quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Nu wil ik ook tulpen en dan ga ik nu wel op het knopje drukken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef maok het volgende:
Vandaag even bij de action geweest. Mijn buit: Wespen vanger, 3 solarlampjes tulp voor in de tuin, breekstaafjes, blanco puzzeltjes waar je zelf nog iets op kunt plakken/ tekenen, joggingbroek.
De lampjes (zo lelijk dat ik ze weer leuk vond, ¤1,79):
De puzzeltjes (¤0,69):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Cat22 het volgende:
Die tulpjes!![]()
Kom je nog vertellen of ze enigzins goed licht geven 's anchts? Want mijn tuin is veel te groen (veel klimop, zie tuintopic) dus dit zijn wel lollige lichtpuntjes.
En ik moet ook nog langs voor breekstaafjes/lichtjes whatever. We moeten een koor van meer dan 100 mensen sfeervol maken.
Maok is mijn vorige account dus, maar daarna dus nooit meer een reactie gegeven omdat ze het nooit gingen doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef maok het volgende:
Als de zon lang genoeg heeft geschenen zal ik weer verslag doen. Ze zullen het vanavond nog wel niet doen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Na het opladen:
[ afbeelding ]Ik vind die kermis ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
Oh, daar was ik nooit opgekomenquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?
Accu kapot?quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
ik wou mijn lamionnetjesslinger van vorig jaar schoonmaken, dus in een emmer gemikt.quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
Oplaadbare batterij vervangenquote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
In het zwarte doosje. Moet je dus even open schroeven. Bij de Action (waar andersquote:Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
maar waar zit die batterij dan? en is zo'n batterij niet duurder dan een nieuwe slinger?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Oplaadbare batterij vervangen, het ding heeft niet het eeuwige leven.
Dan zou ik voor een inklapbaar netje gaan. Want waar laat je het ding voor de 8 maanden van het jaar dat je hem niet nodig hebt?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
Het gaat dus om deze dingen:quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef krullebol81 het volgende:
Vanmorgen een skippybal met pomp gekocht!! Leuk kadootje toch voor een 5 jarig kind die met dit weer alleen maar buiten speeld.
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef kort het volgende:
D'r is een nieuwe action hier. Hij zit elke dag om 9 uur als ik naar school ga en tussen 3 en 5 als ik naar huis ga bomvolTokkies lopen aan en af. Wat een onzin.
Ik vraag me dan af waar ie voor 9 uur is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
ik heb er geen last van, tis voor het zoontje van een vriendinquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
Oh ja, leesfout.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef kort het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een andere batterij in de accu van de lampionnenslinger gedaan, en mijn lampjes doen het weer perfect!
Thanks voor de tip Trovey!!
joepiequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef Miendientje het volgende:
De snoeren met kleine lampionnetjes zijn er weer:
[ afbeelding ]
¤4,99
Ik heb laatst gesausd met zo'n vachtroller. Die liet wel de soms haartjes los, maar verder werkte ie wel prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
Plamuur is prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik heb net al een halve verpakking restpootjes opgegeten.
Wat een geniale tip was dat!
Mijn Action niet. Maar hier komt de koningin dan ook op bezoek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
test het uit en laat het ons weten, leek mij ook wel handig (om onderweg in de trein wat te eten)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb de saladebekers gekocht vanmiddag,
[ afbeelding ]
hoop ernstig dat ze goed waterdicht zijn, want dan is het een supergoede aankoop voor ¤1,25
Het staat gewoon op de homepage: in principe zijn de vestigingen gesloten, maar er is een lijst met vestigingen met aangepaste openingstijden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
Verf en kwasten zijn prima!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
Trollrari!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verf en kwasten zijn prima!
Verf is gwn van Akzo Nobel.
die verf geniaal, uit dezelfde fabriek als sikkens en histor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
die verf geniaal, uit dezelfde fabriek als sikkens en histor.
nou nou nou, denk aan je bloeddrukquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
beter al schoffeer je me niet zielepoot, rot lekker op uit dit topic als je niet normaal kan doen
Snel aangebrandquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
beter al schoffeer je me niet zielepoot, rot lekker op uit dit topic als je niet normaal kan doen
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de oliequote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de saladebeker mee naar het werk vandaag, heb alleen geen dressing mee (die kan in een apart containertje dat in de dop vastzit). Dus ik weet nog niet of ie dressingdicht is
Wat een faal!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de olie
Wel lollig dat je het dan probeert met olie, en niet water ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het dressingbakje is niet goed waterdicht! Ik had het maar vast even uitgeprobeerd met het bakje op de kop op het aanrecht, maar nu zit mn hele aanrecht onder de olie
Ik had goede hoop dat het wel goed zou gaan, dus ik had al gewoon dressing in het potje gemaakt met olie&azijn enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel lollig dat je het dan probeert met olie, en niet water ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?
Ja herkenbaarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk topic over de Action:D
Nu vrees ik wel dat ik vandaag er even langst zal moeten...
Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.
Vandaag in Wormerveer weer volop tulpen hoor. Op de kopstelling bij de tuinspullen!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef lady-wrb het volgende:
zijn ergens die solartulpen nog te koop? bij de action in wormerveer waren ze op
Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
En nóg éénquote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[..]
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.
je hoeft ook geen heel topic terug te lezen. gewoon een paar post naar boven op dezelfde pagina is nog teveel voor je?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.
en nog éénquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.
[..]
En nóg één![]()
waarom zou een ander wel moeite voor jou doen terwijl je zelf te beroerd bent om ook maar een heel klein beetje moeite te doen voor je eigen vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto
Dankjewel! Dan ga ik straks nog even op pad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Liggen meestal bij de kassa's dacht ik.
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto
quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
ennn zijn die beetje goed??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |