zal jou eens schurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind bejaarden niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef Dqod het volgende:
Idd, zoveel vrouwen worden juist mooier naarmate ze ouder worden
dat kind op die ene foto heeft ook een waterhoofdquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zal jou eens schurenKom dan met je takkie takkie die uit je moffo komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
IK BEDOEL TOCH OOK GEEN VROUWTJES VAN 60quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind bejaarden niet aantrekkelijk.
Vast familie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat kind op die ene foto heeft ook een waterhoofd
Echt bejaard vind ik eigenlijk vanaf 65 +quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK BEDOEL TOCH OOK GEEN VROUWTJES VAN 60
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat kind op die ene foto heeft ook een waterhoofd

Oh okquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt bejaard vind ik eigenlijk vanaf 65 +
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michael Jackson fo real.
Ik ga ook lunchen. groetjens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef Dqod het volgende:
Oh.. Ik ga even wat eten.. Wellicht tot straks drolletjes![]()
ze moet je niet. pwndquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, die kkhoer is weer eens te laat met de lunchtafels klaarzettenquote:
dan mag je stemmenquote:
hier laten ze de tafel gewoon staan en dekken ze hem alleen maar. dat scheelt een hoop tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, die kkhoer is weer eens te laat met de lunchtafels klaarzetten
dat bedoel ik ook lelijke kkaap.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier laten ze de tafel gewoon staan en dekken ze hem alleen maar. dat scheelt een hoop tijd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef Gridlok het volgende:
ChrizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gewoon zeggen: ''Hé kkhoer, waarom ben je elke kkdag te laat?''quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, die kkhoer is weer eens te laat met de lunchtafels klaarzetten
Nou nou nou nou nou...quote:
kom danquote:
Ja, het enige dat dat wijf hoeft te doen is de telefoon op te nemen en door te verbinden, hoe moeilijk kan het dan zijn om om 12:30 de lunch klaar te hebben staan.quote:
quote:
Klinkt als een baantje wat je met twee vinger in je neus doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, het enige dat dat wijf hoeft te doen is de telefoon op te nemen en door te verbinden, hoe moeilijk kan het dan zijn om om 12:30 de lunch klaar te hebben staan.
pics van je chipjesquote:
Tja, voor sommigen is dat al teveel gevraagd. En als ze nou een mooi jonge dame was had ik het haar nog vergeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een baantje wat je met twee vinger in je neus doet.
Ik zag het gisteravond ineens op Pebble TV.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef reetveter het volgende:
Net Boes gekeken. Echt oldschool. En die grappen zijn nog steeds geweldig
jaloers op mijn ik kan alles eten figuurquote:
quote:
tis nu voor comedy centralquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag het gisteravond ineens op Pebble TV.
moest jij niet lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef reetveter het volgende:
Net Boes gekeken. Echt oldschool. En die grappen zijn nog steeds geweldig
Zo denk ik niet over WD.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb liever pics van haar tieten of iets dergelijks...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jaloers op mijn ik kan alles eten figuur
[..]
[ afbeelding ]
heb ze beide, eet nu groen.
Freakquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo denk ik niet over WD.WD is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je. Ik geil niet op haar.
Dagdag!quote:
Oja, kindernet is terug! Hoop dat ik snel weer een keer ziek ben zodat ik een excuus heb dat te gaan kijken.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |