Jij hebt een rubbermattenboom?quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
In wat voor tokkie-buurt woon jij danquote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Ze hebben van die buiten canvas dingen. Potgrondtabletten zijn ook heel makkelijk, krijg je een afwasteiltje zowat mee vol. Verder al hun zonnecel verlichting, stoelkussens en aanverwante rommeltjes.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
Zit er een Action in België? WAAR???!??quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in België heb ik de lampionnen slinger alweer gespot
Aalst is dichtstbij voor mij. Dik half uur.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
http://www.action.be/winkelsquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
Zijn ze er weer?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze er weer?Heb er nog twee nodig om de gesneuvelde van vorig jaar te vervangen.
Ga ik er deze week twee ophalenquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb 1 kleine tuinposter met klaprozenmaar ik wil er eigenlijk nog 2 met klaprozen (naast elkaar op een lelijk wit stuk muur onder mijn woonkamerraam) en ook nog eentje van een iets groter formaat voor op de schutting. Morgen nog maar even bij een paar andere Actions in de buurt kijken.
Verder heb ik ook nog wat snoep gekocht, pakpapier, nog een keer het zomer rok/jurkje maar nu in het zwart en een inschuifbare buitenbezem. Bij elkaar ¤15,19
[..]
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog niet
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor., ik heb ze verscheidene jaren gehad maar er was niet tegenop te gieten met een balkon op het Zuiden, ook niet met droogtebestendige planten erin.
Veel plezier met 3x per dag gieten dan bij 30 graden dagtemperatuur.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffen
Nou ja, nu móét je wel terug natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh nou ben ik nog vergeten te kijken naar die tuinposters toen ik er maandag was.
Hmm, ik hoop dat ze wel weer komen dit jaar.quote:[..]
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, nu móét je wel terug natuurlijk!
Ik heb die middelste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Miendientje het volgende:
Helaas geen extra klaproosposters meer kunnen vinden (ik wilde eigenlijk 3 dezelfde naast elkaar) maar zo is het ook leuk:
[ afbeelding ]
Nu wil ik alleen nog een grotere voor aan mijn schutting.
Zachtjes draaien tot de nokjes die het geheel in elkaar houden tegenover elkaar staan en dat pak je het bovenstuk er zo uit(wellicht nog even met je nagel ertussen wrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik pleit toch wel voor meer foto's in dit topic
wat zijn ze toch leuk, die posters.
maar effe over die solar lampion, hoe krijg je dat kreng open?
volgens de beschrijving kan je m opendraaien maar ik krijg er met geen mogelijkheid beweging in.
en welke kleur(en) kunnen jullie me aanraden? (qua verkleuren) ik heb nu een lichtblauwe
oh hahahahahquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
dat zijn bokkepootjes die niet helemaal 100% perfect zijn
ACTION.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef youtims het volgende:
Weet iemand waar ze gastoeters hebben?
als je bij mij in de buurt woont, hoop ik nergensquote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef youtims het volgende:
Weet iemand waar ze gastoeters hebben?
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je bij mij in de buurt woont, hoop ik nergens
enne... restpootjes zijn idd bokkenpootjes met een foutje. de meesten missen dat cremeachtige spul dat er normaal tussen zit. of de chocola zit aan de verkeerde kant.
maar het is gewoon nog lekkerder dan gewone bokkenpootjes.
en het kost geen bal. een grote bak met 250 gram restpootjes kost 89 cent geloof ik.
de pest is dat ik zo'n grote bak ook in mijn eentje leegkrijg
Ik gebruik gewoon m'n schooltas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een krattendrager op mijn fiets, met megakrat, dus ik krijg best veel meegesleept.
die zit bij mij vol met mijn studiezooiquote:
Ook al is het 'maar' 5 euro. Als het na 2 dagen al stuk is dan is dat toch gewoon balen omdat je blij bent met je aankoop en vervolgens is het zo snel al stuk. Plus dan moet je terug, je verhaal doen etc. Kost ook nog weer wat werk. En voor genoeg mensen is 5 euro wel veel geld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Serieus, baal je ervan als iets ter waarde van minder dan 5 euro kapot gaat?
ja, want het staat stom aan mijn pergola.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn dat? Krijgen je planten dan automatisch water?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef athlonkmf het volgende:
De plantenbewateringsbollen zijn weer te koop. Vandaag maar twee meegenomen. Handig voor de zomer
Zoiets http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=38Yp3NBLPE4&gl=NLquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Krijgen je planten dan automatisch water?
ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht (bij de lidl dan) maar hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef piepkuiken21 het volgende:
heeft de action zo'n bbq starter? dat is zo'n rond vat waar je kooltjes in kan doen.
Vrouwen en techniek.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht (bij de lidl dan) maar hoe werkt zoiets?
jij speelt met je voortandenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek.....
Vrouwen en computers.....
http://tinyurl.com/42sr8dw
Kom dan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij speelt met je voortanden
ik heb nog geen lampionnetjes bij de action gespot, maar bij de gamma hebben ze ze op het ogenblik wel.
9,99 per snoer.
best wel aan de prijs vind ik, dus zal ik nog even wachten of ze nog bij de action komen of toch maar naar de gamma gaan?
geen idee, ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij de aldi. maar dus tot op heden ligtie ongebruikt in de schuur.quote:
me too maar zonder bbq-starterquote:
Die heb ik ook gekocht, maar dat haltergevalletje (touwtje om de nek met daaraan 3 touwtjes naar het bovenstukje) zit voor geen meter.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik was er ook weer. twee van die shirtjes met touwtjes voor het werk, nougatblokjes en een walgelijke polystone uil (kadootje voor mijn vriend voor secretaressedag.)
Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
De tulpjes doen het en ik vind ze tof! Van de week nog maar een paar halen dan.
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.
Pics van je tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er al meer keer mee in mijn handen gestaan, maar ik heb al zoveel van die dingetjes in mijn tuin. (ik heb een stuk of 30 van die gewone solarlampjes staan en er hangen 7 lampionnen)
maar ze zijn zoooo leukik hoop echt dat ze hier snel uitverkocht zijn, dan hoef ik niet meer te twijfelen
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.
Vrouwen en techniek....quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
Zou ik ook ophouden met snoep kopen want dat is vast ook "dike prut"quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
zodra hij een beetje opgeruimd is, zal ik het doen, maar vooralsnog is het een beetje een troepquote:
bedankt voor je interessante bijdrage aan dit geweldige topicquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
Best logisch voor een 12-jarige.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
ow doe's een fotootjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er nog 10 tulpen bijgehaald.![]()
En stom toevallig lag er ook nog 1 lampionneslinger en die kon ik ook niet laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Nu wil ik ook tulpen en dan ga ik nu wel op het knopje drukken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef maok het volgende:
Vandaag even bij de action geweest. Mijn buit: Wespen vanger, 3 solarlampjes tulp voor in de tuin, breekstaafjes, blanco puzzeltjes waar je zelf nog iets op kunt plakken/ tekenen, joggingbroek.
De lampjes (zo lelijk dat ik ze weer leuk vond, ¤1,79):
De puzzeltjes (¤0,69):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Cat22 het volgende:
Die tulpjes!![]()
Kom je nog vertellen of ze enigzins goed licht geven 's anchts? Want mijn tuin is veel te groen (veel klimop, zie tuintopic) dus dit zijn wel lollige lichtpuntjes.
En ik moet ook nog langs voor breekstaafjes/lichtjes whatever. We moeten een koor van meer dan 100 mensen sfeervol maken.
Maok is mijn vorige account dus, maar daarna dus nooit meer een reactie gegeven omdat ze het nooit gingen doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef maok het volgende:
Als de zon lang genoeg heeft geschenen zal ik weer verslag doen. Ze zullen het vanavond nog wel niet doen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Na het opladen:
[ afbeelding ]Ik vind die kermis ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
Oh, daar was ik nooit opgekomenquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?
Accu kapot?quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
ik wou mijn lamionnetjesslinger van vorig jaar schoonmaken, dus in een emmer gemikt.quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
Oplaadbare batterij vervangenquote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
In het zwarte doosje. Moet je dus even open schroeven. Bij de Action (waar andersquote:Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
maar waar zit die batterij dan? en is zo'n batterij niet duurder dan een nieuwe slinger?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Oplaadbare batterij vervangen, het ding heeft niet het eeuwige leven.
Dan zou ik voor een inklapbaar netje gaan. Want waar laat je het ding voor de 8 maanden van het jaar dat je hem niet nodig hebt?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
Het gaat dus om deze dingen:quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef krullebol81 het volgende:
Vanmorgen een skippybal met pomp gekocht!! Leuk kadootje toch voor een 5 jarig kind die met dit weer alleen maar buiten speeld.
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef kort het volgende:
D'r is een nieuwe action hier. Hij zit elke dag om 9 uur als ik naar school ga en tussen 3 en 5 als ik naar huis ga bomvolTokkies lopen aan en af. Wat een onzin.
Ik vraag me dan af waar ie voor 9 uur is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
ik heb er geen last van, tis voor het zoontje van een vriendinquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
Oh ja, leesfout.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef kort het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een andere batterij in de accu van de lampionnenslinger gedaan, en mijn lampjes doen het weer perfect!
Thanks voor de tip Trovey!!
joepiequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef Miendientje het volgende:
De snoeren met kleine lampionnetjes zijn er weer:
[ afbeelding ]
¤4,99
Ik heb laatst gesausd met zo'n vachtroller. Die liet wel de soms haartjes los, maar verder werkte ie wel prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
Plamuur is prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik heb net al een halve verpakking restpootjes opgegeten.
Wat een geniale tip was dat!
Mijn Action niet. Maar hier komt de koningin dan ook op bezoek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
test het uit en laat het ons weten, leek mij ook wel handig (om onderweg in de trein wat te eten)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb de saladebekers gekocht vanmiddag,
[ afbeelding ]
hoop ernstig dat ze goed waterdicht zijn, want dan is het een supergoede aankoop voor ¤1,25
Het staat gewoon op de homepage: in principe zijn de vestigingen gesloten, maar er is een lijst met vestigingen met aangepaste openingstijden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
Verf en kwasten zijn prima!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
Trollrari!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verf en kwasten zijn prima!
Verf is gwn van Akzo Nobel.
die verf geniaal, uit dezelfde fabriek als sikkens en histor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
die verf geniaal, uit dezelfde fabriek als sikkens en histor.
nou nou nou, denk aan je bloeddrukquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
beter al schoffeer je me niet zielepoot, rot lekker op uit dit topic als je niet normaal kan doen
Snel aangebrandquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
beter al schoffeer je me niet zielepoot, rot lekker op uit dit topic als je niet normaal kan doen
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de oliequote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de saladebeker mee naar het werk vandaag, heb alleen geen dressing mee (die kan in een apart containertje dat in de dop vastzit). Dus ik weet nog niet of ie dressingdicht is
Wat een faal!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de olie
Wel lollig dat je het dan probeert met olie, en niet water ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de olie
Ik had goede hoop dat het wel goed zou gaan, dus ik had al gewoon dressing in het potje gemaakt met olie&azijn enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel lollig dat je het dan probeert met olie, en niet water ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?
Ja herkenbaarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk topic over de Action:D
Nu vrees ik wel dat ik vandaag er even langst zal moeten...
Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.
Vandaag in Wormerveer weer volop tulpen hoor. Op de kopstelling bij de tuinspullen!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef lady-wrb het volgende:
zijn ergens die solartulpen nog te koop? bij de action in wormerveer waren ze op
Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
En nóg éénquote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[..]
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.
je hoeft ook geen heel topic terug te lezen. gewoon een paar post naar boven op dezelfde pagina is nog teveel voor je?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.
en nog éénquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.
[..]
En nóg één![]()
waarom zou een ander wel moeite voor jou doen terwijl je zelf te beroerd bent om ook maar een heel klein beetje moeite te doen voor je eigen vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto
Dankjewel! Dan ga ik straks nog even op pad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Liggen meestal bij de kassa's dacht ik.
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto
quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
ennn zijn die beetje goed??quote:
Is wat precies goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
[..]
ennn zijn die beetje goed??
wil ook naar de action!! maar zit hier alleen op mijn werk, dus wordt lastig haha
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?quote:
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
een van mijn tulpen doet het niet
(ja ik heb het knopje geprobeerd)
die gaat morgen meteen terug. gelukkig doen ze over terugbrengen en ruilen niet zo moeilijk
mijn vriend vond ze leuk. dat is voor het eerst
het is ene grote solartoestand 's avonds bij mij in de tuin
jammer dat ik dat niet een beetje leuk op de foto krijg.
ik heb nu de gewone solardingetjes in groepjes bij elkaar staan.
dat ziet er leuker uit dan hier en daar 1
Gelukkig kostte t bijna niks denk ik dan maar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef rac het volgende:
[..]
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.
update: Ik had 'm beter kunnen laten liggen het witte heeft veel te weinig pigment of je moet het een keer of 3 doen of het dekt niet. en droogt absoluut niet goed. ben dus ook niet bij de topcoat gekomen.
Nee die heb ik dan weer iet. Voor de rest spaar ik wel al die max lakjes haha. Maar die french manicure niet doen dus. Ik weet dat we het dan over een totaal andere prijsverhouding hebben maar die van Herome is wel erg fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
euhm, jawel, bij de kruidvat, essencequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef rac het volgende:
Nee geen drol ik geloof 1,49 ofzo koop je nergens anders een lakje voor
waarom kom je dan niet hier?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Essence heeft hippe lakjes.. ik heb een soort nagellak addict![]()
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom kom je dan niet hier?Show hier je nagels #221
Dat was een warm welkomquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..
maar kan allicht nog wel een poging wagen. heb vandaag nog leuke foto gemaakt.
Maaruh nu meteen na mijn eerste post blijkt ook maar weer waarom ik er niet zat.. :S
Ik ben heel slecht in French manicure dus die heb ik lekker laten liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij heb ik die zien liggen ja, van een bekend merk geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
weet iemand of ze ook een stappenteller bij de Action verkopen?
Ja dat heb je weleens bij de action ja hahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug
action is action lijkt mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
wel eens? op het ogenblik heb ik het constant.
en net nu ik vrij ben. ik fiets me de rambam naar die action.
maar goed, morgen maar weer eens kijken of ik nog nieuwe kan kopen.
ik ga zaandam maar eens proberen.
weet iemand toevallig of het uitmaakt bij welke action je ruilt? of dat je weer terug moet naar die ene?
ik wil nu wel weer eens in zaandam kijken. in die in wormerveer ken ik blindelings de weg ondertussen
Daar hebben we weer een optimist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
action is action lijkt mij?
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.
Mag je ze daar niet eerst testen?
Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goedquote:
Die van mij werkt voor geen kloot.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn Action-fietspomp is er na 3 jaar mee opgehouden, binnenkort maar even een nieuwe halen
Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goed
Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet wetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van mij werkt voor geen kloot.Kapt er bij 4 bar mee ofzo.
1 terugbrengen en met 6 terugkomen, zo herkenbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug
niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.
En ik wil foto's van je tuin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
kan ik WEER terug
Ik zo'n hyper-modern geval. Met drukmeter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet weten
Als ik zo vaak pech zou hebben met die tulpen of iets anders wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.
Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.
dammed dat is waarquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.
die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
t is nog een zooitje hoor. we moeten nog een stuk betegelen.quote:
dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.
ik haal ze 's ochtends en dan zie ik 's avonds pas of ze het doen.
Vrouwen en techniek.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezien
zo A technisch als het maar zijn kan.. valt niet te ontkennenquote:
Eerdat je ze allemaal hebt is de zomer weer voorbij!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Aww.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Klopt, volgens mij staan ze op uit en is 1x drukken voldoende.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de tulpen geplant. Alleen kon ik niet vinden welk standje van het knopje nu 'aan' en welk 'uit' was. Dus ben er maar vanuit gegaan dat alles 'uit' wordt geleverd en als ik morgenavond geen licht heb dan moet het knopje dus nog een keertje ingedrukt worden.
Ah wat leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik loop zelf altijd het hardst te roepen om meer foto's in dit topic, dus ik moet het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
als je heel goed kijkt zie je ook de kippenbloempot, maar dan moet je m echt weten te staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ze doen het!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij staan ze op uit en is 1x drukken voldoende.
Wat een leuke tuin zo! Ik heb die slingerlampionnetjes maar weer eens gehaald, ik had ze vorig jaar ook al maar ze zijn erg verkleurd tijdens de winter. Ik had ze dan ook misschien beter binnen kunnen halen maar ja, nieuwe kosten maar 5 euro! Echt leuk om je tuin zo te pimpen met die goedkope, leuke spulletjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik loop zelf altijd het hardst te roepen om meer foto's in dit topic, dus ik moet het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
als je heel goed kijkt zie je ook de kippenbloempot, maar dan moet je m echt weten te staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal m zo even apart op de foto zetten. je ziet het zo idd nauwelijks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah wat leuk!
Ik zie geen kippenbloempot.
Ik snap het wel, dat je vriend er niet mee eens is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook van die slingers.. Alleen vriend is het er nog niet helemaal mee eens :S.. Iemand tips?
Gewoon ophangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook van die slingers.. Alleen vriend is het er nog niet helemaal mee eens :S.. Iemand tips?
Idd had ze dus net gehaald,, me vriend vond het niks.. ben gewoon blond geweest en opgehangen en nu vind hij ze wel leuk.. :Squote:
Zie het advies van A-ce.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bedoelde dus om mijn vriend over te halen
Sommigen zijn prima maar ze hebben ook ene reeks gehad die ik na één pakje meteen de vuilnisbak in heb gegooid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef tomaat52 het volgende:
Wat vinden jullie van de noodles van de Action?
die wil ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal m zo even apart op de foto zetten. je ziet het zo idd nauwelijks.
edit: bij deze dan: rond pasen had action deze in de collectie. en aangezien ik (bijna) alles met kippen leuk vind
[ afbeelding ]
Groei jij zo langzamerhand niet dicht van die restpootjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef loecje het volgende:
vandaag ook maar weer eens langs gegaan.
ook de noodles maar eens meegenomen. lekker makkelijk eten, ben benieuwd of het smaakt.
verder terpentine, laarsspanners, slippers, gietertje, aluminiumfolie en natuurlijk restpootjes
honig spul was allemaal op, net als de leuke leggings (eigenlijk alleen nog maar wit en zwart)
Jum, lijkt me echt heerlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef trovey het volgende:
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden te krijgen.![]()
![]()
Nog eentje dan, die kun je zonder advocaat maken.![]()
http://www.smulweb.nl/1358219/koken/recept/Bokkepootjestaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |