ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
weddingplanner is in opkomst in nederland jonge. Mensen hebben geen tijd meer om het zelf te regelen en er zijn er bijna geen in Nederland.
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkdequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is wel nice met BTEC, maar ja dan moet je ook echt die opleiding willen en weten wat je ermee gaat doen.
Ik had hiermee weddingplannerkunnen doen of festivals of zo, maar dat is ook maar leuk tot je 25ste.
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkde.
ga ik ook niet voor je regelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.
Al met al blijft meneer Soemita een baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Staking tegen de aanbesteding van het stadsvervoer.
true.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Al met al blijft meneer Soemita een baas.
Dat zal wel nooit gebeuren wat het OV betreftquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef moomoo het volgende:
[..]
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.
ik was ff poepequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Dqod het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
![]()
DOE NIET NET ALSOF JE AAN T WERK BENT
dmquote:
Mooi tannetje.. Ik vind haar heupen wel een beetje engquote:
Jaquote:
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruinquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruin
quote:
quote:
dat is ook wel mooi jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die is niet blond. Ze heeft haar haren nu heel donker bruin
WAT GEEF JE HAAR AAN WD DANquote:
Candice Swanepoel, Zuid-Afrikaans, Victoria's Secret model.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bloosde, want dit betekent dat je denkt dat ik een kans maak bij haar.
Ohhh, die naam kende ik al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candice Swanepoel, Zuid-Afrikaans, Victoria's Secret model.
Ze heeft nog een zus. Landi Swanepoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohhh, die naam kende ik al.
Sowieso wel een bazinnennaam.
ja ik hou sowieso meer van donkere haarkleur. Hoewel lichte kleuren haar ook wel mooi staan.quote:
heb het nog even nagekeken maar was toch een terecht slotje, probeer het vooral niet nogmaalsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
trouwens, Opa.Bakkebaard sloot mijn topic onterecht over Syb van der Ploeg.
volgens hem zou de OP niet duidelijk genoeg zijn.
nou sorry hoor.
gewoon in detail alles nageschreven en dan nog snapt Opa het niet.
npquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Oh is dit KLB FB, ik dacht even dat ik in de SC zat. Sorry.
Shit man, ik was ook al in de warquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
De 80-jarigequote:
Ik heb het wel eens andersom gehad. Ook niet handig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Vooruitquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je me bijten? Ik wil ook een vampier worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruitafgeknapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |