laat iemand je bellen :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef reetveter het volgende:
De kut, ik weet niet waar ik me telefoon heb neergelegd
Staat op stil omdat dat ding anders constant afgaat aangezien ik zo populair ben.quote:
Omdat zij dat ook deed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom keek jij laatst smerig tegen WD op school?
sozzz :s;s; niet rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Staat op stil omdat dat ding anders constant afgaat aangezien ik zo populair ben.
Nee, jij. Die mittie van jou is getuige.quote:
Mijn indo vriendin was ik mee toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, jij. Die mittie van jou is getuige.
Aight. Welke?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
ous ik mag een sprintopleiding gaan doen oh yea
Met MBO veel doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof man. Waarom ga je niet meer voor je BTEC? Je kan er zo veel mee.
Omdat ik de opleiding stom vind. Ik wil architectuur gaan doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof man. Waarom ga je niet meer voor je BTEC? Je kan er zo veel mee.
Kut voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
trouwens, Opa.Bakkebaard sloot mijn topic onterecht over Syb van der Ploeg.
volgens hem zou de OP niet duidelijk genoeg zijn.
nou sorry hoor.
gewoon in detail alles nageschreven en dan nog snapt Opa het niet.
klb sc, klb fb poteeto potatoquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef pipojansen het volgende:
trouwens, Opa.Bakkebaard sloot mijn topic onterecht over Syb van der Ploeg.
volgens hem zou de OP niet duidelijk genoeg zijn.
nou sorry hoor.
gewoon in detail alles nageschreven en dan nog snapt Opa het niet.
Lol, pas er achter gekomen zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik de opleiding stom vind. Ik wil architectuur gaan doen.
Neu, wilde dat al op de basisschool. Maar op mbo heb je dan bouwkundequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |