VROUWEN ZIJN ENG.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk besteld ze maar 1 BigMac hoor. Geen 2.
je doet wel beetj lovrboy hoowr? kan ik jouww el vertrouwe?quote:
lol als deze boy vrijkomt schiet hij zn vriendin overhoop, mark my wordsquote:Een 46-jarige inwoner van het Belgische Bassenge (bij Luik) is vanmiddag aangehouden omdat hij per e-mail had gedreigd politiebureaus in Nederland en België op te blazen. Het parket van Luik heeft dat meegedeeld.
De man had een vriendin in Nederland een mail gestuurd waarin hij aanslagen aankondigde zoals in het winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zaterdag. Hij wilde politiebureaus opblazen omdat de politie hem beschuldigde van oplichting.
De vriendin waarschuwde de Nederlandse politie, die de autoriteiten in Luik inseinde. De man is bij zijn woning gearresteerd. Het huis werd doorzocht, maar wapens of explosieven zijn niet aangetroffen. De arrestant was eerder met justitie in aanraking gekomen voor wapenbezit, geweldpleging en intimidatie. Hij riskeert een gevangenisstraf van maximaal twee jaar. (ANP/Redactie)
zo creatief was je anders nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat wij een creatief seksleven hebben?
schatje je weet dat je me kan vertrouwen doe je shirtje nou maar gewoon uit =$quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je doet wel beetj lovrboy hoowr? kan ik jouww el vertrouwe?
Nee hoor, maar ik ga ook niet hier verkondigen wat ik allemaal in de slaapkamer uitspook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat wij een creatief seksleven hebben?
je gaat wl erg snel hoowr :squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
schatje je weet dat je me kan vertrouwen doe je shirtje nou maar gewoon uit =$
jmmr, leik me wel geilquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga ook niet hier verkondigen wat ik allemaal in de slaapkamer uitspook.
dat kwam (hihi woordgrap) omdat ik al zo lang droog stond dat elk fysiek contact van een ander voldoende was....quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar dacht je prostaat anders over.
laat je gewoon gaanquote:
miss als ik ruzie met d'r heb dat ze hier komt om de vuile was buiten te hangen hahaquote:
Dqod heeft alles allang verteld, hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
miss als ik ruzie met d'r heb dat ze hier komt om de vuile was buiten te hangen haha
laatme nagtje slape ok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laat je gewoon gaango with the flow
Dat zal best, daarom vertel ik haar niks meer over mijn privéleven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod heeft alles allang verteld, hoor.
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal best, daarom vertel ik haar niks meer over mijn privéleven.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
Dqod maakt deel uit van je privéleven.
C_N ook van mijne want ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
Dqod maakt deel uit van je privéleven.
Heb je zijn machtige Aziatische torso aangeraaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
C_N ook van mijne want ik heb hem gezien
sorry baby het is nu of nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |