action is action lijkt mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
wel eens? op het ogenblik heb ik het constant.
en net nu ik vrij ben. ik fiets me de rambam naar die action.
maar goed, morgen maar weer eens kijken of ik nog nieuwe kan kopen.
ik ga zaandam maar eens proberen.
weet iemand toevallig of het uitmaakt bij welke action je ruilt? of dat je weer terug moet naar die ene?
ik wil nu wel weer eens in zaandam kijken. in die in wormerveer ken ik blindelings de weg ondertussen

Daar hebben we weer een optimist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
action is action lijkt mij?
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.
Mag je ze daar niet eerst testen?

Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goedquote:

Die van mij werkt voor geen kloot.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn Action-fietspomp is er na 3 jaar mee opgehouden, binnenkort maar even een nieuwe halen
 Kapt er bij 4 bar mee ofzo.
  Kapt er bij 4 bar mee ofzo.  

Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kei optimistisch, ben op dieet en gestopt met roken.. dat werkt natuurlijk kei goed

Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet wetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van mij werkt voor geen kloot.Kapt er bij 4 bar mee ofzo.

1 terugbrengen en met 6 terugkomen, zo herkenbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug

niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had allang die tulpen branden door de ramen van de Action gegooid.

En ik wil foto's van je tuin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug

Ik zo'n hyper-modern geval. Met drukmeter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had zo'n ouderwetse met een houten plankje en alles, dat werkte als een tiet, maar de slang was poreus geworden. Hoeveel bar ik er mee kan pompen zou ik niet weten

Als ik zo vaak pech zou hebben met die tulpen of iets anders wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
niet zo happy met de action? agh voor dat geld kun je ook geen hoogstaande kwaliteit verwachten.
 Voor de rest ben ik er blij mee.
  Voor de rest ben ik er blij mee.  

Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar zie het als een voordeel, het is lekker weer en je bent lekker buiten.. en het fietsen is ook nog eens goed voor je.. Maar nee zou er zelf ook niet vrolijk van worden.

dammed dat is waarquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst opladen in de zon. Die schijnt meestal niet in de Action.

die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]

t is nog een zooitje hoor. we moeten nog een stuk betegelen.quote:

dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die dingen moeten eerst een aantal uur in de zon staan voor ze licht gaan geven en bij action zitten ze verpakt in een doos dus nee, even testen is onmogelijk.
ik haal ze 's ochtends en dan zie ik 's avonds pas of ze het doen.

Vrouwen en techniek.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat was inderdaad al gemeld... had t even over het hoofd gezien

zo A technisch als het maar zijn kan.. valt niet te ontkennenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |