Hoezo dan? Ofwel, linkjequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:42 schreef trovey het volgende:
Veel sla etenalhoewel dat volgens een ander topic op FOK! momenteel weer een minder idee is.
Teveel sla is inderdaad niet goed. Salade (diverse rauwe en/of gekookte groenten) wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:42 schreef trovey het volgende:
Veel sla etenalhoewel dat volgens een ander topic op FOK! momenteel weer een minder idee is.
Ook siroop moet je mee oppassen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:51 schreef Lambighini het volgende:
Weeg 82 kilo wil naar de 78 kilo voor de zomer echt officieel aanbreekt
Kilo per week moet wel lukken dus, overigens chips/snoep vervangen voor fruit of wat meer avondeten en drank vervangen door water of met een laagje siroop
RIVM: rauwe groenten goed wassen of verhittenquote:
Ik eet me suf aan de gevarieerde groentequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Teveel sla is inderdaad niet goed. Salade (diverse rauwe en/of gekookte groenten) wel.
AfwisselingTe veel nitraat eten
![]()
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.quote:
Ieuw... als ik iets smerig vind, dan is het wel light siroop. Liever af en toe een scheutje Karvan Cevitam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.
Die dronk ik in het begin ook onwijs veel, tot ik erachter kwam dat ik zo ongeveer stopte met drinken, puur omdat ik dat spul zo smerig vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Lang leve de light-siroop..alhoewel je je daar natuurlijk ook niet klem in moet zuipen, net als light-frisdrank.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ieuw... als ik iets smerig vind, dan is het wel light siroop. Liever af en toe een scheutje Karvan Cevitam.
Heb ik totaal geen last van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dronk ik in het begin ook onwijs veel, tot ik erachter kwam dat ik zo ongeveer stopte met drinken, puur omdat ik dat spul zo smerig vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |