Anders had ik ff een liniaal en een geo-driehoek gekocht, omdat ik die niet heb.
 Anders had ik ff een liniaal en een geo-driehoek gekocht, omdat ik die niet heb.  

quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
Weet iemand hier of de Action vandaag ook open is?

), mijn favoriete chocomelk, plakband, scheerschuim en een boek over Dick Advocaat (0,98 cent
), mijn favoriete chocomelk, plakband, scheerschuim en een boek over Dick Advocaat (0,98 cent  )
)   

:D
:D 

Ja herkenbaarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk topic over de Action:D
Nu vrees ik wel dat ik vandaag er even langst zal moeten...

Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.

Vandaag in Wormerveer weer volop tulpen hoor. Op de kopstelling bij de tuinspullen!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef lady-wrb het volgende:
zijn ergens die solartulpen nog te koop? bij de action in wormerveer waren ze op

Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
beter al schoffeer je me niet zielepoot, rot lekker op uit dit topic als je niet normaal kan doen

En nóg éénquote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.

Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[..]
Zelf eerst lezen voordat je een vraag stelt is ook zo wat. Het antwoord staat gewoon op deze pagina genoemd.

je hoeft ook geen heel topic terug te lezen. gewoon een paar post naar boven op dezelfde pagina is nog teveel voor je?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van zo verbitterd te reageren. Ik ga niet een heel topic doorlezen voor één simpel gegeven.
en nog éénquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wel de gemiddelde actionbezoekster als ik zo lees.
[..]
En nóg één

waarom zou een ander wel moeite voor jou doen terwijl je zelf te beroerd bent om ook maar een heel klein beetje moeite te doen voor je eigen vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef classpc het volgende:
[..]

3 rode 3 oranje en 3 roze.
 3 rode 3 oranje en 3 roze. )
 ) 

Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto

Dankjewel! Dan ga ik straks nog even op pad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Liggen meestal bij de kassa's dacht ik.

Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Onmisbaar het volgende:
Kun je bij de Action lege CD's kopen? Ik moet nog een paar CD's branden voor in de auto

quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
ennn zijn die beetje goed??quote:

Is wat precies goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
[..]
ennn zijn die beetje goed??
wil ook naar de action!! maar zit hier alleen op mijn werk, dus wordt lastig haha

quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?quote:
 Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
 Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..   

Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..

Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
een van mijn tulpen doet het niet
(ja ik heb het knopje geprobeerd)
die gaat morgen meteen terug. gelukkig doen ze over terugbrengen en ruilen niet zo moeilijk
mijn vriend vond ze leuk. dat is voor het eerst
het is ene grote solartoestand 's avonds bij mij in de tuin
jammer dat ik dat niet een beetje leuk op de foto krijg.
ik heb nu de gewone solardingetjes in groepjes bij elkaar staan.
dat ziet er leuker uit dan hier en daar 1

Gelukkig kostte t bijna niks denk ik dan maar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef rac het volgende:
[..]
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.
update: Ik had 'm beter kunnen laten liggen het witte heeft veel te weinig pigment of je moet het een keer of 3 doen of het dekt niet. en droogt absoluut niet goed. ben dus ook niet bij de topcoat gekomen.

Nee die heb ik dan weer iet. Voor de rest spaar ik wel al die max lakjes haha. Maar die french manicure niet doen dus. Ik weet dat we het dan over een totaal andere prijsverhouding hebben maar die van Herome is wel erg fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..

euhm, jawel, bij de kruidvat, essencequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef rac het volgende:
Nee geen drol ik geloof 1,49 ofzo koop je nergens anders een lakje voor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |