Komt me bekend voor, maar als ik vrij ben, probeer ik toch meer te sporten dan anders, dus ik zet maar door. Daarna heb ik wel gelijk een hele emmer water nodig hoor, zoveel dorst heb ik dan..quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef MalaCocinera het volgende:
3 miles met dit weer! Knap hoor, na 1 mile heb ik zoiets van ben blij dat het over is
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :pquote:Op zondag 24 april 2011 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, wat zijn die miles? En hoe doe ik dat?
O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolaboquote:Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :p
En ga je regelmattig?quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolabo
Sowieso 1 keer per week (peer pressure FTW), maar ik probeer 2 keer te gaan.... Het is tot 11 uur open en zeg een kleine 10 minuten fietsen dus ik probeer mezelf nu wanneer ik een avond naar mijn tenen zit te staren op de bank te bewegen om even anderhalf uur daar heen te gaan.quote:
Eey chimi bij welke sportschool in Roffa ga je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n standaard afvalschema, verschillende apparaten een kwartier.
Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
werkt prima, zolang je niet probeert op te zeggen..
Dat gaat 'm bij niet worden, ik haat de sportschool. Bovendien ken ik mezelf. Thuis kan ik wel excuses verzinnen om er niet heen te gaan, maar ik ben er alquote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt jaIk zit eroverte denken om ook af en toe naar de sportschool te gaan om alleen maar gebruik te maken van de crosstrainer. Dit gewoon naast het walking pilates gebeuren. Een sportschool dat met strippenkaarten werkt is erg lastig te vinden.
Als het maar werkt...quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Daarom wil ik een strippenkaart, want dat werkt ''spiegisch'' anders bij mijIk woon veels te klein voor een crosstrainer.
Mijn beeld is gevormd door de KLB topicsquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Fit for Free. HET grote voordeel vind ik dat je dan bij alle vestigingen kunt, dus ik hop redelijk wat af.
Ik heb er al eens eerder een abo gehad en dat zonder problemen kunnen opzeggen
Niet vergeten dat dat ook beweging is hè, je verbruikt meer calorien dan je denkt met dat soort bezigheden.quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook zwaar om miles te doen met dit weer maar ik heb er gisteren toch maar 3 gedaan. Ik vond dat een beter idee dan gaan hardlopen midden op de dag en ik moest toch wat doen van mezelf. En het ging best redelijk. Ik heb wel die 'for your abs' gedaan, die is niet zo intensief![]()
Vandaag is het er niet van gekomen, maar mijn hele beneden verdieping is schoon en de tuin is ook aangepakt. Morgen weer hardlopen of miles.
Ze hebben alleen wel een goed antispeknekkenbeleidquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat laatst bij Sportcity. Had je een vraagje, smeerden ze me meteen 1 of ander epersonal training abonnement van zoveel tientjes per maand aan
Volgens mij heeft dat nu vooral met vocht te maken..... Met dit weer heb ik 's ochtends bij het wakker worden ook dikkere vingers, dat trekt later op de dag weer bij... Maar het is inderdaad wel wat A-typisch te noemen, normaliter zou je 's ochtends na je toiletgang het lichtste moeten zijn...quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Misan het volgende:
Hoe kan het dat als ik 's ochtends direct uit bed en na eerste toiletgang twee kilo zwaarder ben dan twee uur later na te hebben ontbeten?
Jup, heb vanochtend na het ontbijt 2 miles gedaan en vanavond nog 20 minuten pilates en ik ben weer helemaal het vrouwtjequote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus! Dan gaan we maar even sporten, nietwaar?
Hey, nog iemand die miles doet!quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook zwaar om miles te doen met dit weer maar ik heb er gisteren toch maar 3 gedaan. Ik vond dat een beter idee dan gaan hardlopen midden op de dag en ik moest toch wat doen van mezelf. En het ging best redelijk. Ik heb wel die 'for your abs' gedaan, die is niet zo intensief![]()
Vandaag is het er niet van gekomen, maar mijn hele beneden verdieping is schoon en de tuin is ook aangepakt. Morgen weer hardlopen of miles.
Netjes!quote:Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jup, heb vanochtend na het ontbijt 2 miles gedaan en vanavond nog 20 minuten pilates en ik ben weer helemaal het vrouwtje
Go Flugel!quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Schoonmaken kost bijna net zoveel calorien als sporten ja...
Hier weer 900 gram eraf, bijna weer onder de 40 qua BMI... Volgende mijlpaal
Ik weet het, maar ik ga altijd om 10 uur savonds, is het tenminste rustig. En vandaag waren ze maar open tot 6 uurquote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sportscholen waren vandaag gewoon open hoor
je spieren ontwikkelen zich ook, klinkt niet heel gek in de oren eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef seasushi het volgende:
Vanaf vandaag een week een crashdieet volgen. Hopelijk minimaal 2 kilo eraf om weer gemotiveerd te worden verder te gaan. Ik word toch wel wat verdrietig van 7 weken erg gezond leven en 3 keer in de week sporten en pas 0,5 kg kwijt te zijn
Je kan beter voor de volledigheid ook een vetmeting doen en rond je buik meten. Dan merk je het veel beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef seasushi het volgende:
Vanaf vandaag een week een crashdieet volgen. Hopelijk minimaal 2 kilo eraf om weer gemotiveerd te worden verder te gaan. Ik word toch wel wat verdrietig van 7 weken erg gezond leven en 3 keer in de week sporten en pas 0,5 kg kwijt te zijn
Verder met het gewone dieet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Misan het volgende:
[..]
je spieren ontwikkelen zich ook, klinkt niet heel gek in de oren eigenlijkwat gaat er na je crashdieet gebeuren denk je?
Als ik in de spiegel kijk zie ik genoeg vet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan beter voor de volledigheid ook een vetmeting doen en rond je buik meten. Dan merk je het veel beter.
Maar zo op het oog zie je niet direct resultaat aangezien je iedere dag in de spiegel kijkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:44 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk zie ik genoeg vet...
Broeken zitten nog steeds even strak.
meteen een vetmeting laten doen op de sportschool. 0,7 eraf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan beter voor de volledigheid ook een vetmeting doen en rond je buik meten. Dan merk je het veel beter.
Ik had van de week ook na twee weken instensief sporten, iets van 0,4 kg eraf. Niet echt veel. Maar bleek dus meer spieren erbij gekomen zijn en wel minder vet. Dus het scheelt tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
meteen een vetmeting laten doen op de sportschool. 0,7 eraf.Dat is dus best weinig. We zijn tot de conclusie gekomen dat de medicijnen die ik al een periode slik en waarvan bekend is dat je in gewicht kunt toenemen, meer van invloed zijn als ik dacht. Dus ik moet mazzel hebben dat ik op hetzelfde gewicht blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |