Hai lullo wat is jouw probleem. Ik vraag iets over vasten. Niemand antwoord. Ik vraag het nog een keer. Wat is daar mis mee. Last van de hitte much?quote:Op zondag 24 april 2011 17:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, wat val je toch leuk kansloos in herhaling.
In je eerste post zie ik geen vraagteken:quote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hai lullo wat is jouw probleem. Ik vraag iets over vasten. Niemand antwoord. Ik vraag het nog een keer. Wat is daar mis mee. Last van de hitte much?
Het is dus geen vraag.quote:
He wat vervelend nou! Lukt het een beetje met de miles met dit weer? Mij te warm, doe s'ochtends 1 mile en dan s'avonds wat pilates oefeningen. Wat wel verradelijk is, is het vele bier gezuip van mequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had wat blousjes online besteld.. een maat kleiner dan normaal. Is het veel te groot
Wat jammer dat ik dat moet terug sturen
Ha buddy! Ik druk werkelijk net op F5 en zat me vanochtend al af te vragen waar je uithing. Miles is een crime nu. Ik haal met veel moeite de 3 miles, maar voor 4 en 5 die ik met wat koeler weer fluitend doe, is het me nu echt te warm nu. Verder is het weer natuurlijk prachtigquote:Op zondag 24 april 2011 18:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
He wat vervelend nou! Lukt het een beetje met de miles met dit weer? Mij te warm, doe s'ochtends 1 mile en dan s'avonds wat pilates oefeningen. Wat wel verradelijk is, is het vele bier gezuip van me
Komt me bekend voor, maar als ik vrij ben, probeer ik toch meer te sporten dan anders, dus ik zet maar door. Daarna heb ik wel gelijk een hele emmer water nodig hoor, zoveel dorst heb ik dan..quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef MalaCocinera het volgende:
3 miles met dit weer! Knap hoor, na 1 mile heb ik zoiets van ben blij dat het over is
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :pquote:Op zondag 24 april 2011 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, wat zijn die miles? En hoe doe ik dat?
O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolaboquote:Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat heb ik je een keer eerder aangeraden in je eigen sport topic in ''lif'' bijna een jaar terug :p
En ga je regelmattig?quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja! Mijn thuissport topic!! Inmiddels heb ik maar gewoon een sportschoolabo
Sowieso 1 keer per week (peer pressure FTW), maar ik probeer 2 keer te gaan.... Het is tot 11 uur open en zeg een kleine 10 minuten fietsen dus ik probeer mezelf nu wanneer ik een avond naar mijn tenen zit te staren op de bank te bewegen om even anderhalf uur daar heen te gaan.quote:
Eey chimi bij welke sportschool in Roffa ga je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n standaard afvalschema, verschillende apparaten een kwartier.
Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
werkt prima, zolang je niet probeert op te zeggen..
Dat gaat 'm bij niet worden, ik haat de sportschool. Bovendien ken ik mezelf. Thuis kan ik wel excuses verzinnen om er niet heen te gaan, maar ik ben er alquote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn beeld een beetje door dat soort verhalen gevormd wordt jaIk zit eroverte denken om ook af en toe naar de sportschool te gaan om alleen maar gebruik te maken van de crosstrainer. Dit gewoon naast het walking pilates gebeuren. Een sportschool dat met strippenkaarten werkt is erg lastig te vinden.
Als het maar werkt...quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Daarom wil ik een strippenkaart, want dat werkt ''spiegisch'' anders bij mijIk woon veels te klein voor een crosstrainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |