wat loop je nou te muiken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, dat geknipper wat we nu zien is tenminste duidelijk.[ afbeelding ]
Niet te, maar een vrouw moet curves hebben :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zwembandjes is nogal een breed begrip.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
vroeger was het tot mijn billenquote:
da's een sprookje hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vroeger was het tot mijn billenmaar nu groeit het langzaam omdat ik het amper knip.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelmeer lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
ja maar ik kan mij niet splitsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij nou daar heen gaat kun je ook rv meeten.
alleen kijken of?quote:
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja maar ik kan mij niet splitsen
kk ik lachtequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat je gewoon DP'en door die hete pinda's.
wil wel even zien of het even lekker voelt als dat het eruit ziet =$quote:
haahhaahahaahaaahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qk
Duivelaar Pompen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=WFKkTb4PgZI60Jyo8Qk
Duivelaar Pompen?
Simultaneous penetration of the vagina and anus. If this is done using penises and/or strap-on dildos, this is sometimes called the sandwich or BigMac. The shocker (see above) accomplishes this using several fingers of one hand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haahhaahahaahaaahaha
http://en.wikipedia.org/w(...)Multiple_penetrationdeze wikipage
durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wil wel even zien of het even lekker voelt als dat het eruit ziet =$
dat snapte ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Simultaneous penetration of the vagina and anus. If this is done using penises and/or strap-on dildos, this is sometimes called the sandwich or BigMac. The shocker (see above) accomplishes this using several fingers of one hand.
Ik doelde op deze variant, voor de duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het komt niet echt tot mijn ass. Maar het scheelt niet zo heel veelNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Airtight seal of approval.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Gridlok het volgende:
One penis in the anus, one in the vagina, and one in the mouth simultaneously, sometimes called making her airtight or an airtight seal.
AIRTIGHTDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
oke dan nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga bij de McDonalds werken en wachten tot een mooi meisje een BigMac besteld hehehehe![]()
![]()
En dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga bij de McDonalds werken en wachten tot een mooi meisje een BigMac besteld hehehehe![]()
![]()
wij 2 samen = comfortabelquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mar je moet tog komfortabel make?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
![]()
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.
haha nee zij krijgt rood kontje toch :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg jij rode koontjes, omdat je denkt aan wat op die wikipedia pagina staat en kijk je weg naar de grond.
niet onzeker zijn babyquote:
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Gridlok het volgende:
Chrizz ze geloven niet, ga die baan halen en doe je ding + pica's
Sozzz libido van natte krant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jij dan met hem mee, hij kan haar niet in z'n eentje die BigMac geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |