluid van de slippers van Alex en Joanna. Dat gelid van het slipper wat van en op het voet plakt.
Vuurspuwer!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Candyfreak het volgende:
Karim denkt dat ze vanavond een artiest krijgen
Moet het wel een enge artiest zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Candyfreak het volgende:
Karim denkt dat ze vanavond een artiest krijgen
Komt de moeder van Beppie dan langsquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moet het wel een enge artiest zijn
Zeker bij Laura, Monique en Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Angst. Aan de leugen detector, dan breekt het angstzweet ze vast en zeker wel uit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt de moeder van Beppie dan langs
en dan natuurlijk de vragen' ben je verliefd? Voor maik mo flip en bla die blaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Angst. Aan de leugen detector, dan breekt het angstzweet ze vast en zeker wel uit
Ja, dat is mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Day het volgende:
Ik moet zo lachen om gerard en karim. Di begrijpen elkaar gewoon zonder het uit te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |