Voel je je gebasht?quote:
Sander Vreeswijk? Jawelquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Lakitu het volgende:
zeg me dat je die naam niet uit je hoofd wist, wd
Mwoah..quote:
Ik ga met Laki mee. C for sure.quote:
ik vind dat een beetje engquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sander Vreeswijk? Jawelalleen de datum wist ik niet meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah..
Oja, haasten als je nog ruim een uur hebt![]()
Dohhhh
ik ben goed in namen en gezichten. plus ik sla totaal nutteloze informatie op.quote:
School, tot 18.00quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat moet je niet doen dan.. Een uur is nog tijd zat
daarom word jij m'n hulplijn als ik bij weekendmillionairs zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben goed in namen en gezichten. plus ik sla totaal nutteloze informatie op.
Meh..quote:
Ik haat wind.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meh..![]()
Mja, gun jezelf nog wat chillingtime nu het nog kan..
Ik moet straks ook weer tot 19.45..
MAAR NU NOG NIET JWZ!!!
Er staat wel dom veel wind trouwens
IK OOKquote:
Nee.. Bepaalde moorden/moordenaars vind ik ook wel fascinerend.. (ok, ik ben wel ziek, maar ach u_u)..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Columbine_High_School_massacre
Deze vind ik nog steeds fascinerend om te lezen. Ik vond die film ook nice. ben ik nu ziek.
die van michael moore?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Columbine_High_School_massacre
Deze vind ik nog steeds fascinerend om te lezen. Ik vond die film ook nice. ben ik nu ziek.
okay nee die ken ik niet :$quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0363589/
Nee, deze.
ik heb vroeger wel eens een mier om het leven gebracht met een vergrootglasquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Bepaalde moorden/moordenaars vind ik ook wel fascinerend.. (ok, ik ben wel ziek, maar ach u_u)..
Maar nee dus.. Maakt je niet ziek, zolang je t niet van plan bent zelf te gaan doen
Ik trok de achterpootjes van sprinkhanen eruit zodat ze niet meer konden springen. BAAAAAAAHAHAHAH.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens een mier om het leven gebracht met een vergrootglas
Ziek man.. ZIEK!! AFFREUSS.. GATVER SAL!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens een mier om het leven gebracht met een vergrootglas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
WALGELIJK!! ONGEHOORD.. IEWquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik trok de achterpootjes van sprinkhanen eruit zodat ze niet meer konden springen. BAAAAAAAHAHAHAH.
Dan moet hans heel gauw optiefenquote:
Is dat de vader van Mandy Moore?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van Michael Moore is een docu.
quote:
Inderdaad. De benzine is al zo duur, dit maakt het nog duurder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Dqod het volgende:
Kan die wind niet ff gaan liggen? Ik word er niet vrolijk van
Juist.. Ik moet ook nog tanken met m'n fietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. De benzine is al zo duur, dit maakt het nog duurder.
Lekkere steek onder waterquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. De benzine is al zo duur, dit maakt het nog duurder.
Toch is ze mooier als brunette.quote:
Dat was de bedoeling ook...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkere steek onder water![]()
Dqod moet zo meteen op het fietsje.
Hij zit me te mindfucken jwz..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkere steek onder water![]()
Dqod moet zo meteen op het fietsje.
Pannenkoek in je derrierequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Salatrel het volgende:
E-bike kopen dqod... doen alle oude vrouwtjes
Ik dacht.. (hahahaha iets met paarden ja) ik leg het nog verder uit.quote:
Indirect noemt hij zichzelf ook een oudje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pannenkoek in je derriere
Beetje mij oud noemen.. BEN JE GEAKKK OFSEAUXX
Dan een indirecte pannenkoek voor hem u_uquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indirect noemt hij zichzelf ook een oudje.
maar mannen worden beter naar mate ze ouder worden in tegenstelling tot vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indirect noemt hij zichzelf ook een oudje.
spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar mannen worden beter naar mate ze ouder worden in tegenstelling tot vrouwen
Nou nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar mannen worden beter naar mate ze ouder worden in tegenstelling tot vrouwen
Zonder stroop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan een indirecte pannenkoek voor hem u_u
Idd, zoveel vrouwen worden juist mooier naarmate ze ouder wordenquote:
Met suiker zodat het schuurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|