Gelukkig kostte t bijna niks denk ik dan maar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef rac het volgende:
[..]
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.
update: Ik had 'm beter kunnen laten liggen het witte heeft veel te weinig pigment of je moet het een keer of 3 doen of het dekt niet. en droogt absoluut niet goed. ben dus ook niet bij de topcoat gekomen.
Nee die heb ik dan weer iet. Voor de rest spaar ik wel al die max lakjes haha. Maar die french manicure niet doen dus. Ik weet dat we het dan over een totaal andere prijsverhouding hebben maar die van Herome is wel erg fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
euhm, jawel, bij de kruidvat, essencequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef rac het volgende:
Nee geen drol ik geloof 1,49 ofzo koop je nergens anders een lakje voor
waarom kom je dan niet hier?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Essence heeft hippe lakjes.. ik heb een soort nagellak addict![]()
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom kom je dan niet hier?Show hier je nagels #221
Dat was een warm welkomquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..
maar kan allicht nog wel een poging wagen. heb vandaag nog leuke foto gemaakt.
Maaruh nu meteen na mijn eerste post blijkt ook maar weer waarom ik er niet zat.. :S
Ik ben heel slecht in French manicure dus die heb ik lekker laten liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
Volgens mij heb ik die zien liggen ja, van een bekend merk geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
weet iemand of ze ook een stappenteller bij de Action verkopen?
Ja dat heb je weleens bij de action ja hahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug
action is action lijkt mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
wel eens? op het ogenblik heb ik het constant.
en net nu ik vrij ben. ik fiets me de rambam naar die action.
maar goed, morgen maar weer eens kijken of ik nog nieuwe kan kopen.
ik ga zaandam maar eens proberen.
weet iemand toevallig of het uitmaakt bij welke action je ruilt? of dat je weer terug moet naar die ene?
ik wil nu wel weer eens in zaandam kijken. in die in wormerveer ken ik blindelings de weg ondertussen
Daar hebben we weer een optimist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
action is action lijkt mij?
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.
Mag je ze daar niet eerst testen?
Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goedquote:
Die van mij werkt voor geen kloot.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn Action-fietspomp is er na 3 jaar mee opgehouden, binnenkort maar even een nieuwe halen
Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goed
Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet wetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van mij werkt voor geen kloot.Kapt er bij 4 bar mee ofzo.
1 terugbrengen en met 6 terugkomen, zo herkenbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug
niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.
En ik wil foto's van je tuin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
kan ik WEER terug
Ik zo'n hyper-modern geval. Met drukmeter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet weten
Als ik zo vaak pech zou hebben met die tulpen of iets anders wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.
Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.
dammed dat is waarquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.
die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
t is nog een zooitje hoor. we moeten nog een stuk betegelen.quote:
dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.
ik haal ze 's ochtends en dan zie ik 's avonds pas of ze het doen.
Vrouwen en techniek.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezien
zo A technisch als het maar zijn kan.. valt niet te ontkennenquote:
Eerdat je ze allemaal hebt is de zomer weer voorbij!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Aww.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |