ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
weddingplanner is in opkomst in nederland jonge. Mensen hebben geen tijd meer om het zelf te regelen en er zijn er bijna geen in Nederland.
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkdequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is wel nice met BTEC, maar ja dan moet je ook echt die opleiding willen en weten wat je ermee gaat doen.
Ik had hiermee weddingplannerkunnen doen of festivals of zo, maar dat is ook maar leuk tot je 25ste.
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik had jouw bruiloft toch niet geregeld, dus vergeet dat maar.
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ik nam IEMS sowieso niet serieus toen ik jullie assignment briefs checkde.
ga ik ook niet voor je regelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige wat voor mijn bruiloft geregeld moet worden zijn 15 fusten bier.
Al met al blijft meneer Soemita een baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik nam het niet serieus meer na de kerstvakantie.
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Staking tegen de aanbesteding van het stadsvervoer.
true.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Al met al blijft meneer Soemita een baas.
Dat zal wel nooit gebeuren wat het OV betreftquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef moomoo het volgende:
[..]
stelletje duitsers, voer dan op een klant reizigersvriendelijke manier actie.
ik was ff poepequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Dqod het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
![]()
DOE NIET NET ALSOF JE AAN T WERK BENT
dmquote:
Mooi tannetje.. Ik vind haar heupen wel een beetje engquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |