Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Hoop dat de sceamers winnen !quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.
Ooooo dus ze moeten flip gewoon dronken voeren voor hij weer met haar zoentquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas is het alter ego van Flip, die wilde haar wel tongelen.
moniqe is een jankertquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mark, capper bij uitstek. Geef jou mening eens over de bewoners, je caps zijn prachtig maar ik lees nooit iets van je over de bewoners. KOm op schatje, lucht je hart eens
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
En geen bijnamen meer hier, dat geeft onze volksheid aan.![]()
Ow en wie is die volksheld dan wel =quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Binnen team baas/mosquito en buiten de slangenkuil dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Ik heb het over de bijnamen van de bewoners. Dat schijnt nogal plat te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumland
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je offtopic bullshit 's ergens anders?
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
Go for it girl....je kan haar hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alleen als ik op kop krijg van Modje.
en schatje niet te vergeten. oja, "ik weet het"quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja als je dat moet tellen en een euro krijgt wordt je ook rijk
ze....................zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
ik zie haar niet op de streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoor
Ontopic, ligt Laura nog steeds ?
Heb al een tijdje de nieuwe kluis standen erin staan. Maar niemand pakt de nieuwe costekst. Dus dan zorg ik er toch voor dat ik lapo hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Urb het volgende:
Andere kan dicht, sorry!![]()
jij lapo huntert resi !![]()
Jij bent een beetje domquote:
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help mequote:
Cos is mooi, maar we zijn niet de enige dit wel eens buiten ons boekje gaan, doen de modjes ook hoor;) zolang het maar te veel en te vaak is toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wil best over de stream hebben, maar dat betekend dat ik moet luisteren naar bijv Mo en Jo, aangezien iedereen hier al Geer en de rest heeft.
Go team geerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Urb het volgende:
Team baas lekker bezig..
Ze hebben geen zin om te koken.
Gerard " Jo & Mo koken vanavond. "
Sharon " kijkt heel moeilijk, tot het kewartje valt en be-aamt het dan"
Karim is het er ook mee eens maar zegt " we moeten het dan wel ff vragen want ze gaan ervan uit dat er weer voor ze gekookt word"
![]()
![]()
jumjum broodquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
noop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Dat verhaal van Geer over iemand ontvoeren ,is verzonnen lijkt me of?
Die twee hebben vorige week gekookt, samen met Laura.. Gewokte aardappeltjes en zo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Go team geer! Hun mogen ook weleens koken want die 2 wijven doen niks.
ja, in de streamverslagen staat het verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
Dat was toch een missie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Is een opdracht die de screamers geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard & Sharon hebben het over Laura ontvoeren ofzo?
In de streamverslagen Urb, daar less je het verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Meer Wagner Pizza!
![]()
![]()
[..]
Hoe zit dat psies dan? Heb ik gemist nml.
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
De mieten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, echt zo! Daarom hebben ze ook geweigerd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maik wil opdrachten uitvoeren?? Wie is Maik??
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Nou zou eerder van hem een happie eten nemen dan als Mo of Jo kooktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Niemand wil koken
Karim is weer de dupe. Die man is te goed voor de wereld
Djoon naar de KvdW. Voor de 3e keer vandaag.quote:SST_Joanna SST Joanna
Er zijn toch nog een paar plaatsen vrij voor de liveshow van 14-04. Mail uw naam + 06 nummer naar info@dianagabriels.nl
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
MARK!! Jij behoort mij te beschermen tegen ongewenste berichten, pak je zweep en help me![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Wil iemand mij vertellen over die missie dan vannacht, want ik heb er niks van meegekregen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft Philip eigenlijk ooit gekookt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik tik ze met dit ding allemaal bij jouw uit de buurt hoor[spoiler][ afbeelding ][Spoiler/]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |