Te laatquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
VooruityumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Photoshop CS3 gebruik ik meestal.quote:
MIJN!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo iemand die zich laat vernederen door een meesteres.
Die s lekker ehquote:
Best handig zelfs, volg tutorial met animation barquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat, heus kan dat gewoon in photoshop
Je hebt toch ook op MBO binnenhuisarchitectuur? Niet dat dat handiger is om eerst te doen, maar dat dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, wilde dat al op de basisschool. Maar op mbo heb je dan bouwkundega geen bouwkunde doen. dus ik ging dit doen als alternatief en als last resort, maar ik vind het toch mwah en als ik in 1 jaar nu dan klaar kan zijn kan ik op hbo binnenhuisarchitectuur gaan doen.
quote:
Ja, je kan File -> Import -> Video frames to layers doen. Het werkt soms alleen niet met alle bestandsformaten, maar meestal wel gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat, heus kan dat gewoon in photoshop
Hm lame, bestandsformaat wat ik nu heb doettie niet. wmv. even anders opslaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je kan File -> Import -> Video frames to layers doen. Het werkt soms alleen niet met alle bestandsformaten, maar meestal wel gewoon.
Met CS5 kun je ze wel openen volgens mij, tenminste ik kan Quicktime importerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm lame, bestandsformaat wat ik nu heb doettie niet. wmv. even anders opslaan.
ik heb cs3.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met CS5 kun je ze wel openen volgens mij, tenminste ik kan Quicktime importeren
kk engquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Gridlok het volgende:
Frohlige tagg ik ga retje roken in de zon/hagel toedels
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef RickoKun het volgende:
Dat ziet er niet uit is mijn humbelige opinie. Ik wil gewoon een lekker petsje tegen de bips aan kunnen geven. Dan gebeurt het ook al snel dat dames die langer dan 1,75 zijn uit de gratie vallen, want die hebben namelijk de zgn. "lange billen".
Met wel programma render je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb cs3.en met wmm kan ik het geluid niet verwijderen dus nu kan ik hem niet opslaan als avi of mpg
was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converterquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was bezig in movie maker, lekker cheapass, maar ik convert hem nu wel in divx converter
que?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Godsallejezus dat Piratengedoe in ONZ en dat Fotoboek is toch wel het treurigste wat ik ooit heb gezien.
quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo, uitgeschreven voor 3 tentamens dus nu lekker 3 weken vakantie. WHIEEEHHHH.
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?quote:
Ja idd, maar niet zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen dat klopt helemaal niet. Als het al ergens vanaf hangt is het de lengte van je benen, maar die hangt niet per se samen met je lichaamslengte. Hoe dat gevormd wordt heeft daar niets mee te maken lijkt me. Als je heel klein bent met korte pootjes krijg je toch ook geen propjeskont?
Dankje.quote:
haha doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
I'm leaving, full of frustration.. Wellicht even fietsende scholieren uitschelden
Daaaaaaaaaaag![]()
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpt niet hoor. Gaan ze alleen maar meer in de weg fietsen om jou te treiteren.
Ze rijdt geen auto.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
VROOOOOOEEEEEEEEEMMMMMMquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dna doe je alsof. He. Moet ik dan alles voorkauwen?
Oh hier steken ze dan hun middelvinger op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die schrikken zich de kanker als je vol gas geeft met de koppeling in. Die trillen nog 10 minuten lang na.
Dat betekent dat je er overheen mag. Letterlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hier steken ze dan hun middelvinger op.
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er overheen mag. Letterlijk.
Gewoon naar de kanker rijden dat soort figuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.
Als je dan de mogelijkheid krijgt om naast ze te rijden (tijdens het inhalen dus) moet je ze gewoon van de weg duwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je er al voorbij bent he. Anders boeit het ze geen kut en slingeren ze met z'n 3en naast elkaar over de weg.
Ja dat werkt niet, want meestal is het zo'n hele rits en daar kun je beter in 1x langs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef moomoo het volgende:
[..]
Als je dan de mogelijkheid krijgt om naast ze te rijden (tijdens het inhalen dus) moet je ze gewoon van de weg duwen.
Quoten dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef reetveter het volgende:
Mouzer, check die youtube filmpjes die ik gepost heb.
Dan moet je hem gewoon dwars voor de eerste gooien. Ligt die hele groep in de kreukelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet, want meestal is het zo'n hele rits en daar kun je beter in 1x langs.
Gelukkig zijn er zat die gewoon netjes aan de kant gaan. Maar er zijn ook van die figuren die je gewoon gaan lopen irriteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Gridlok het volgende:
Pas als je zelf auto hebt merk je hoe kk irritant het is om met zen 3 langs elkaar te fietsen.
Daarvoor al wel hoor. Ik heb ook geen auto, maar als je een keer 's ochtends daar ergens moet zijn met de auto is het ook al irritant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Gridlok het volgende:
Pas als je zelf auto hebt merk je hoe kk irritant het is om met zen 3 langs elkaar te fietsen.
Ik deed het vroeger ook wel eens ooit, maar na men rijbewijs nooit meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor al wel hoor. Ik heb ook geen auto, maar als je een keer 's ochtends daar ergens moet zijn met de auto is het ook al irritant.
Ja ik ook, maar het had ook geen nut om 1tje alleen te laten fietsen en de andere 2 samen als voor en achter je iedereen met zijn 3en fietst (en dan ook nog eens heel breed).quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook wel eens ooit, maar na men rijbewijs nooit meer
Het is wel het type waar ik op val ja.quote:
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.quote:
Ja man ik heb inderdaad lange boblijn. je bent net zo blind als PV.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.
Waarom wel? zeikwijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef moomoo het volgende:
waarom niet gewoon een stilstaand plaatje?
Ik heb wel een keer iets gehad wat er op leek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Dacht ook zoiets.
Soms is het leuker om meisjes in beweging te zien omdat ze niet fotogeniek zijn of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef moomoo het volgende:
waarom niet gewoon een stilstaand plaatje?
Zeur niet. Gewoon op het juiste moment op ESC raggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat we dan wat zouden kunnen zien?
Ja dan zie je haar haar 1 keer van de zijkant. Gosh why are you so fucking dumb, nu zie je het tenminste bewegend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat we dan wat zouden kunnen zien?
mijn haar komt tot mijn billen, begin niet vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap er geen hol van, lange boblijn ? en op die foto in je fobo lijk je best wel op haar
[/man]
Sporten doei.
Pics van je... haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mijn haar komt tot mijn billen, begin niet vriend.
Mijn haar komt tot mijn muffintops.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics maken en posten wanneer ik terug ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je muilquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pics maken en posten wanneer ik terug ben.
nee, dat geknipper wat we nu zien is tenminste duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dan zie je haar haar 1 keer van de zijkant. Gosh why are you so fucking dumb, nu zie je het tenminste bewegend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |