laat iemand je bellen :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef reetveter het volgende:
De kut, ik weet niet waar ik me telefoon heb neergelegd
Staat op stil omdat dat ding anders constant afgaat aangezien ik zo populair ben.quote:
Omdat zij dat ook deed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom keek jij laatst smerig tegen WD op school?
sozzz :s;s; niet rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Staat op stil omdat dat ding anders constant afgaat aangezien ik zo populair ben.
Nee, jij. Die mittie van jou is getuige.quote:
Mijn indo vriendin was ik mee toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, jij. Die mittie van jou is getuige.
Aight. Welke?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
ous ik mag een sprintopleiding gaan doen oh yea
Met MBO veel doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof man. Waarom ga je niet meer voor je BTEC? Je kan er zo veel mee.
Omdat ik de opleiding stom vind. Ik wil architectuur gaan doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof man. Waarom ga je niet meer voor je BTEC? Je kan er zo veel mee.
Kut voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
trouwens, Opa.Bakkebaard sloot mijn topic onterecht over Syb van der Ploeg.
volgens hem zou de OP niet duidelijk genoeg zijn.
nou sorry hoor.
gewoon in detail alles nageschreven en dan nog snapt Opa het niet.
klb sc, klb fb poteeto potatoquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
nou sorry hoor.
Lol, pas er achter gekomen zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik de opleiding stom vind. Ik wil architectuur gaan doen.
Neu, wilde dat al op de basisschool. Maar op mbo heb je dan bouwkundequote:
had het niet tegen jou jonge. ous zn telefoon was afgepakt door mn mentorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook geen zin om te zoeken.
Jezus, basisschool praktijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
had het niet tegen jou jonge. ous zn telefoon was afgepakt door mn mentor
Hahaha, tof man.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, wilde dat al op de basisschool. Maar op mbo heb je dan bouwkundega geen bouwkunde doen. dus ik ging dit doen als alternatief en als last resort, maar ik vind het toch mwah en als ik in 1 jaar nu dan klaar kan zijn kan ik op hbo binnenhuisarchitectuur gaan doen.
Sprintopleiding laten ze altijd de overbodige dingen weg die je normaal wel krijgt. Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Hahaha, tof man.
MC is geen pittige opleiding maar ik geloof dat je ook net zo hard moet werken als nu volgend jaar aangezien het een sprintopleiding is.
Jaquote:
blackbarry gebruikers worden voorgetrokkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja
Kreeg 'm terug aan het eind van de les. Het gare is dat er toendertijd allemaal mensen ook gewoon pingden etc.
Ja I know, maar dan ben ik in ieder geval gemotiveerd omdat ik weet dat het dan rond deze tijd afgerond kan zijn tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Hahaha, tof man.
MC is geen pittige opleiding maar ik geloof dat je ook net zo hard moet werken als nu volgend jaar aangezien het een sprintopleiding is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja
Kreeg 'm terug aan het eind van de les. Het gare is dat er toendertijd allemaal mensen ook gewoon pingden etc.
Dat deed ik op de middelbare school ook als een leraar dat zei.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]wat was je aan het doen dat hij hem afpakte dan? Tegen ons zei hij ja als je met je telefoon wil spelen moet je het zelf weten, dan krijg je niet mee wat ik uitleg en snap je het maar niet. Ging iedereen met z'n telefoon zitten werd ie boos.
Doe je nog steeds, jij rebels jongetje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat deed ik op de middelbare school ook als een leraar dat zei.
Meh, als je ambities hebt kan de BTEC wel gunstig zijn. Ben geaccepteerd bij Erasmus omdat een BTEC ND op M/D Level net zo veel waard is als een Brits A-levels (VWO) diplomaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja I know, maar dan ben ik in ieder geval gemotiveerd omdat ik weet dat het dan rond deze tijd afgerond kan zijn tochnu neem ik mn laptop mee en ga een beetje internetten en geen werkjes maken en zo
voer geen fuck uit.
Hij zei van: Je krijgt hem wel terug maar laat dit een waarschuwing zijn voor de rest van de klas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]wat was je aan het doen dat hij hem afpakte dan? Tegen ons zei hij ja als je met je telefoon wil spelen moet je het zelf weten, dan krijg je niet mee wat ik uitleg en snap je het maar niet. Ging iedereen met z'n telefoon zitten werd ie boos.
neenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe je nog steeds, jij rebels jongetje.
Ja dat is wel nice met BTEC, maar ja dan moet je ook echt die opleiding willen en weten wat je ermee gaat doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, als je ambities hebt kan de BTEC wel gunstig zijn. Ben geaccepteerd bij Erasmus omdat een BTEC ND op M/D Level net zo veel waard is als een Brits A-levels (VWO) diploma. Dus ik ben nog gemotiveerder om te werken (althans, om M's en D's te halen).
jij moet aangepakt worden, hardleers jij.quote:
weddingplanner is in opkomst in nederland jonge. Mensen hebben geen tijd meer om het zelf te regelen en er zijn er bijna geen in Nederland.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is wel nice met BTEC, maar ja dan moet je ook echt die opleiding willen en weten wat je ermee gaat doen.
Ik had hiermee weddingplannerkunnen doen of festivals of zo, maar dat is ook maar leuk tot je 25ste.
ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
weddingplanner is in opkomst in nederland jonge. Mensen hebben geen tijd meer om het zelf te regelen en er zijn er bijna geen in Nederland.
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkdequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is wel nice met BTEC, maar ja dan moet je ook echt die opleiding willen en weten wat je ermee gaat doen.
Ik had hiermee weddingplannerkunnen doen of festivals of zo, maar dat is ook maar leuk tot je 25ste.
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkde.
ga ik ook niet voor je regelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.
Al met al blijft meneer Soemita een baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Staking tegen de aanbesteding van het stadsvervoer.
true.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Al met al blijft meneer Soemita een baas.
Dat zal wel nooit gebeuren wat het OV betreftquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef moomoo het volgende:
[..]
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.
ik was ff poepequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Dqod het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
![]()
DOE NIET NET ALSOF JE AAN T WERK BENT
dmquote:
Mooi tannetje.. Ik vind haar heupen wel een beetje engquote:
Jaquote:
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruinquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruin
quote:
quote:
dat is ook wel mooi jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruin
WAT GEEF JE HAAR AAN WD DANquote:
Candice Swanepoel, Zuid-Afrikaans, Victoria's Secret model.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bloosde, want dit betekent dat je denkt dat ik een kans maak bij haar.
Ohhh, die naam kende ik al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candice Swanepoel, Zuid-Afrikaans, Victoria's Secret model.
Ze heeft nog een zus. Landi Swanepoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohhh, die naam kende ik al.
Sowieso wel een bazinnennaam.
ja ik hou sowieso meer van donkere haarkleur. Hoewel lichte kleuren haar ook wel mooi staan.quote:
heb het nog even nagekeken maar was toch een terecht slotje, probeer het vooral niet nogmaalsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
nou sorry hoor.
npquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Oh is dit KLB FB, ik dacht even dat ik in de SC zat. Sorry.
Shit man, ik was ook al in de warquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
De 80-jarigequote:
Ik heb het wel eens andersom gehad. Ook niet handig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Vooruitquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je me bijten? Ik wil ook een vampier worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruitafgeknapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
VooruityumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Photoshop CS3 gebruik ik meestal.quote:
MIJN!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo iemand die zich laat vernederen door een meesteres.
Die s lekker ehquote:
Best handig zelfs, volg tutorial met animation barquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat, heus kan dat gewoon in photoshop
Je hebt toch ook op MBO binnenhuisarchitectuur? Niet dat dat handiger is om eerst te doen, maar dat dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, wilde dat al op de basisschool. Maar op mbo heb je dan bouwkundega geen bouwkunde doen. dus ik ging dit doen als alternatief en als last resort, maar ik vind het toch mwah en als ik in 1 jaar nu dan klaar kan zijn kan ik op hbo binnenhuisarchitectuur gaan doen.
quote:
Ja, je kan File -> Import -> Video frames to layers doen. Het werkt soms alleen niet met alle bestandsformaten, maar meestal wel gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat, heus kan dat gewoon in photoshop
Hm lame, bestandsformaat wat ik nu heb doettie niet. wmv. even anders opslaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je kan File -> Import -> Video frames to layers doen. Het werkt soms alleen niet met alle bestandsformaten, maar meestal wel gewoon.
Met CS5 kun je ze wel openen volgens mij, tenminste ik kan Quicktime importerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm lame, bestandsformaat wat ik nu heb doettie niet. wmv. even anders opslaan.
ik heb cs3.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met CS5 kun je ze wel openen volgens mij, tenminste ik kan Quicktime importeren
kk engquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Gridlok het volgende:
Frohlige tagg ik ga retje roken in de zon/hagel toedels
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef RickoKun het volgende:
Dat ziet er niet uit is mijn humbelige opinie. Ik wil gewoon een lekker petsje tegen de bips aan kunnen geven. Dan gebeurt het ook al snel dat dames die langer dan 1,75 zijn uit de gratie vallen, want die hebben namelijk de zgn. "lange billen".
Met wel programma render je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb cs3.en met wmm kan ik het geluid niet verwijderen dus nu kan ik hem niet opslaan als avi of mpg
was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converterquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converter
que?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo, uitgeschreven voor 3 tentamens dus nu lekker 3 weken vakantie. WHIEEEHHHH.
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?quote:
Ja idd, maar niet zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?
Dankje.quote:
haha doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.
Ze rijdt geen auto.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
VROOOOOOEEEEEEEEEMMMMMMquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dna doe je alsof. He. Moet ik dan alles voorkauwen?
Oh hier steken ze dan hun middelvinger op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
Dat betekent dat je er overheen mag. Letterlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hier steken ze dan hun middelvinger op.
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er overheen mag. Letterlijk.
Gewoon naar de kanker rijden dat soort figuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.
Als je dan de mogelijkheid krijgt om naast ze te rijden (tijdens het inhalen dus) moet je ze gewoon van de weg duwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.
Ja dat werkt niet, want meestal is het zo'n hele rits en daar kun je beter in 1x langs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef moomoo het volgende:
[..]
Als je dan de mogelijkheid krijgt om naast ze te rijden (tijdens het inhalen dus) moet je ze gewoon van de weg duwen.
Quoten dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef reetveter het volgende:
Mouzer, check die youtube filmpjes die ik gepost heb.
Dan moet je hem gewoon dwars voor de eerste gooien. Ligt die hele groep in de kreukelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet, want meestal is het zo'n hele rits en daar kun je beter in 1x langs.
Gelukkig zijn er zat die gewoon netjes aan de kant gaan. Maar er zijn ook van die figuren die je gewoon gaan lopen irriteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Gridlok het volgende:
Pas als je zelf auto hebt merk je hoe kk irritant het is om met zen 3 langs elkaar te fietsen.
Daarvoor al wel hoor. Ik heb ook geen auto, maar als je een keer 's ochtends daar ergens moet zijn met de auto is het ook al irritant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Gridlok het volgende:
Pas als je zelf auto hebt merk je hoe kk irritant het is om met zen 3 langs elkaar te fietsen.
Ik deed het vroeger ook wel eens ooit, maar na men rijbewijs nooit meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor al wel hoor. Ik heb ook geen auto, maar als je een keer 's ochtends daar ergens moet zijn met de auto is het ook al irritant.
Ja ik ook, maar het had ook geen nut om 1tje alleen te laten fietsen en de andere 2 samen als voor en achter je iedereen met zijn 3en fietst (en dan ook nog eens heel breed).quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook wel eens ooit, maar na men rijbewijs nooit meer
Het is wel het type waar ik op val ja.quote:
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.quote:
Ja man ik heb inderdaad lange boblijn. je bent net zo blind als PV.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.
Waarom wel? zeikwijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef moomoo het volgende:
waarom niet gewoon een stilstaand plaatje?
Ik heb wel een keer iets gehad wat er op leek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.
Soms is het leuker om meisjes in beweging te zien omdat ze niet fotogeniek zijn of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef moomoo het volgende:
waarom niet gewoon een stilstaand plaatje?
Zeur niet. Gewoon op het juiste moment op ESC raggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat we dan wat zouden kunnen zien?
Ja dan zie je haar haar 1 keer van de zijkant. Gosh why are you so fucking dumb, nu zie je het tenminste bewegend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat we dan wat zouden kunnen zien?
mijn haar komt tot mijn billen, begin niet vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap er geen hol van, lange boblijn ? en op die foto in je fobo lijk je best wel op haar
[/man]
Sporten doei.
Pics van je... haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mijn haar komt tot mijn billen, begin niet vriend.
Mijn haar komt tot mijn muffintops.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics maken en posten wanneer ik terug ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je muilquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pics maken en posten wanneer ik terug ben.
nee, dat geknipper wat we nu zien is tenminste duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dan zie je haar haar 1 keer van de zijkant. Gosh why are you so fucking dumb, nu zie je het tenminste bewegend.
wat loop je nou te muiken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, dat geknipper wat we nu zien is tenminste duidelijk.[ afbeelding ]
Niet te, maar een vrouw moet curves hebben :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zwembandjes is nogal een breed begrip.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
vroeger was het tot mijn billenquote:
da's een sprookje hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vroeger was het tot mijn billenmaar nu groeit het langzaam omdat ik het amper knip.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelmeer lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
ja maar ik kan mij niet splitsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij nou daar heen gaat kun je ook rv meeten.
alleen kijken of?quote:
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja maar ik kan mij niet splitsen
kk ik lachtequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.
wil wel even zien of het even lekker voelt als dat het eruit ziet =$quote:
haahhaahahaahaaahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qk
Duivelaar Pompen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qk
Duivelaar Pompen?
Simultaneous penetration of the vagina and anus. If this is done using penises and/or strap-on dildos, this is sometimes called the sandwich or BigMac. The shocker (see above) accomplishes this using several fingers of one hand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haahhaahahaahaaahaha
http://en.wikipedia.org/w(...)Multiple_penetrationdeze wikipage
durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wil wel even zien of het even lekker voelt als dat het eruit ziet =$
dat snapte ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Simultaneous penetration of the vagina and anus. If this is done using penises and/or strap-on dildos, this is sometimes called the sandwich or BigMac. The shocker (see above) accomplishes this using several fingers of one hand.
Ik doelde op deze variant, voor de duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Airtight seal of approval.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Gridlok het volgende:
One penis in the anus, one in the vagina, and one in the mouth simultaneously, sometimes called making her airtight or an airtight seal.
AIRTIGHTDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
oke dan nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga bij de McDonalds werken en wachten tot een mooi meisje een BigMac besteld hehehehe![]()
![]()
En dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga bij de McDonalds werken en wachten tot een mooi meisje een BigMac besteld hehehehe![]()
![]()
wij 2 samen = comfortabelquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mar je moet tog komfortabel make?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
![]()
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.
haha nee zij krijgt rood kontje toch :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.
niet onzeker zijn babyquote:
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Gridlok het volgende:
Chrizz ze geloven niet, ga die baan halen en doe je ding + pica's
Sozzz libido van natte krant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.
VROUWEN ZIJN ENG.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk besteld ze maar 1 BigMac hoor. Geen 2.
je doet wel beetj lovrboy hoowr? kan ik jouww el vertrouwe?quote:
lol als deze boy vrijkomt schiet hij zn vriendin overhoop, mark my wordsquote:Een 46-jarige inwoner van het Belgische Bassenge (bij Luik) is vanmiddag aangehouden omdat hij per e-mail had gedreigd politiebureaus in Nederland en België op te blazen. Het parket van Luik heeft dat meegedeeld.
De man had een vriendin in Nederland een mail gestuurd waarin hij aanslagen aankondigde zoals in het winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zaterdag. Hij wilde politiebureaus opblazen omdat de politie hem beschuldigde van oplichting.
De vriendin waarschuwde de Nederlandse politie, die de autoriteiten in Luik inseinde. De man is bij zijn woning gearresteerd. Het huis werd doorzocht, maar wapens of explosieven zijn niet aangetroffen. De arrestant was eerder met justitie in aanraking gekomen voor wapenbezit, geweldpleging en intimidatie. Hij riskeert een gevangenisstraf van maximaal twee jaar. (ANP/Redactie)
zo creatief was je anders nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat wij een creatief seksleven hebben?
schatje je weet dat je me kan vertrouwen doe je shirtje nou maar gewoon uit =$quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je doet wel beetj lovrboy hoowr? kan ik jouww el vertrouwe?
Nee hoor, maar ik ga ook niet hier verkondigen wat ik allemaal in de slaapkamer uitspook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat wij een creatief seksleven hebben?
je gaat wl erg snel hoowr :squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
schatje je weet dat je me kan vertrouwen doe je shirtje nou maar gewoon uit =$
jmmr, leik me wel geilquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga ook niet hier verkondigen wat ik allemaal in de slaapkamer uitspook.
dat kwam (hihi woordgrap) omdat ik al zo lang droog stond dat elk fysiek contact van een ander voldoende was....quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar dacht je prostaat anders over.
laat je gewoon gaanquote:
miss als ik ruzie met d'r heb dat ze hier komt om de vuile was buiten te hangen hahaquote:
Dqod heeft alles allang verteld, hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
miss als ik ruzie met d'r heb dat ze hier komt om de vuile was buiten te hangen haha
laatme nagtje slape ok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laat je gewoon gaango with the flow
Dat zal best, daarom vertel ik haar niks meer over mijn privéleven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod heeft alles allang verteld, hoor.
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal best, daarom vertel ik haar niks meer over mijn privéleven.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
Dqod maakt deel uit van je privéleven.
C_N ook van mijne want ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
Dqod maakt deel uit van je privéleven.
Heb je zijn machtige Aziatische torso aangeraaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
C_N ook van mijne want ik heb hem gezien
sorry baby het is nu of nietquote:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je zijn machtige Aziatische torso aangeraakt?
En jij van dat van o.us, want hij heeft jou gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je zegt in iedeer gval niet nooit dus ik maak nog kansquote:
ja hij keek nastyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij van dat van o.us, want hij heeft jou gezien.
fokkers meetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien, dus ik voel een sterke verbinding tussen ons.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij van dat van o.us, want hij heeft jou gezien.
wil je penis wel zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien, dus ik voel een sterke verbinding tussen ons.
als jij Chris zijn penis zo noemt is dat fine by mequote:
Ik noem dat streepje onder zijn navel stairway to heaven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
als jij Chris zijn penis zo noemt is dat fine by me
ga je band plakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben moe
zal ik nog even gaan slapen, heb toch geen leven
chriz heeft een buiksnor ja? toen ik met hem ging was hij gewaxtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik noem dat streepje onder zijn navel stairway to heaven.
u jelly?quote:
Pure laster, ik heb al sinds jaar en dag een stairway to heaven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chriz heeft een buiksnor ja? toen ik met hem ging was hij gewaxt
hahah da's meer een droog bos hoowr oke gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik noem dat streepje onder zijn navel stairway to heaven.
ja had jou wel willen meetenquote:
i know =$quote:
wt heeft laster ermee te make dn :squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pure laster, ik heb al sinds jaar en dag een stairway to heaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |