quote:
Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:ik pleit toch wel voor meer foto's in dit topic

wat zijn ze toch leuk, die posters.
maar effe over die solar lampion, hoe krijg je dat kreng open?
volgens de beschrijving kan je m opendraaien maar ik krijg er met geen mogelijkheid beweging in.

en welke kleur(en) kunnen jullie me aanraden? (qua verkleuren) ik heb nu een lichtblauwe
Zachtjes draaien tot de nokjes die het geheel in elkaar houden tegenover elkaar staan en dat pak je het bovenstuk er zo uit(wellicht nog even met je nagel ertussen wrikken

).

Beste kleur is groen voor de UV-bestendigheid en lichtopbrengst, geel en blauw werden hier binnen de kortste keren wit (balkon op het Zuiden) maar geven wel goed licht door.. De rode laat nauwelijks licht door dus als je nog wat lichtopbrengst wilt hebben en die af te raden, de UV-bestendigheid van rood is redelijk. Zo genoeg info?
Ik heb nu trouwens weer twee groene exemplaren in mijn bezit (als vervangers voor een rode en een gele of blauwe (nu witte) van vorig jaar. De twee groenen van vorig jaar doen het nog steeds en zijn eigenlijk ook nog goed op kleur, zeker omdat ze er ook de hele winter hebben gehangen.
[ Bericht 3% gewijzigd door trovey op 12-04-2011 20:41:15 ]