was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converterquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converter
que?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo, uitgeschreven voor 3 tentamens dus nu lekker 3 weken vakantie. WHIEEEHHHH.
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?quote:
Ja idd, maar niet zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?
Dankje.quote:
haha doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.
Ze rijdt geen auto.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
VROOOOOOEEEEEEEEEMMMMMMquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dna doe je alsof. He. Moet ik dan alles voorkauwen?
Oh hier steken ze dan hun middelvinger op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |