Jij hebt een rubbermattenboom?quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
In wat voor tokkie-buurt woon jij danquote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Ze hebben van die buiten canvas dingen. Potgrondtabletten zijn ook heel makkelijk, krijg je een afwasteiltje zowat mee vol. Verder al hun zonnecel verlichting, stoelkussens en aanverwante rommeltjes.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
Zit er een Action in België? WAAR???!??quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in België heb ik de lampionnen slinger alweer gespot
Aalst is dichtstbij voor mij. Dik half uur.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
http://www.action.be/winkelsquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
Zijn ze er weer?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze er weer?Heb er nog twee nodig om de gesneuvelde van vorig jaar te vervangen.
Ga ik er deze week twee ophalenquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb 1 kleine tuinposter met klaprozenmaar ik wil er eigenlijk nog 2 met klaprozen (naast elkaar op een lelijk wit stuk muur onder mijn woonkamerraam) en ook nog eentje van een iets groter formaat voor op de schutting. Morgen nog maar even bij een paar andere Actions in de buurt kijken.
Verder heb ik ook nog wat snoep gekocht, pakpapier, nog een keer het zomer rok/jurkje maar nu in het zwart en een inschuifbare buitenbezem. Bij elkaar ¤15,19
[..]
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog niet
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor., ik heb ze verscheidene jaren gehad maar er was niet tegenop te gieten met een balkon op het Zuiden, ook niet met droogtebestendige planten erin.
Veel plezier met 3x per dag gieten dan bij 30 graden dagtemperatuur.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffen
Nou ja, nu móét je wel terug natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh nou ben ik nog vergeten te kijken naar die tuinposters toen ik er maandag was.
Hmm, ik hoop dat ze wel weer komen dit jaar.quote:[..]
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, nu móét je wel terug natuurlijk!
Ik heb die middelste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Miendientje het volgende:
Helaas geen extra klaproosposters meer kunnen vinden (ik wilde eigenlijk 3 dezelfde naast elkaar) maar zo is het ook leuk:
[ afbeelding ]
Nu wil ik alleen nog een grotere voor aan mijn schutting.
Zachtjes draaien tot de nokjes die het geheel in elkaar houden tegenover elkaar staan en dat pak je het bovenstuk er zo uit(wellicht nog even met je nagel ertussen wrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik pleit toch wel voor meer foto's in dit topic
wat zijn ze toch leuk, die posters.
maar effe over die solar lampion, hoe krijg je dat kreng open?
volgens de beschrijving kan je m opendraaien maar ik krijg er met geen mogelijkheid beweging in.
en welke kleur(en) kunnen jullie me aanraden? (qua verkleuren) ik heb nu een lichtblauwe
oh hahahahahquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
dat zijn bokkepootjes die niet helemaal 100% perfect zijn
ACTION.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef youtims het volgende:
Weet iemand waar ze gastoeters hebben?
als je bij mij in de buurt woont, hoop ik nergensquote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef youtims het volgende:
Weet iemand waar ze gastoeters hebben?
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je bij mij in de buurt woont, hoop ik nergens
enne... restpootjes zijn idd bokkenpootjes met een foutje. de meesten missen dat cremeachtige spul dat er normaal tussen zit. of de chocola zit aan de verkeerde kant.
maar het is gewoon nog lekkerder dan gewone bokkenpootjes.
en het kost geen bal. een grote bak met 250 gram restpootjes kost 89 cent geloof ik.
de pest is dat ik zo'n grote bak ook in mijn eentje leegkrijg
Ik gebruik gewoon m'n schooltas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een krattendrager op mijn fiets, met megakrat, dus ik krijg best veel meegesleept.
die zit bij mij vol met mijn studiezooiquote:
Ook al is het 'maar' 5 euro. Als het na 2 dagen al stuk is dan is dat toch gewoon balen omdat je blij bent met je aankoop en vervolgens is het zo snel al stuk. Plus dan moet je terug, je verhaal doen etc. Kost ook nog weer wat werk. En voor genoeg mensen is 5 euro wel veel geld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Serieus, baal je ervan als iets ter waarde van minder dan 5 euro kapot gaat?
ja, want het staat stom aan mijn pergola.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn dat? Krijgen je planten dan automatisch water?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef athlonkmf het volgende:
De plantenbewateringsbollen zijn weer te koop. Vandaag maar twee meegenomen. Handig voor de zomer
Zoiets http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=38Yp3NBLPE4&gl=NLquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Krijgen je planten dan automatisch water?
ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht (bij de lidl dan) maar hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef piepkuiken21 het volgende:
heeft de action zo'n bbq starter? dat is zo'n rond vat waar je kooltjes in kan doen.
Vrouwen en techniek.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht (bij de lidl dan) maar hoe werkt zoiets?
jij speelt met je voortandenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek.....
Vrouwen en computers.....
http://tinyurl.com/42sr8dw
Kom dan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij speelt met je voortanden
ik heb nog geen lampionnetjes bij de action gespot, maar bij de gamma hebben ze ze op het ogenblik wel.
9,99 per snoer.
best wel aan de prijs vind ik, dus zal ik nog even wachten of ze nog bij de action komen of toch maar naar de gamma gaan?
geen idee, ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij de aldi. maar dus tot op heden ligtie ongebruikt in de schuur.quote:
me too maar zonder bbq-starterquote:
Die heb ik ook gekocht, maar dat haltergevalletje (touwtje om de nek met daaraan 3 touwtjes naar het bovenstukje) zit voor geen meter.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik was er ook weer. twee van die shirtjes met touwtjes voor het werk, nougatblokjes en een walgelijke polystone uil (kadootje voor mijn vriend voor secretaressedag.)
Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
De tulpjes doen het en ik vind ze tof! Van de week nog maar een paar halen dan.
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.
Pics van je tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er al meer keer mee in mijn handen gestaan, maar ik heb al zoveel van die dingetjes in mijn tuin. (ik heb een stuk of 30 van die gewone solarlampjes staan en er hangen 7 lampionnen)
maar ze zijn zoooo leukik hoop echt dat ze hier snel uitverkocht zijn, dan hoef ik niet meer te twijfelen
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.
Vrouwen en techniek....quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
Zou ik ook ophouden met snoep kopen want dat is vast ook "dike prut"quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
zodra hij een beetje opgeruimd is, zal ik het doen, maar vooralsnog is het een beetje een troepquote:
bedankt voor je interessante bijdrage aan dit geweldige topicquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
Best logisch voor een 12-jarige.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
ow doe's een fotootjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er nog 10 tulpen bijgehaald.![]()
En stom toevallig lag er ook nog 1 lampionneslinger en die kon ik ook niet laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |