abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95926733
3 miles met dit weer! Knap hoor, na 1 mile heb ik zoiets van ben blij dat het over is :P
pi_95927182
quote:
11s.gif Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef MalaCocinera het volgende:
3 miles met dit weer! Knap hoor, na 1 mile heb ik zoiets van ben blij dat het over is :P
Komt me bekend voor, maar als ik vrij ben, probeer ik toch meer te sporten dan anders, dus ik zet maar door. Daarna heb ik wel gelijk een hele emmer water nodig hoor, zoveel dorst heb ik dan.. _O-
pi_95927997
Dames, wat zijn die miles? En hoe doe ik dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95929117
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, wat zijn die miles? En hoe doe ik dat?
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :p
pi_95929230
Mala's miles zijn anders dan die van mij. Ik doe de miles van leslie sansone. Die gaan van 1 mile (18 tot 22 minuten) tot 5 miles (1 uur en 15 minuten). De basis is lopen op de plaats met allerlei aanvullende oefeningen die steeds intensiever worden naarmate je meer miles gaat doen. Het is low-impact, wat fijn is als je zoals wij allemaal in dit topic wat zwaarder bent dan de gemiddelde Nederlander :P

Mijn conditie is gigantisch verbeterd sinds ik Leslie's miles doe en hoe meer ik er doe hoe meer ik afval zonder dat ik daarbij m'n gewrichten sloop. Het lijkt heel simpel maar het blijft leuk (vind ik dan) en er zijn voldoende verschillende filmpjes om het interessant te houden.
pi_95929601
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :p
O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolabo :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 24 april 2011 @ 20:52:02 #257
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_95929609
Het Paasdiner was helaas té gezellig, té veel en té lekker. Daar ga ik spijt van krijgen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_95929804
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolabo :')
En ga je regelmattig?
pi_95929857
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 20:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En ga je regelmattig?
Sowieso 1 keer per week (peer pressure FTW), maar ik probeer 2 keer te gaan.... Het is tot 11 uur open en zeg een kleine 10 minuten fietsen dus ik probeer mezelf nu wanneer ik een avond naar mijn tenen zit te staren op de bank te bewegen om even anderhalf uur daar heen te gaan.
pi_95930509
Anderhalf uur?!!!! Wat doe je dan :P

Ik had sinds een uurtje of vijf vanmiddag trek in bier en chips, na het avondeten een paar uurtjes op bed gaan liggen en voila de trek is weg :') Nu ff de film ''Feed'' kijken.
pi_95930712
Zo'n standaard afvalschema, verschillende apparaten een kwartier.
pi_95930811
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n standaard afvalschema, verschillende apparaten een kwartier.
Eey chimi bij welke sportschool in Roffa ga je dan?
pi_95930893
:') de goedkoopste natuurlijk!
pi_95930940
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
:') de goedkoopste natuurlijk!
Toch niet ''fit for free'' he?
pi_95931027
quote:
9s.gif Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Toch niet ''fit for free'' he?
werkt prima, zolang je niet probeert op te zeggen..
  zondag 24 april 2011 @ 21:23:47 #266
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95931030
Ik zat laatst bij Sportcity. Had je een vraagje, smeerden ze me meteen 1 of ander epersonal training abonnement van zoveel tientjes per maand aan :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_95931265
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

werkt prima, zolang je niet probeert op te zeggen..
Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt ja :P Ik zit eroverte denken om ook af en toe naar de sportschool te gaan om alleen maar gebruik te maken van de crosstrainer. Dit gewoon naast het walking pilates gebeuren. Een sportschool dat met strippenkaarten werkt is erg lastig te vinden.
pi_95931512
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt ja :P Ik zit eroverte denken om ook af en toe naar de sportschool te gaan om alleen maar gebruik te maken van de crosstrainer. Dit gewoon naast het walking pilates gebeuren. Een sportschool dat met strippenkaarten werkt is erg lastig te vinden.
Dat gaat 'm bij niet worden, ik haat de sportschool. Bovendien ken ik mezelf. Thuis kan ik wel excuses verzinnen om er niet heen te gaan, maar ik ben er al :+ Bij de sportschool was het: Geen zin/geen tijd/zo ver weg/het regent/het sneeuwt/het is te warm/de mensen zijn allemaal veel dunner dan ik/etc. (doorhalen wat niet van toepassing is).

Ik zit er wel over te denken om zo'n crosstrainer gewoon te kopen. Ik heb al een step (werkt prima), maar zo'n crosstrainer is nog beter. Of een roeimachine..
pi_95931624
Daarom wil ik een strippenkaart, want dat werkt ''spiegisch'' anders bij mij :') Ik woon veels te klein voor een crosstrainer.
pi_95931767
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Daarom wil ik een strippenkaart, want dat werkt ''spiegisch'' anders bij mij :') Ik woon veels te klein voor een crosstrainer.
Als het maar werkt... :P

Ik heb ruimte zat.. dus heb al een beetje online onderzoek gedaan, maar val momenteel nog prima af met Leslie's tapes, dus ik heb het nog maar even gelaten.
pi_95931816
Ja Fit for Free. HET grote voordeel vind ik dat je dan bij alle vestigingen kunt, dus ik hop redelijk wat af.

Ik heb er al eens eerder een abo gehad en dat zonder problemen kunnen opzeggen :?
pi_95932143
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Fit for Free. HET grote voordeel vind ik dat je dan bij alle vestigingen kunt, dus ik hop redelijk wat af.

Ik heb er al eens eerder een abo gehad en dat zonder problemen kunnen opzeggen :?
Mijn beeld is gevormd door de KLB topics :+
pi_95932180
Nou die poentas kunnen waarschijnlijk gewoon niet helder een opzegbrief formuleren oder etwas, want bij mij ging het zonder problemen!
  zondag 24 april 2011 @ 21:58:34 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95932810
Ik vind het ook zwaar om miles te doen met dit weer maar ik heb er gisteren toch maar 3 gedaan. Ik vond dat een beter idee dan gaan hardlopen midden op de dag en ik moest toch wat doen van mezelf. En het ging best redelijk. Ik heb wel die 'for your abs' gedaan, die is niet zo intensief ;)
Vandaag is het er niet van gekomen, maar mijn hele beneden verdieping is schoon en de tuin is ook aangepakt. Morgen weer hardlopen of miles.
Spoilers!
  zondag 24 april 2011 @ 23:47:41 #275
244933 trovey
Nachtoele
pi_95938854
Dag is prima verlopen qua eten, gewoon vanmorgen mijn twee volkorenbeschuitjes met hagelslag en in de loop van de middag de gourmetmaaltijd (met kipfilet, krieltjes en groente en een rood sausje en een redelijk licht toetje dus niet alleen maar vlees. :P ) daarna vol tot nu dus geen trek. Morgen weer dunnetjes overdoen want er is nog genoeg over. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 24 april 2011 @ 23:49:49 #276
244933 trovey
Nachtoele
pi_95938975
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook zwaar om miles te doen met dit weer maar ik heb er gisteren toch maar 3 gedaan. Ik vond dat een beter idee dan gaan hardlopen midden op de dag en ik moest toch wat doen van mezelf. En het ging best redelijk. Ik heb wel die 'for your abs' gedaan, die is niet zo intensief ;)
Vandaag is het er niet van gekomen, maar mijn hele beneden verdieping is schoon en de tuin is ook aangepakt. Morgen weer hardlopen of miles.
Niet vergeten dat dat ook beweging is hè, je verbruikt meer calorien dan je denkt met dat soort bezigheden. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 25 april 2011 @ 10:55:47 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95948255
Schoonmaken kost bijna net zoveel calorien als sporten ja... :Y

Hier weer 900 gram eraf, bijna weer onder de 40 qua BMI... Volgende mijlpaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95948277
Hoe kan het dat als ik 's ochtends direct uit bed en na eerste toiletgang twee kilo zwaarder ben dan twee uur later na te hebben ontbeten? :?
pi_95948321
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat laatst bij Sportcity. Had je een vraagje, smeerden ze me meteen 1 of ander epersonal training abonnement van zoveel tientjes per maand aan :')
Ze hebben alleen wel een goed antispeknekkenbeleid :D
pi_95952598
Geen idee hoe dat zit met gewicht Misan, ik probeer elke dag op het zelfde tijdstip te wegen, dat is wel het handigste en ja ik weet dat het niet goed is om elke dag te wegen !

Flugeltje bijna je mijlpaal ! weer een stapje dichterbij je einddoel !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95952622
Dus! Dan gaan we maar even sporten, nietwaar?
  maandag 25 april 2011 @ 13:25:15 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95953127
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Misan het volgende:
Hoe kan het dat als ik 's ochtends direct uit bed en na eerste toiletgang twee kilo zwaarder ben dan twee uur later na te hebben ontbeten? :?
Volgens mij heeft dat nu vooral met vocht te maken..... Met dit weer heb ik 's ochtends bij het wakker worden ook dikkere vingers, dat trekt later op de dag weer bij... Maar het is inderdaad wel wat A-typisch te noemen, normaliter zou je 's ochtends na je toiletgang het lichtste moeten zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 25 april 2011 @ 13:38:21 #283
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95953548
Ik word doodop van elke dag wegen. Maar heb een weegschaal onder m'n bed staan dus de drang iedere dag is groot.

Moet 't toch maar 'ns zien af te leren :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_95954708
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus! Dan gaan we maar even sporten, nietwaar?
Jup, heb vanochtend na het ontbijt 2 miles gedaan en vanavond nog 20 minuten pilates en ik ben weer helemaal het vrouwtje :+
pi_95961722
Ik probeer 2x per dag een half uur te fietsen met dit weer en dat lukt prima ! Vanmiddag een 45 minuten en straks nog een half uurtje. En het is heerlijk met dit weer !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95968151
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey, nog iemand die miles doet! O+ Pas begonnen?

quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jup, heb vanochtend na het ontbijt 2 miles gedaan en vanavond nog 20 minuten pilates en ik ben weer helemaal het vrouwtje :+
Netjes! _O_

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Schoonmaken kost bijna net zoveel calorien als sporten ja... :Y

Hier weer 900 gram eraf, bijna weer onder de 40 qua BMI... Volgende mijlpaal
Go Flugel! *O* Goed gedaan!

Ik heb vandaag 2 miles gedaan en ga er als afsluiter van dit weekend zo nog 2 doen. Vanochtend ook de step zwaarder ingesteld (het werd te makkelijk _O- ) dus ik verwacht dat m'n dijspieren morgen niet helemaal mee willen werken.

Ik hou trouwens in een app tegenwoordig bij wat ik allemaal eet en ondanks dat ik af en toe vind dat ik teveel eet, eet ik dus eigenlijk standaard gewoon veel te weinig. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Ik probeer de laatste 2 weken ook meer te eten dan eerst en ik val er eigenlijk nog steeds net zo makkelijk van af. Hoe doen jullie dat? Ik moet er echt op letten dat ik niet veel te streng voor mezelf ben. Beetje het tegenovergestelde van de vorige toestand waarbij ik alles at wat me lekker leek :P
  maandag 25 april 2011 @ 22:45:26 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95974653
PB, ik mile nu een week of 4. Ik probeer om de dag 3 miles te doen en op de andere dag te hardlopen met de lessen van Evy. Ik heb gelukkig een berg miles filmpjes gevonden, ik heb de keuze uit vier 2 miles en drie 3 miles video's. Ik wil graag naar de 4 miles maar ik wacht even tot het iets koeler wordt. Ik begin een beetje verslaafd te worden, het is echt leuk! Eigenlijk stiekem leuker dan hardlopen.
Spoilers!
  maandag 25 april 2011 @ 22:48:23 #288
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95974810
Vandaag even met Pasen gezondigd. Misschien een keertje extra trainen om de schade te beperken.
pi_95974893
Sportscholen waren vandaag gewoon open hoor ;)
  maandag 25 april 2011 @ 23:06:08 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95975707
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sportscholen waren vandaag gewoon open hoor ;)
Ik weet het, maar ik ga altijd om 10 uur savonds, is het tenminste rustig. En vandaag waren ze maar open tot 6 uur :P

Goede smoes he
pi_95975781
Bij mij slechts tot 4 :P
pi_95983565
Vanaf vandaag een week een crashdieet volgen. Hopelijk minimaal 2 kilo eraf om weer gemotiveerd te worden verder te gaan. Ik word toch wel wat verdrietig van 7 weken erg gezond leven en 3 keer in de week sporten en pas 0,5 kg kwijt te zijn ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_95983697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef seasushi het volgende:
Vanaf vandaag een week een crashdieet volgen. Hopelijk minimaal 2 kilo eraf om weer gemotiveerd te worden verder te gaan. Ik word toch wel wat verdrietig van 7 weken erg gezond leven en 3 keer in de week sporten en pas 0,5 kg kwijt te zijn ;(
je spieren ontwikkelen zich ook, klinkt niet heel gek in de oren eigenlijk :) wat gaat er na je crashdieet gebeuren denk je? :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:35:56 #294
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95983788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef seasushi het volgende:
Je kan beter voor de volledigheid ook een vetmeting doen en rond je buik meten. Dan merk je het veel beter.
pi_95983927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Misan het volgende:

[..]

je spieren ontwikkelen zich ook, klinkt niet heel gek in de oren eigenlijk :) wat gaat er na je crashdieet gebeuren denk je? :D
Verder met het gewone dieet...
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je kan beter voor de volledigheid ook een vetmeting doen en rond je buik meten. Dan merk je het veel beter.
Als ik in de spiegel kijk zie ik genoeg vet...
Broeken zitten nog steeds even strak.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:48:43 #296
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95983996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:44 schreef seasushi het volgende:

[..]

Als ik in de spiegel kijk zie ik genoeg vet...
Broeken zitten nog steeds even strak.
Maar zo op het oog zie je niet direct resultaat aangezien je iedere dag in de spiegel kijkt.

Daarbij gaat crashen en instensief sporten imo niet samen. Als je weinig eet krijg je weinig energie binnen...
pi_95988748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

meteen een vetmeting laten doen op de sportschool. 0,7 eraf. ;( Dat is dus best weinig. We zijn tot de conclusie gekomen dat de medicijnen die ik al een periode slik en waarvan bekend is dat je in gewicht kunt toenemen, meer van invloed zijn als ik dacht. Dus ik moet mazzel hebben dat ik op hetzelfde gewicht blijf. }:|
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:51:18 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95988786
Dat heb ik met mijn medicijnen ook. Als ik heel verantwoord eet en veel beweeg kom ik niet aan. Omgekeerde wereld...
Spoilers!
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:58:29 #299
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95989028
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

meteen een vetmeting laten doen op de sportschool. 0,7 eraf. ;( Dat is dus best weinig. We zijn tot de conclusie gekomen dat de medicijnen die ik al een periode slik en waarvan bekend is dat je in gewicht kunt toenemen, meer van invloed zijn als ik dacht. Dus ik moet mazzel hebben dat ik op hetzelfde gewicht blijf. }:|
Ik had van de week ook na twee weken instensief sporten, iets van 0,4 kg eraf. Niet echt veel. Maar bleek dus meer spieren erbij gekomen zijn en wel minder vet. Dus het scheelt toch :P Nu zal ik denk ik wel anders trainen dan jou, maar toch :P
pi_96031799
GFTD. Gisteren weer gesport en ik blijf maar DIK! Echt ontzettend dik bluuuuuuh!

Ik eet weinig. Eerder te weinig dan te veel. Ik kan niet dat eten wat je volgens de experts zou moeten eten. Dat voelt voor mij als zoooooveeel eten, dat dat in mijn hoofd wordt omgezet naar "oh dan mag je dus alles opeten wat je tegenkomt"...

Vrienden van me zijn er van overtuigd dat het komt doordat ik spieren aan het opbouwen ben, maar dat lijkt me absurd. We hebben het namelijk over 6 kilo en ook geen zichtbare verschillen in mijn lijf. Blijft gewoon blubberig en muffin top, terwijl die eerst echt wel weg was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')