Wat is jullie probleem, mensen?
Ik weet dat voornamelijk Afro Amerikaanse mensen (in Amerika, dat wel) een stijfken krijgen van dikke aarsen.
Dat gezegd hebbende, moet ik stellen dat ik een subjectieve toeeigening heb van een andere beweegstelling. Ik prefereer namelijk de strakke bipsjes, zo ook appeltietjes. Mijn ideaal is een jongedame met een petite lichaam. Dat bekoort mij zeer, alleen merk ik dat sommige knapperts expres hun bips laten groeien terwijl ze de rest van hun lichaam 'klein' houden.
Dat ziet er niet uit is mijn humbelige opinie. Ik wil gewoon een lekker petsje tegen de bips aan kunnen geven. Dan gebeurt het ook al snel dat dames die langer dan 1,75 zijn uit de gratie vallen, want die hebben namelijk de zgn. "lange billen". Deze kunnen nooit lekker strak zijn.
Bovendien gaan lange mensen eerder dood aan een hartaanvalMijn klacht is dat vrouwen zichzelf verminken door een grote aars te laten groeien. Houd dat bipsje gewoon lekker klein! Grote reten zien we al genoeg bij vrouwen die ouder dan 25 zijn, dus wees uniek!
Sidenote: Terwijl ik dit typ loopt er een jongedame langs die een liev klein patsbipsje heeft

Tevens heb ik nu zin om te copuleren.
Voorbeeldfoto's volgen later deze chronologische positionele chronolijn.