quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef Physics het volgende:
Oh, dus de barbecue moet ook aan? Ga ik meteen doen!
Fair enoughquote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, maar hij dient niet vergeten te worden
Dit dus.quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een eierrrrrrrrrkoek
Kathelijne, wat een irritant stemgeluid
Ik wil haar wel knuffelen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Wat een irritante vrouw, die Kathelijne.
Hè?
Ik heb haar tot nog toe alleen maar horen kreunen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Bloodspike het volgende:
denk dat die Kathelijne wel hard kan kreunen
Hahaha inderdaad en dan als hij klaar is met eten is hij het hellemaal eens met hem.quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef Blistering het volgende:
Kathelijne is wel lief.
En die Jaspers, staat echt als een hamster dat bord leeg te eten terwijl Kranenborg 666-mode gaat op die 2 gozers.
Ja dus het is 2011 hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind Aagje lekkerder. Maar ik ben geen man.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef hexje het volgende:
Ze is absoluut geen fotomodel, maar ik denk dat ze wel een goed karakter heeftquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef hexje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef hexje het volgende:
Leuk karakter, dat welquote:Op maandag 11 april 2011 19:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze is absoluut geen fotomodel, maar ik denk dat ze wel een goed karakter heeft
Je mag ze beide hebben. Amenquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef hexje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Physics het volgende:
Kranenborg: Blablabla *boos*
J-J: NOM NOM NOM NOM, ik pak mijn kans NOM NOM NOM
Uiteraard beste Djokotronquote:
KingOfPop voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
KingOfPop voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dan kan je alles aan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Geloof het ook ja, maar ja heb ephenlania ook overleeft dus..
Dave en Aagje doen weer mee?quote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Holy fuck, 1 koppel een 8 en de rest een 4
Goede start dusquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Holy fuck, 1 koppel een 8 en de rest een 4
Die mag mijn hamburger ook wel 'ns flippenquote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Bloodspike het volgende:
Nou die Kathelijne mag wel op mijn schoot komen zitten hoor geen probleem mee.
"Hoe zijn jouw basisvaardighedenquote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Bloodspike het volgende:
Nou die Kathelijne mag wel op mijn schoot komen zitten hoor geen probleem mee.
Whahaha,quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmmmm... er gebeurd wel veel in mijn mond. Het is wel érg ziltig.
Pris of die Martin? Kan me voorstellen dat het voor geen van beiden een plezier isquote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Wat zou er gebeuren als Priscilla de leiding krijgt over Martin.. die zit echt aan de pillen na de opnames
Pris is gehard onder der vader, die gaat niet janken van zo'n loser als Martinquote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pris of die Martin? Kan me voorstellen dat het voor geen van beiden een plezier is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |