quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Na het opladen:
[ afbeelding ]Ik vind die kermis ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
Oh, daar was ik nooit opgekomenquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat je bij het buiten eten over de kaas (of ander etenswaar) er over heen kunt zetten?
Accu kapot?quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
ik wou mijn lamionnetjesslinger van vorig jaar schoonmaken, dus in een emmer gemikt.quote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn lampionnenslinger van vorig jaar ligt nu al meer dan een week buiten, maar doet het dus nog steeds niet (ja hij staat op 'aan')..
Oplaadbare batterij vervangenquote:Op maandag 25 april 2011 08:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
In het zwarte doosje. Moet je dus even open schroeven. Bij de Action (waar andersquote:Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
maar waar zit die batterij dan? en is zo'n batterij niet duurder dan een nieuwe slinger?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Oplaadbare batterij vervangen, het ding heeft niet het eeuwige leven.
Dan zou ik voor een inklapbaar netje gaan. Want waar laat je het ding voor de 8 maanden van het jaar dat je hem niet nodig hebt?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een metalen vliegenkap bij de weekaanbiedingen staan, hoe gebruik je zoiets?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag was m'n action plastic plantenpot bijna gesmolten door m'n action aquaglobes. Die werkte als vergrootglas waardoor zonlicht werd gebundeld. Net op tijd scheut water op pot gespoten
Het gaat dus om deze dingen:quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef athlonkmf het volgende:
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef krullebol81 het volgende:
Vanmorgen een skippybal met pomp gekocht!! Leuk kadootje toch voor een 5 jarig kind die met dit weer alleen maar buiten speeld.
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef kort het volgende:
D'r is een nieuwe action hier. Hij zit elke dag om 9 uur als ik naar school ga en tussen 3 en 5 als ik naar huis ga bomvolTokkies lopen aan en af. Wat een onzin.
Ik vraag me dan af waar ie voor 9 uur is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
ik heb er geen last van, tis voor het zoontje van een vriendinquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Had die pomp nou weggelaten, dan was is hij/zij NOG langer stil.
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus de Action zit er elke dag vanaf 9:00?
Oh ja, leesfout.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef kort het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een afspraak maken met je dokter als je maar halve zinnen kan lezen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een andere batterij in de accu van de lampionnenslinger gedaan, en mijn lampjes doen het weer perfect!
Thanks voor de tip Trovey!!
joepiequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef Miendientje het volgende:
De snoeren met kleine lampionnetjes zijn er weer:
[ afbeelding ]
¤4,99
Ik heb laatst gesausd met zo'n vachtroller. Die liet wel de soms haartjes los, maar verder werkte ie wel prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
Plamuur is prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef kaars het volgende:
iemand hier ervaring met de klusspullen van de action zoals de verf en kwasten enzovoorts? vroeg me af hoe de kwaliteit is.
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik heb net al een halve verpakking restpootjes opgegeten.
Wat een geniale tip was dat!
Mijn Action niet. Maar hier komt de koningin dan ook op bezoek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
test het uit en laat het ons weten, leek mij ook wel handig (om onderweg in de trein wat te eten)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb de saladebekers gekocht vanmiddag,
[ afbeelding ]
hoop ernstig dat ze goed waterdicht zijn, want dan is het een supergoede aankoop voor ¤1,25
Het staat gewoon op de homepage: in principe zijn de vestigingen gesloten, maar er is een lijst met vestigingen met aangepaste openingstijden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik moet ook weer nieuwe. is action met Koninginnedag open? kan het op de site niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |