Ook siroop moet je mee oppassen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:51 schreef Lambighini het volgende:
Weeg 82 kilo wil naar de 78 kilo voor de zomer echt officieel aanbreekt
Kilo per week moet wel lukken dus, overigens chips/snoep vervangen voor fruit of wat meer avondeten en drank vervangen door water of met een laagje siroop
RIVM: rauwe groenten goed wassen of verhittenquote:
Ik eet me suf aan de gevarieerde groentequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Teveel sla is inderdaad niet goed. Salade (diverse rauwe en/of gekookte groenten) wel.
AfwisselingTe veel nitraat eten
![]()
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.quote:
Ieuw... als ik iets smerig vind, dan is het wel light siroop. Liever af en toe een scheutje Karvan Cevitam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.
Die dronk ik in het begin ook onwijs veel, tot ik erachter kwam dat ik zo ongeveer stopte met drinken, puur omdat ik dat spul zo smerig vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ieuw... als ik iets smerig vind, dan is het wel light siroop. Liever af en toe een scheutje Karvan Cevitam.
Heb ik totaal geen last van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dronk ik in het begin ook onwijs veel, tot ik erachter kwam dat ik zo ongeveer stopte met drinken, puur omdat ik dat spul zo smerig vind.
een biertje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb lekker een rosé biertje op![]()
Zomer moet je vieren hoor!
Hai lullo wat is jouw probleem. Ik vraag iets over vasten. Niemand antwoord. Ik vraag het nog een keer. Wat is daar mis mee. Last van de hitte much?quote:Op zondag 24 april 2011 17:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, wat val je toch leuk kansloos in herhaling.
In je eerste post zie ik geen vraagteken:quote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hai lullo wat is jouw probleem. Ik vraag iets over vasten. Niemand antwoord. Ik vraag het nog een keer. Wat is daar mis mee. Last van de hitte much?
Het is dus geen vraag.quote:
He wat vervelend nou! Lukt het een beetje met de miles met dit weer? Mij te warm, doe s'ochtends 1 mile en dan s'avonds wat pilates oefeningen. Wat wel verradelijk is, is het vele bier gezuip van mequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had wat blousjes online besteld.. een maat kleiner dan normaal. Is het veel te groot
Wat jammer dat ik dat moet terug sturen
Ha buddy! Ik druk werkelijk net op F5 en zat me vanochtend al af te vragen waar je uithing. Miles is een crime nu. Ik haal met veel moeite de 3 miles, maar voor 4 en 5 die ik met wat koeler weer fluitend doe, is het me nu echt te warm nu. Verder is het weer natuurlijk prachtigquote:Op zondag 24 april 2011 18:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
He wat vervelend nou! Lukt het een beetje met de miles met dit weer? Mij te warm, doe s'ochtends 1 mile en dan s'avonds wat pilates oefeningen. Wat wel verradelijk is, is het vele bier gezuip van me
Komt me bekend voor, maar als ik vrij ben, probeer ik toch meer te sporten dan anders, dus ik zet maar door. Daarna heb ik wel gelijk een hele emmer water nodig hoor, zoveel dorst heb ik dan..quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef MalaCocinera het volgende:
3 miles met dit weer! Knap hoor, na 1 mile heb ik zoiets van ben blij dat het over is
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :pquote:Op zondag 24 april 2011 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, wat zijn die miles? En hoe doe ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |