Ik prefereer The Economist zeer zeker boven Time.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
The Economist is zeker een prima blaadje, het is m'n favoriet eigenlijk, of anders Time.
Zeker, maar The Economist is vaak niet overal te verkrijgen, tenminste, voor mij als provincie resident.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik prefereer The Economist zeer zeker boven Time.
Om de week maar eens goed te beginnen: verkeerd gebruik van een uitspraak.quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar The Economist is vaak niet overal te verkrijgen, tenminste, voor mij als provincie resident.
Overigens heeft ons aller held Steve Jobs daar een stokje voor gestoken, mijn dank is groots.
Welnee, hij heeft dit nu verhinderd door de noodzaak weg te halen om naar de winkel te stappen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om de week maar eens goed te beginnen: verkeerd gebruik van een uitspraak.
Het klopte gewoon niet, maar goed, jij je zin.quote:Op maandag 11 april 2011 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft dit nu verhinderd door de noodzaak weg te halen om naar de winkel te stappen.
De vicieuze cirkel van onverkrijgbaar materiaal in de provincie is eindelijk doorbroken.
Je bent altijd wel zuur op de maandag Koos, is kantoor zo erg daar in Harderwijk en omstreken?quote:Op maandag 11 april 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het klopte gewoon niet, maar goed, jij je zin.
Eerst een verklaring van de rechterlijke macht. Aan het gezever van islamofoob Wilders hecht ik niet altijd evenveel waarde. Die zal de informatie vermoedelijk een draai in de voor hem juiste richting hebben gegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)derland__.html?p=2,1
Als er ook maar een beetje van klopt betekent dat het failliet van de rechtspraak.
Vreemd inderdaad, wist niet dat het dat gaf hier.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
Als er ook maar een beetje van klopt betekent dat het failliet van de rechtspraak.
Maandag is gewoon een kutdag, elke carriere-man weet dat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent altijd wel zuur op de maandag Koos, is kantoor zo erg daar in Harderwijk en omstreken?
Ik heb eerder een hekel aan de donderdag, precies tussen de vreugde van "de helft" en het einde in.quote:Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een kutdag, elke carriere-man weet dat.
Vind mn werk ook niet vervelend, maar heb de gewoonte om het zondag vaak nogal laat te maken. Gisteravond tot in de kleine uurtjes bourgondisch bezig geweest met wijn en hapjes. En valt de ochtend zwaar op je dak. Hoewel geen kater.quote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb eerder een hekel aan de donderdag, precies tussen de vreugde van "de helft" en het einde in.
Maandag heb ik geen problemen mee eigenlijk, ben altijd weer blij aan het werk te gaan.
Is dat House?quote:
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind mn werk ook niet vervelend, maar heb de gewoonte om het zondag vaak nogal laat te maken. Gisteravond tot in de kleine uurtjes bourgondisch bezig geweest met wijn en hapjes. En valt de ochtend zwaar op je dak. Hoewel geen kater.
Dat is wellicht jouw versie van werk.quote:
Enkel secretaresses en callcenter medewerkers zitten zo achter hun bureau man.quote:
Je hebt toch Fokken als dagtaak?quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind mn werk ook niet vervelend....
Probeer ook eens The Spectator.quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef Monidique het volgende:
Time is kut, Economist niet veel beter. Ik heb nog twee jaar een abonnement op Time,.
Nu al zin aan drank?quote:
Nee, is een Brits blad.quote:
Het is een Torie blad, conservatief rechts, dat is niet per se neocon.quote:
Het is een blad dat zegt dat klimaatverandering een mondiale samenzwering is om de wereldburgers te knechten. The Spectator is een soort The Onion, alleen menen ze het echt.quote:
Dat zal wel een column geweest zijn, maar nee zo extreem als jij het hier neer zet is het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een blad dat zegt dat klimaatverandering een mondiale samenzwering is om de wereldburgers te knechten. The Spectator is een soort The Onion, alleen menen ze het echt.
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vermoed weer wat onderbuik gevoelens van onze GBL.quote:Het islamitische recht kan in ons land worden gebruikt langs de weg van het internationaal privaatrecht. Dat klinkt logisch als bijvoorbeeld een Duits bedrijf een Nederlandse opdracht in Frankrijk niet nakomt, maar gaat dus veel verder. Alleen als een buitenlandse wet in strijd is met de openbare orde, mag deze hier niet worden toegepast. Dat is een wassen neus, zegt Wilders. De islamisering is ook hier allang begonnen.
Maandag is geweldig. Lekker uitslapen, rustig wakkerworden met koffie/thee, broodjes de oven in.quote:Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een kutdag, elke carriere-man weet dat.
Thee is voor vrouwenquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maandag is geweldig. Lekker uitslapen, rustig wakkerworden met koffie/thee, broodjes de oven in.
Ook.quote:
Ja, jij.quote:
Vrouwen hebben het goed bekeken.quote:
Stop je vingers maar goed in je oren.quote:Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst een verklaring van de rechterlijke macht. Aan het gezever van islamofoob Wilders hecht ik niet altijd evenveel waarde. Die zal de informatie vermoedelijk een draai in de voor hem juiste richting hebben gegeven.
Neuh, iets met hoor- en wederhoor. Wilders roeptoetert wel vaker wat. Zo zijn moslims binnen zoveel jaar in de meerderheid in Nederland, als we Wilders mogen geloven. Iets wat aantoonbaar onzin is.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Stop je vingers maar goed in je oren.
Ligt aan de context natuurlijk, wanneer de secularisering van de Westerse samenleving doorgaat op eenzelfde snelheid dan er gebeurd is afgelopen decennia zit je met meer moslim gelovigen dan andere religies binnen (alsnog groot, dat wel) een periode.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, iets met hoor- en wederhoor. Wilders roeptoetert wel vaker wat. Zo zijn moslims binnen zoveel jaar in de meerderheid in Nederland, als we Wilders mogen geloven. Iets wat aantoonbaar onzin is.
Het is aantoonbaar onzin dat Wilders dat gezegd zou hebben. En hoor- en wederhoor heeft natuurlijk alleen nut zonder vooringenomenheid, als er gewilligheid bestaat om zijn beschuldigingen te overwegen. Als ik niets zou zeggen, dan vermoed ik dat jij jouw mening volledig zou laten berusten op de verklaring van de wederpartij. Je hebt de verklaring van Wilders namelijk al afgedaan. Dat is geen hoor- en wederhoor.quote:Op maandag 11 april 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, iets met hoor- en wederhoor. Wilders roeptoetert wel vaker wat. Zo zijn moslims binnen zoveel jaar in de meerderheid in Nederland, als we Wilders mogen geloven. Iets wat aantoonbaar onzin is.
quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het goed bekeken.
Ze moeten alleen nog leren rijden.
Gelieerd aan de Torygraph toch?quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een Torie blad, conservatief rechts, dat is niet per se neocon.
Scherp.quote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar onzin dat Wilders dat gezegd zou hebben. En hoor- en wederhoor heeft natuurlijk alleen nut zonder vooringenomenheid, als er gewilligheid bestaat om zijn beschuldigingen te overwegen. Als ik niets zou zeggen, dan vermoed ik dat jij jouw mening volledig zou laten berusten op de verklaring van de wederpartij. Je hebt de verklaring van Wilders namelijk al afgedaan. Dat is geen hoor- en wederhoor.
Zelfde eigenaar inderdaad, vorige eindredacteur was volgens mij de huidige burgemeester van Londen.quote:
Ik heb niks afgedaan, ik plaats enkel vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders' uitspraken. Hoor- en wederhoor heeft overigens altijd nut. Juist als je vooringenomen bent. Die vooringenomenheid kan namelijk worden weggenomen door harde feiten. Nu wijs jij de mogelijkheid om je laten informeren door een tweede bron echter van de hand. Je gaat er dus klakkeloos vanuit dat Wilders de waarheid spreekt. Lijkt mij dom en kortzichtig.quote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar onzin dat Wilders dat gezegd zou hebben. En hoor- en wederhoor heeft natuurlijk alleen nut zonder vooringenomenheid, als er gewilligheid bestaat om zijn beschuldigingen te overwegen. Als ik niets zou zeggen, dan vermoed ik dat jij jouw mening volledig zou laten berusten op de verklaring van de wederpartij. Je hebt de verklaring van Wilders namelijk al afgedaan. Dat is geen hoor- en wederhoor.
We hoeven niet te doen alsof we niet weten hoe jij over Wilders denkt. Je bent dus zo vooringenomen als de pest.quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niks afgedaan, ik plaats enkel vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders' uitspraken.
Waar wijs ik de tweede bron van de hand? En waar geef ik een waardeoordeel over de uitspraken van Wilders?quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niks afgedaan, ik plaats enkel vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Wilders' uitspraken. Hoor- en wederhoor heeft overigens altijd nut. Juist als je vooringenomen bent. Die vooringenomenheid kan namelijk worden weggenomen door harde feiten. Nu wijs jij de mogelijkheid om je laten informeren door een tweede bron echter van de hand. Je gaat er dus klakkeloos vanuit dat Wilders de waarheid spreekt. Lijkt mij dom en kortzichtig.
Maar goed, stem vooral Wilders. I dont give a fuck.
Gelukkig is Wilders niet vooringenomen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We hoeven niet te doen alsof we niet weten hoe jij over Wilders denkt. Je bent dus zo vooringenomen als de pest.
Het vreemde is dan ook dat de voorbeelden er liggen en je toch nog wederhoor nodig hebt.
Ik was heel duidelijk in mijn eerste reactie. Prima dat Wilders zoiets roept, maar dan graag ook een reactie van de rechterlijke macht om het verhaal compleet te maken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waar wijs ik de tweede bron van de hand? En waar geef ik een waardeoordeel over de uitspraken van Wilders?
Is het zo moeilijk om ook maar enigszins bij de feiten te blijven?
Dat zei hij nergens, maar goed.quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
Je gaat er dus automatisch vanuit dat hoe Wilders iets brengt klopt en niet verdraaid is om zijn islamhaat te ondersteunen? Je vindt dus ook dat het voeren van vogels een teken van Islamisering is, zoals laatst nog beweerd door een PVV'er?
Ik weet het wel zeker. Wilders grijpt alles aan om zijn islam oorlogje te voeren.quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
Je gaat er dus automatisch vanuit dat hoe Wilders iets brengt klopt en niet verdraaid is om zijn islamhaat te ondersteunen?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben het totaal niet eens met alles wat Wilders roept, maar ik geef hem meer politiek bestaansrecht dan de ideeën van Ethi.
Vanavond feestje in huize VS om het te vieren, kom je ook?quote:
Kledingvoorschrift: Leather?quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vanavond feestje in huize VS om het te vieren, kom je ook?
Juistquote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
Heb altijd in appartementen gewoond inderdaad.
Ouderlijk huis uitgezonderd.
I concur, teveel werk, en van de zon genieten kan je ook wel op een terrasje.quote:
Dude...quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I concur, teveel werk, en van de zon genieten kan je ook wel op een terrasje.
Dakterras.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van tuinen, vind het geweldig om in te zitten en te zien, maar ik ga niet uren zitten wroeten in de aarde om er wat van te maken. Dat mag eventueel vriendlief doen later als 't z'n hobby is, maar ik niet.quote:
Perfect inderdaad.quote:
Dat dus. Alleen een zwembad mis ik wel op dagen zoals dit.quote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van tuinen, vind het geweldig om in te zitten en te zien, maar ik ga niet uren zitten wroeten in de aarde om er wat van te maken.
In Afrika woonde ik in een complex in een hoekappartement, 4 balkons en een gemeenschappelijk zwembad voor complexbewoners op het terrein, dat is pas perfect.quote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen een zwembad mis ik wel op dagen zoals dit.
Zou het nooit kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef 3-voud het volgende:
Ben ik nou de enige die begrijpt wat "leven" is?
http://www.luxuryrealesta(...)tish-columbia-canada
Walgelijke inrichting, maar inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NYC Penthouse, daar zou ik een arm en been voor geven.
De inrichting gaat er meteen uit, maar heb het meer over de woonsituatie.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Walgelijke inrichting, maar inderdaad
Past ook bij het plaatje "self-made man". Tenminste, wat die films zoals Wall Street je wijs maken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De inrichting gaat er meteen uit, maar heb het meer over de woonsituatie.
Het bied gewoon ruimte, licht, stadsleven en luxe allemaal tegelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Past ook bij het plaatje "self-made man". Tenminste, wat die films zoals Wall Street je wijs maken.
*Tiet veur koffie*
Kwestie van bijhouden. hier werk ik hooguit 2 uur in de week om de tuin netjes te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hele erge plus.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het bied gewoon ruimte, licht, stadsleven en luxe allemaal tegelijk.
En weinig onderhoud.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hele erge plus.
Anders gewoon een vrouw trouwen die wel houdt van schoonmaken, tuinieren.
Of voldoende personeel, zoals in mijn tijd op Java.
Lucia?quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef dotCommunism het volgende:
In de tuin werken is leuk, ook al gaat tot nog toe alles wat ik aanraak dood.Maar beetje met je handen in de aarde wroeten voelt goed.
Dat voorbeeld van mij bied dat ook. Met de surrounding van natuur en rust. En must voor een drukke leeuw in het zakenleven.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het bied gewoon ruimte, licht, stadsleven en luxe allemaal tegelijk.
En weinig onderhoud.
Oooh, wie kopt hem in?quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef dotCommunism het volgende:
In de tuin werken is leuk, ook al gaat tot nog toe alles wat ik aanraak dood.![]()
In Jakarta mag je je vrouw al helemaal niet laten rijden, omdat je dan zeker weten wordt aangereden door wat arme locals die geld zien. Chauffeur is een necessity daar.quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, vrouw trouwen en personeel komt op hetzelfde neer, hoewel personeel goedkoper is
Dat is waar, maar rust maakt mij altijd overspannen. Als ik in een stille ruimte zit of een bos of waar dan ook dan moet de MP3 aan om maar een voorbeeld te geven. Kan ook niet zitten in een ruimte zonder muziek, mensen of geluid.quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van mij bied dat ook. Met de surrounding van natuur en rust. En must voor een drukke leeuw in het zakenleven.
Extra werk besteed je uit. Zo verschaf je ook nog eens werkgelegenheid.
Gezien het gezond is voor de economie dat ALLE huizen zo nu en dan van eigenaar veranderen is het ook maar beter zo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar rust maakt mij altijd overspannen. Als ik in een stille ruimte zit of een bos of waar dan ook dan moet de MP3 aan om maar een voorbeeld te geven. Kan ook niet zitten in een ruimte zonder muziek, mensen of geluid.
Ik vind mijn rust altijd in overvolle steden en terrasjes.
Dat is dan wel weer het voordeel van die landen, het kost geen drol natuurlijk. Ik gaf mijn beveiligers in Afrika altijd gewoon sigaretten, en ze hielden je parking bays gewoon bezet en veilig in ruil voor jouw 'gulheid'.quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Jakarta mag je je vrouw al helemaal niet laten rijden, omdat je dan zeker weten wordt aangereden door wat arme locals die geld zien. Chauffeur is een necessity daar.
En een vrouw biedt weer andere leuke extra's
Eh...tuinman? Ik heb er zo een, is echt fantastisch, ik weet nooit waar hij het over heeft maar de tuin ligt er prachtig bijquote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van tuinen, vind het geweldig om in te zitten en te zien, maar ik ga niet uren zitten wroeten in de aarde om er wat van te maken. Dat mag eventueel vriendlief doen later als 't z'n hobby is, maar ik niet.
Dat is waar, bovendien vind ik het gewoon "eng" wanneer ik naar buiten kijk en geen lichtjes, auto's of wat dan ook zie of hoor. Vind het net een kooi waar je dan in zit, met alleen maar zwart om je heen. Nee, voelt heel bedrukkend vind ik.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het gezond is voor de economie dat ALLE huizen zo nu en dan van eigenaar veranderen is het ook maar beter zo.
Lijkt me ook wel wat voor VS.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...tuinman? Ik heb er zo een, is echt fantastisch, ik weet nooit waar hij het over heeft maar de tuin ligt er prachtig bij
Dat kan natuurlijk ook, maar zijn vaak zo duur die mensen, maar ze hebben er wel verstand van. Ieder bloemetje op de perfecte plek met perfecte "buren".quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...tuinman? Ik heb er zo een, is echt fantastisch, ik weet nooit waar hij het over heeft maar de tuin ligt er prachtig bij
hehequote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat voor VS.
Zo'n brede gast de de tuin aanschoffeld terwijl VS in z'n kamerjas zich aan z'n gespierde lichaam vergaapt.
Ik had er niet bij stilgestaan eigenlijk, maar nu jij homofiele fantasieën de wereld in helpt, ja eigenlijk niet slecht.quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat voor VS.
Zo'n brede gast de de tuin aanschoffeld terwijl VS in z'n kamerjas zich aan z'n gespierde lichaam vergaapt.
Maar dat geeft geen enkele voldoening in vergelijking met het zelf doen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had er niet bij stilgestaan eigenlijk, maar nu jij homofiele fantasieën de wereld in helpt, ja eigenlijk niet slecht.
Heb jij voldoening van je dode planten dan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar dat geeft geen enkele voldoening in vergelijking met het zelf doen.
Ik vind het wel leuk en kan er echt van genieten, helemaal wanneer de vijver mooi en helder blijft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.quote:
Ja, want er zit verbetering in.quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb jij voldoening van je dode planten dan?
Mijn voldoening is zitten in de tuin, achterovergeleund met de bbq aan, drankje erbij, vrienden op bezoek en spelende honden. Gisteren dus. Schoffelen, not so much.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tijd voor pauze... laters!quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.
Haha, ik barstte in lachen uit, iedereen omkijken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb jij voldoening van je dode planten dan?
Uiteraard, maar de mythe dat alle knappe jongens homo zijn ontkracht ikquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.
Bij deze onderschrijf ik dat.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de mythe dat alle knappe jongens homo zijn ontkracht ik
Och, als ik over de vallei uitkijk 's avonds dan zie ik best lichtjes...zes of zeven?quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is waar, bovendien vind ik het gewoon "eng" wanneer ik naar buiten kijk en geen lichtjes, auto's of wat dan ook zie of hoor. Vind het net een kooi waar je dan in zit, met alleen maar zwart om je heen. Nee, voelt heel bedrukkend vind ik.
Je onderschrijft dat ze dat wel of niet zijnquote:
Ik ga er ook een opsteken.quote:
Niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je onderschrijft dat ze dat wel of niet zijn
Vallei?quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, als ik over de vallei uitkijk 's avonds dan zie ik best lichtjes...zes of zeven?Geen lawaai, geen lichtvervuiling, schone lucht...tja, dat heeft toch wel wat.
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet.
Er zijn sowieso te weinig echt knappe homo's.
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Parkquote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
Vallei?
Vertel, welk oord hebben we het over, klinkt niet slecht in die context namelijk.
Even gecorrigeerd voor je. Zo klopt het weerquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.
Ik vind ook dat er te weinig knappe vrouwen zijn die uit zichzelf op me afkomen of me überhaupt zien staan
Klinkt zeer gezond. Kliekjes?quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Park
Grappig jochie ben je tochquote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd voor je. Zo klopt het weer![]()
Kijk aan, dat veranderd de zaak natuurlijk, in die context lijkt het me prachtig. Zou het er wellicht niet lang uithouden in een National Park, maar verkeerd is het zeker niet. Goed voor elkaar zou ik zeggen man.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Park
Daarom daarom, en zie je een keer wat leuks is het uiteraard altijd een hetero.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.
Ik vind ook dat er te weinig knappe vrouwen zijn
National Park wil niet zeggen dat het een leeg natuurreservaat is, er liggen (kleine) steden en dorpen in de Beaconsquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk aan, dat veranderd de zaak natuurlijk, in die context lijkt het me prachtig. Zou het er wellicht niet lang uithouden in een National Park, maar verkeerd is het zeker niet. Goed voor elkaar zou ik zeggen man.
Nouja ik kan me er wat bij voorstellen dat je zulke gebieden ook mooi wilt houden en dus dergelijke eisen stelt aan nieuwbouw of verbouwingen, komt de sfeer en ervaring alleen maar ten goede zou ik zeggen. Zou me er zelf niet zo prettig bij voelen, maar kan me voorstellen dat het een perfect oord is als je zoiets zoekt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
National Park wil niet zeggen dat het een leeg natuurreservaat is, er liggen (kleine) steden en dorpen in de Beacons![]()
Je kan hier niet zomaar bouwen, kappen of jagen, land wat een bouwbestemming had dat houdt het ook maar als je nieuw wilt bouwen dan is de kans klein tot zeer zeer klein dat je ooit toestemming krijgt en industrieele bestemmingen kun je al helemaal vergeten.
Ons huis was een bouwval toen we het kochten en het kostte ons nog 2 jaar om alle vergunningen rond te krijgen om het te herbouwen en om er aan te bouwen wat wij wilden.
Ik heb heel lang in grote steden gewoond en voor mij was dit een totale omslag maar in 45 minuten (verkeer willende) sta ik middenin Cardiff, ik zie het als een best of both worlds, dichtbij genoeg om alle voordelen van de grote stad te hebben als ik het wil en ver genoeg om geen van de nadelen te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja ik kan me er wat bij voorstellen dat je zulke gebieden ook mooi wilt houden en dus dergelijke eisen stelt aan nieuwbouw of verbouwingen, komt de sfeer en ervaring alleen maar ten goede zou ik zeggen. Zou me er zelf niet zo prettig bij voelen, maar kan me voorstellen dat het een perfect oord is als je zoiets zoekt.
Perfect toch?quote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb heel lang in grote steden gewoond en voor mij was dit een totale omslag maar in 45 minuten (verkeer willende) sta ik middenin Cardiff, ik zie het als een best of both worlds, dichtbij genoeg om alle voordelen van de grote stad te hebben als ik het wil en ver genoeg om geen van de nadelen te hebben.
Heh, de pub ligt op loopafstand ( nu ja, Welsh loopafstand, dat omvat een bestijging van de Cauberg voor Nederlandse begrippen om thuis te komen) hier en die heeft een beer garden, niks armoedig nederlands terrasje maar een mooi stukje gras met comfortabel meubilair en binnen een gigantische open haard in de winter. Mensen zijn gewoon zo veel relaxter hier, niet dat opgefokte wat je in steden ziet vandaag de dag.quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect toch?
Hoewel ik zelf graag in steden zelf wil wonen omdat ik graag een kroegje bezoek na het werk of gewoon om even onderuit te zakken met vrienden. Als ik dan nog moet rijden wil dat niet echt, daar zit 't 'm voornamelijk in. Loop-/fietsafstand (hoewel op de fiets beschonken ook verboden is naar het schijnt) is voor mij ideaal.
Je wordt ouder inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, de pub ligt op loopafstand ( nu ja, Welsh loopafstand, dat omvat een bestijging van de Cauberg voor Nederlandse begrippen om thuis te komen) hier en die heeft een beer garden, niks armoedig nederlands terrasje maar een mooi stukje gras met comfortabel meubilair. Mensen zijn gewoon zo veel relaxter hier, niet dat opgefokte wat je in steden ziet vandaag de dag.
Ik zal wel gewoon te oud zijn daarvoor
Het tweede huis van Spacey stond te koop;quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NYC Penthouse, daar zou ik een arm en been voor geven.
Volgens mij doet hij het niet echt voor het geld, al verdient hij natuurlijk bijzonder lekker.quote:
Beetje brute kop (of juist sexy kop), genoeg geheugen om zinnen te onthouden en een goede agent en je bent al een heel eind inderdaad. Willen wij dat bij elkaar scharrelen moeten we aardig wat meer bergen verzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het niet echt voor het geld, al verdient hij natuurlijk bijzonder lekker.
En producent van 21 en The Social Netwerk, filmrechten bij zijn productiemaatschappij dus kassa.
Bruce Willis, das een echte grootverdiener.
Ze maakten gebruik van de vluchtroute.quote:
quote:
Och, wanneer ik een serieuze persconferentie zou willen geven over zoiets als een download verbod dan zou ik de alu-hoedjes brigade van BNW ook buiten de deur willen houden. Die vragen komen vanzelf wel aan bod door mensen met wat meer objectiviteit.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef eriksd het volgende:
Te kritische vragen natuurlijk
Beetje een faal van de VVD.
Ik vind het opzich wel aardig. Boris Johnson was er ooit redacteur voor.quote:
Hoe kon je dat zien?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef eriksd het volgende:
Er zat trouwens in de tram naast mij een gast met de nepvariant van mijn horloge. Wat een flapdrol
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.
Het was ook een bizar slechte nepperd trouwens.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
Greed is kut.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
Het is zeker een film die op m'n verlanglijstje staat, maar ik ben wel blij dat Wall Street 2 geworden is wat er van geworden is, godsgruwelijk goede film weer.
Hoewel ik Shia LaBeouff toch liever niet in die rol had gezien, maar echt slecht was het ook niet. Weet niet, vond de rol en het imago van die rol niet bij hem passen, daar was Sheen destijds wat beter in. Michael Douglas blijft gewoon gegoten voor de rol van Gordon bijvoorbeeld, wat een man.
Daarom kan de film nog wel goed zijn.quote:
Ik had gewoon effe zin om te bitchen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom kan de film nog wel goed zijn.
Het idee achter Woodstock staat me ook niet aan, maar de muziek was wel super.
Greed is good, anders was er nooit een deel 2 uitgebrachtquote:
Baas in eigen persco.quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Teeven.![]()
Bits of Freedom en de Consumentbond toegang weigeren bij je persconferentie.
Greed is de basis van jouw bestaan en welvaart.quote:
Dat zeg ik, Shia hoort niet bij die rol.quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef eriksd het volgende:
Ik vond hem een beetje klef, Wall Street 2. Dat gastje met dat blote billengezicht en dat gare mokkel hadden eruit gemoeten.
Ik kreeg al de indruk dat je voor mij zat. Ik zag een man naar twee andere mannen loeren terwijl ik naar het horloge van de man naast mij keek.quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
Zat in de tram vanmiddag en zat een vreemd schouwspel van 2 mannen te bekijken. De een zat strak naar zijn arm te kijken, de ander diep in zijn ogen met een geile blik. Terwijl de ene langzaam een teken gaf door zijn hand in de mouw te schuiven, kroop de ander steeds dichterbij.
Ik ben maar bij de volgende halte uitgestapt om hun beide alle ruimte van de tram te geven. Kreeg de indruk dat ze het niet lang meer op konden houden.
Klopt, die zat voor jullie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg al de indruk dat je voor mij zat. Ik zag een man naar twee andere mannen loeren terwijl ik naar het horloge van de man naast mij keek.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Greed is good, anders was er nooit een deel 2 uitgebracht
Sjezus, wat een zwakke come-back van mij. Plork.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt, die zat voor jullie.
Ik kreeg het er een beetje benauwd van allemaal.
quote:Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld
Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.
De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.
Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met zn allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.
Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn. aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling. Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.
Maar natuurlijk joh.quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Greed is de basis van jouw bestaan en welvaart.
Jij loederquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Terwijl jullie druk bezig waren met z'n allen heb ik de mooiste jongen er uit gepikt en zijn we weggelopen.
Jouw vader was greedy naar de schoot van jouw moederquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vader was greedy naar de schoot van jouw moeder
Alleen is Bits fro Freedom dus gewoon een burgerrechtenorganisatie die niks met BNW o.i.d. te maken heeft. Maar leuke drogredenatie om dit goed te praten verder.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, wanneer ik een serieuze persconferentie zou willen geven over zoiets als een download verbod dan zou ik de alu-hoedjes brigade van BNW ook buiten de deur willen houden. Die vragen komen vanzelf wel aan bod door mensen met wat meer objectiviteit.
Een persconferentie met Papierversnipperaar als journalist zou ook gedoemd zijn te mislukken, of in ieder geval zou er geen tijd meer zijn voor de wat serieuzere media met betere vragen.
Ach, zo is Rover ook de belangenvereniging van reizigers, maar die zou ik ook buiten de deur houden, rancuneuze bejaarde zanikers. Ze sturen maar een brief.quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alleen is Bits fro Freedom dus gewoon een burgerrechtenorganisatie die niks met BNW o.i.d. te maken heeft. Maar leuke drogredenatie om dit goed te praten verder.
quote:
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.quote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zo is Rover ook de belangenvereniging van reizigers, maar die zou ik ook buiten de deur houden, rancuneuze bejaarde zanikers. Ze sturen maar een brief.
Zodra ze in groepjes opereren of oververtegenwoordigd zijn moet er dus wel actie worden genomen.quote:
Ja, maar een goede oplossing is een bankpas c.q. creditcard.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het geld in je zakken brandt en je het eigenlijk niet uit kan geven?
Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het geld in je zakken brandt en je het eigenlijk niet uit kan geven?
Ongefundeerde blaat-kritiek weigeren ze niet, ze negeren het gewoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.
Moeilijk he, satire snappen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra ze in groepjes opereren of oververtegenwoordigd zijn moet er dus wel actie worden genomen.
Zeker, krijg na het zien van die film altijd zin om m'n baan op te geven en naar New York te verhuizen, vreemd genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
Wall Street is echt zo'n film waar je kapitalistische bloed sneller van gaat stromen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
Wall Street is echt zo'n film waar je kapitalistische bloed sneller van gaat stromen.
Welnee, je moet gewoon denken "mij lukt het beter" en weg is de ondertoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.
Ik wil de satire niet snappen, misschien is dat het.quote:
Dat zie je wel vaker bij rechtsen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil de satire niet snappen, misschien is dat het.
Zulke films kijk ik uit principe al met vrienden, want die zijn beter in het afzeiken van dit soort Hollywood-gejank dan je vriendin dat is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Een beetje het idee van rampenfilms, een personage sterft altijd om een lief klein meisje ergens in een benarde positie te redden.
Ik denk dan altijd; I'd run away, screw her.
Toch opvallend, hoe de rechtse circlejerk meteen klaar staat om zoiets goed te praten door allerhande drogredenaties toe te passen. Lijkt wel een soort cult, meteen klaar staand om de grote god die de VVD is voor jullie te verdedigen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.
Het is een keuzequote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij rechtsen.
Nee hoor, ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.
Een rasechte kapitalist.quote:
Kapitalistenfetisj.quote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
Weet je zeker dat je hetero bent, ik mag je wel.
Daarom, die worden altijd boos als je zegt dat jij in die positie gewoon haar zou laten stikken om zelf verder te gaan, of eenzelfde deal zou sluiten met dees of geen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zulke films kijk ik uit principe al met vrienden, want die zijn beter in het afzeiken van dit soort Hollywood-gejank dan je vriendin dat is.
Ja, helaas voor je wel. Onze enige gezamelijke liefde zal George Michael blijvenquote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
Voorschrift, je maakt de vooroordelen weer waar, tikje opdringerig ben je welquote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
De VVD kan dan ook geen fout doen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Toch opvallend, hoe de rechtse circlejerk meteen klaar staat om zoiets goed te praten door allerhande drogredenaties toe te passen. Lijkt wel een soort cult, meteen klaar staand om de grote god die de VVD is voor jullie te verdedigen.
Welnee, borrelpraat over hoe schandalig kapitalisme is komt me zo onderhand een keer de neus uit, een relatie met iemand die niet achter elke hoek een stropdas met kwade bedoelingen zoekt zou een enorme verademing zijn. Maar helaas, meeste van de kandidaten werken in de zorg, onderwijs, kapsalons of als steward.quote:
Maar voor filmpje-kijken-met-vrouwen zijn weer andere genres geschiktquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, die worden altijd boos als je zegt dat jij in die positie gewoon haar zou laten stikken om zelf verder te gaan, of eenzelfde deal zou sluiten met dees of geen.
Ach, zo serieus moet je 't ook weer niet nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorschrift, je maakt de vooroordelen weer waar, tikje opdringerig ben je wel
Oh, jawel.quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VVD kan dan ook geen fout doen.
Ik was ook niet jaloersquote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zo serieus moet je 't ook weer niet nemen.
quote:
Klassiek rechts is hier inderdaad wel wat in de minderheid. En nieuw rechts heeft vaak niet veel meer met kapitalisme dan alles wat hier onder 'links' wordt geschaard.quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, borrelpraat over hoe schandalig kapitalisme is komt me zo onderhand een keer de neus uit, een relatie met iemand die niet achter elke hoek een stropdas met kwade bedoelingen zoekt zou een enorme verademing zijn. Maar helaas, meeste van de kandidaten werken in de zorg, onderwijs, kapsalons of als steward.
Niet echt gebieden waarin moraal op een laag pitje staat.
Ik vind het vooral goed aan Wall Street dat ze eens niet dat moralistische vingertje heffen, ten minste niet meteen, als iemand er oprecht voor uitkomt dat hij gewoon de meest succesvolle wilt zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
Overigens hoef ik geen bergen geld te verdienen, met plezier naar mijn werk gaan zometeen is veel belangrijker.
Laat onverlet dat ik wel een goed salaris wil hebben
En wat ik ook wel goed aan Wall Street vind is dat ze hameren op het uiterlijk. Kleden naar je ambitie. Kunnen ze in NL nog wat van leren.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klassiek rechts is hier inderdaad wel wat in de minderheid. En nieuw rechts heeft vaak niet veel meer met kapitalisme dan alles wat hier onder 'links' wordt geschaard.
Ze is een vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Ayn Rand, de verheerlijking van de goddelijke man
Denk ik ook, maar er zijn genoeg mensen die zeggen "ach, ik ben wel een keer tevreden". Snap niet waar het vandaan komt, maar het bestaat. En niet dat ze per se gefaald hebben met iets, maar toch, zo staan ze in het leven.quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Het is toch vanzelfsprekend dat je de beste wil zijn?
Ik probeer ook altijd het onderste uit de kan te halen
Ik gok dat gedoeld wordt op de inhoud van haar werk.quote:
quote:TU Delft: wel prijs, geen geld
De ruzie tussen de TU Delft en het ministerie van OCW over een gift van 25 miljoen euro wordt steeds potsierlijker, nu de universiteit een prijs heeft gewonnen voor het gebouw waar het ministerie van OCW geen geld aan wil uitgeven.
De universiteit kreeg 25 miljoen euro voor de bouw van een nieuw architectonisch icoon. Maar Delft vond het verstandiger om een oud universiteitsgebouw terug te kopen en grondig te verbouwen. Dat blijkt goed gelukt: de universiteit heeft nu zelfs een Europese prijs voor het behoud van cultureel erfgoed gewonnen: de EU Prize for Cultural Heritage/Europa Nostra Awards 2011.
Maar het kabinet eist de 25 miljoen euro terug. Het geld is immers niet aan een nieuw gebouw uitgegeven, maar aan een bestaand gebouw. Dat was niet de afspraak. Delft snapt die opvatting niet. Het nieuwe gebouw is dankzij de grondige verbouwing zeker een architectonisch icoon, vindt de universiteit, en deze oplossing is stukken goedkoper dan nieuwbouw.
Ik heb het over haar boeken. Heb ze met veel tegenzin gelezen en kan niet begrijpen dat er zelfs nog steeds een Rand Foundation is. Zo achterhaald, de man als onoverwinnelijk wezen dat alle zwakkelingen achter zich laat.quote:
Dat is jouw ietwat feministische insteek, maar niet haar bedoeling. Jij zoekt het achter geslacht, en dat is volgens mij niet de kernzaak van haar verhalen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over haar boeken. Heb ze met veel tegenzin gelezen en kan niet begrijpen dat er zelfs nog steeds een Rand Foundation is. Zo achterhaald, de man als onoverwinnelijk wezen dat alle zwakkelingen achter zich laat.
Ik vind het prima dat die mensen bestaan, die niet zo ambitieus zijn, maar leg anderen dan niet op "dat het voor jullie ook maar eens genoeg moet zijn bij ¤ 150.000,-" Excusez-le mot, maar wie de neuk ben jij om na een carriere van 30 jaar, werkweken van 60 uur en enorme individuele inspanningen voor mij te gaan bepalen waar m'n plafond zit? Soms wordt er net gedaan alsof iemand door spontaan toeval op een salaris van een ton terecht komt, alsof het een keuze is en een kwestie van je krabbel onder een contract zetten is, in plaats van jarenlange inspanningen die voorafgaan aan een dergelijke promotie en enorme offers die je in je privé-leven hebt moeten maken.quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar er zijn genoeg mensen die zeggen "ach, ik ben wel een keer tevreden". Snap niet waar het vandaan komt, maar het bestaat. En niet dat ze per se gefaald hebben met iets, maar toch, zo staan ze in het leven.
Kan er niet direct over oordelen, maar de laatste zin geeft dan op zich aan dat er wel weer een deel terug kan.quote:
quote:
Tja, eenrichtingsverkeer dus, snap wel dat de regering iets heeft van "dit was niet de bedoeling".quote:Maar Delft vond het verstandiger om....
Je wilt toch niet beweren dat je het volledige uittreksel van Atlas Shrugged hebt doorgespit?!quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over haar boeken. Heb ze met veel tegenzin gelezen en kan niet begrijpen dat er zelfs nog steeds een Rand Foundation is. Zo achterhaald, de man als onoverwinnelijk wezen dat alle zwakkelingen achter zich laat.
Het is ook potsierlijk om te denken dat je overheidsgeld naar believen kan besteden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Tja, eenrichtingsverkeer dus, snap wel dat de regering iets heeft van "dit was niet de bedoeling".
Zijn dat niet vaker juist de mensen die wél de amibitie hebben, maar deze niet (hebben) kunnen verwezenlijken?quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die mensen bestaan, die niet zo ambitieus zijn, maar leg anderen dan niet op "dat het voor jullie ook maar eens genoeg moet zijn bij ¤ 150.000,-" Excusez-le mot, maar wie de neuk ben jij om na een carriere van 30 jaar, werkweken van 60 uur en enorme individuele inspanningen voor mij te gaan bepalen waar m'n plafond zit? Soms wordt er net gedaan alsof iemand door spontaan toeval op een salaris van een ton terecht komt, alsof het een keuze is en een kwestie van je krabbel onder een contract zetten is, in plaats van jarenlange inspanningen die voorafgaan aan een dergelijke promotie en enorme offers die je in je privé-leven hebt moeten maken.
Ik heb de volledige versie, prima boekje hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je het volledige uittreksel van Atlas Shrugged hebt doorgespit?!
Oh geprezen onze vrijheid.quote:
Spijker op z'n kop inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die mensen bestaan, die niet zo ambitieus zijn, maar leg anderen dan niet op "dat het voor jullie ook maar eens genoeg moet zijn bij ¤ 150.000,-" Excusez-le mot, maar wie de neuk ben jij om na een carriere van 30 jaar, werkweken van 60 uur en enorme individuele inspanningen voor mij te gaan bepalen waar m'n plafond zit? Soms wordt er net gedaan alsof iemand door spontaan toeval op een salaris van een ton terecht komt, alsof het een keuze is en een kwestie van je krabbel onder een contract zetten is, in plaats van jarenlange inspanningen die voorafgaan aan een dergelijke promotie en enorme offers die je in je privé-leven hebt moeten maken.
Geen idee, zijn de middle-managers en andere eindstadia voor ambitieuze net-niet'ers daadwerkelijk bevolkt door rancuneuze SP-gekkies en anti-topsalarislieden?quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn dat niet vaker juist de mensen die wél de amibitie hebben, maar deze niet (hebben) kunnen verwezenlijken?
Dat is mijn universitaire insteek. Je kunt boeken lezen (graag) en je kunt boeken bestuderen (soms graag). Rand was niet verheffend en vrij doorzichtig. Het primaat van de blanke sterke man.quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is jouw ietwat feministische insteek, maar niet haar bedoeling. Jij zoekt het achter geslacht, en dat is volgens mij niet de kernzaak van haar verhalen.
Het is niet anti-feministisch. Het is pro blanke man.quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de volledige versie, prima boekje hoor.
Snap het anti-feministische niet, waar Disana dat vandaan haalt.
Ja ach, Universiteiten zijn een instantie apart denk ik dan maar, die willen nog wel eens vaker met een been buiten de realiteit stappen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook potsierlijk om te denken dat je overheidsgeld naar believen kan besteden.
Maar zo denken velen nog wel.
Ik kan me best voorstellen dat er een punt in je leven is waarop je het idee dat je op professioneel vlak niet meer veel verder zal groeien. Dat impliceert nog geen lethargische houding; je kan je dan bijvoorbeeld ook op zaken buiten je carrière richten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop inderdaad.
Maar net zo goed als dat wij niet kunnen snappen dat hun ergens een "plafond" voor zichzelf creëren en daar tevreden mee zijn, kunnen zij niet snappen dat ons plafond gewoonweg niet bestaat, en we maar blijven klimmen tot we dood zijn of met pensioen gaan. Lijkt me overigens ook totaal niet prettig om voor mezelf een "eindpunt" in gedachten te hebben en er dan bij neer te gaan zitten, waar is dan je doel in het leven gebleven?
Mij niet gezien.
Pro blanke man?quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet anti-feministisch. Het is pro blanke man.
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet anti-feministisch. Het is pro blanke man.
Daar staan anders ook best wat onaangenaam bloedige details in.quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pro blanke man?
Het is een boek uit 1957, dan kan je wel M.L.Kingesk voor een negroide hoofdpersoon kiezen, maar dat zou het in het licht van die tijd wat onrealistisch maken. Is het Oude Testament ook slecht want pro blanke man?
Ware het niet dat de ideeën nog springlevend zijn:quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pro blanke man?
Het is een boek uit 1957, dan kan je wel M.L.Kingesk voor een negroide hoofdpersoon kiezen, maar dat zou het in het licht van die tijd wat onrealistisch maken. Is het Oude Testament ook slecht want pro blanke man?
Dat zeker wel, maar ik ken mensen persoonlijk die als doel hebben [random bedrag] te verdienen, een normale functie te vervullen, en verder maar van het leven te genieten. Wat dat genieten inhoud is nooit echt duidelijk, maar ik vind het zo drukkend om op die manier te denken.quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat er een punt in je leven is waarop je het idee dat je op professioneel vlak niet meer veel verder zal groeien. Dat impliceert nog geen lethargische houding; je kan je dan bijvoorbeeld ook op zaken buiten je carrière richten.
Aha, dus het hele christendom/jodendom is een verheffing van de goddelijke manquote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar staan anders ook best wat onaangenaam bloedige details in.
Nogmaals, wat maakt het uit dat het kapitalisme springlevend is?quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ware het niet dat de ideeën nog springlevend zijn:
http://www.aynrand.org/site/PageServer?pagename=index
Vanaf nu alleen maar nieuwe Disney films goedkeuren, en dan vooral met diertjes of aliens, want anders krijgen we het probleem welk kleurtje de figuranten krijgen, dat zou weleens iets kunnen suggereren namelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogmaals, wat maakt het uit dat het kapitalisme springlevend is?
Hier zijn een goede vier/vijf aanwezigen kapitalistisch georienteerd, maar jij bekritiseerde Rand vanuit haar vergoddelijking van de man, iets wat ik gezocht vind na studie van Atlas Shrugged.
Het is kapitalisme met een flinke dosis survival of the fittest, en een stevige scheut onverhulde bewondering voor de man die aan de top van de piramide staat.quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Nogmaals, wat maakt het uit dat het kapitalisme springlevend is?
Hier zijn een goede vier/vijf aanwezigen kapitalistisch georienteerd, maar jij bekritiseerde Rand vanuit haar vergoddelijking van de man, iets wat ik gezocht vind na studie van Atlas Shrugged.
Nou, deel 2 verfilmen we met een Afro-Amerikaans acteur, deel 3 met een Aziaat, en deel 4 met een vrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is kapitalisme met een flinke dosis survival of the fittest, en een stevige scheut onverhulde bewondering voor de man die aan de top van de piramide staat.
Nouja, ik wil wel mijzelf recht in de ogen kunnen kijken en ook nog een leven naast werk hebben. Dat gezegd hebbende ben ik wel bereid tot mijn 30ste ofzo echt forse werkweken te maken om zo ook een plaatsje te bevechten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker wel, maar ik ken mensen persoonlijk die als doel hebben [random bedrag] te verdienen, een normale functie te vervullen, en verder maar van het leven te genieten. Wat dat genieten inhoud is nooit echt duidelijk, maar ik vind het zo drukkend om op die manier te denken.
Ik vind het juist prettig door te stomen (of het idee te hebben dat dat gebeurt) en kijken waar het schip strand.
So?quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is kapitalisme met een flinke dosis survival of the fittest, en een stevige scheut onverhulde bewondering voor de man die aan de top van de piramide staat.
W_T, je hebt inmiddels nog niet begrepen dat het om boeken gaat waarmee deze vrouw de wereld wilde veranderen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Nou, deel 2 verfilmen we met een Afro-Amerikaans acteur, deel 3 met een Aziaat, en deel 4 met een vrouw.
Eens, hoewel voor mij de werkweken weinig uit maken, als ik voor werk 30 a 40 weken in het buitenland moet zitten, van hotel naar hotel, en constant bezig ben dan zou ik het ook klakkeloos accepteren. Voor mij gaat carrière voor alles, en tot nu toe heeft me dat weinig slechts opgebracht.quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel mijzelf recht in de ogen kunnen kijken en ook nog een leven naast werk hebben. Dat gezegd hebbende ben ik wel bereid tot mijn 30ste ofzo echt forse werkweken te maken om zo ook een plaatsje te bevechten.
Ben er slim genoeg voor, kan ook goed genoeg met mensen omgaan uit alle rangen en standen dus waarom niet hé. Beetje de lat hoog leggen voor jezelf.
Dagny Taggart, eerder voorkomend in de door mij geposte youtube-link, is niet voldoende om ook de vrouwelijke kunde te benadrukken? Ik vind de vrouw, als we het vanuit Bijbels perspectief bekijken, al behoorlijk omhoog geklommen sinds ze slechts de hoer van Jezus was.quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral onprettig om al precies te weten hoe de rest van je (professionele) leven eruit gaat zien. Ik ben zelf ook te rusteloos om me daar gemakkelijk bij neer te leggen, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker wel, maar ik ken mensen persoonlijk die als doel hebben [random bedrag] te verdienen, een normale functie te vervullen, en verder maar van het leven te genieten. Wat dat genieten inhoud is nooit echt duidelijk, maar ik vind het zo drukkend om op die manier te denken.
Ik vind het juist prettig door te stomen (of het idee te hebben dat dat gebeurt) en kijken waar het schip strand.
Exact, ik zet me liever volledig in voor wat ik doe, stel me een doel welke functie ik ambieer, en ga er volledig voor. Heb ik eenmaal bereikt wat ik wil, gaat de lat weer omhoog.quote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral onprettig om al precies te weten hoe de rest van je (professionele) leven eruit gaat zien. Ik ben zelf ook te rusteloos om me daar gemakkelijk bij neer te leggen, denk ik.
Aha, een vrouw achtte zichzelf in staat met een door haar bedachte filosofie de wereld te veroveren door een roman te schrijven, maar alsnog is ze een mannenverheerlijkster omdat de hoofdpersoon in dezen een penis heeft?quote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
W_T, je hebt inmiddels nog niet begrepen dat het om boeken gaat waarmee deze vrouw de wereld wilde veranderen?
quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, een vrouw achtte zichzelf in staat met een door haar bedachte filosofie de wereld te veroveren door een roman te schrijven, maar alsnog is ze een mannenverheerlijkster omdat de hoofdpersoon in dezen een penis heeft?
Heb je eigenlijk veel studievertraging opgelopen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
Sowieso heb ik nog een hele lijst van functies die ik wil vervullen en ook een beeld van wat ik in mijn job zoek. Gelukkig heb ik een vrij stevige basis; finance meets laws dus kan behoorlijk wat kanten op.
Ja, maar wat maakt een fictief hoofdpersonage in deze uit?quote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
W_T, je hebt inmiddels nog niet begrepen dat het om boeken gaat waarmee deze vrouw de wereld wilde veranderen?
Ja, ze is een mannenverheerlijkster. Niets mis mee, ware het niet dat in haar ideale wereld geen ruimte is voor alles dat minder is dan perfect.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
Aha, een vrouw achtte zichzelf in staat met een door haar bedachte filosofie de wereld te veroveren door een roman te schrijven, maar alsnog is ze een mannenverheerlijkster omdat de hoofdpersoon in dezen een penis heeft?
Ik ben 22 als ik afgestudeerd ben (klop even af). Wil in de avonduren nog wel het een en ander volgen, maar in principe geen voltijdsstudie meer.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk veel studievertraging opgelopen?
Niet dat het zoveel uitmaakt, maar als je voor je 30e op seniorposities wilt zitten...
Perfect.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben 22 als ik afgestudeerd ben (klop even af). Wil in de avonduren nog wel het een en ander volgen, maar in principe geen voltijdsstudie meer.
Doe je goed. Ik ga uit van 25/26, maar dan wel met een technische en economische studie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben 22 als ik afgestudeerd ben (klop even af). Wil in de avonduren nog wel het een en ander volgen, maar in principe geen voltijdsstudie meer.
Jij hebt het steeds over een film. Het gaat om boeken. En waarom zou ik je niet bij je oorspronkelijke initialen noemen? Het is niet zo dat het geen publiek geheim is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt een fictief hoofdpersonage in deze uit?
Als ik schrijf over Jantje die een steen gooit, dan zal het mij een biet wezen of dat Jantje is of Truus z'n buurvrouw, maar ik moet toch een naam kiezen niet? En vanwaar iedere keer W_T?
Ik heb ook deels die combinatie gedaan, lastig maar zeer interessant. Hoewel ik moet zeggen dat het voor mij persoonlijk altijd een kader zou blijven. Hou van techniek, maar zie mezelf toch meer binnen die sector een economische rol vervullen. Maar goed, men heeft het nodig om toch enig inzicht te krijgen binnen de sector en wat er reilt en zeilt.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ga uit van 25/26, maar dan wel met een technische en economische studie.
Dat is denk ik een stukje zwaarder dan mijn studie, dus compenseert ruimschoots.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ga uit van 25/26, maar dan wel met een technische en economische studie.
Och, raad eens waar de film op gebaseerd is?quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over een film. Het gaat om boeken. En waarom zou ik je niet bij je oorspronkelijke initialen noemen? Het is niet zo dat het geen publiek geheim is.
In haar wereld is wel degelijk ruimte voor feminisme, maar dit is een heilloze discussie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze is een mannenverheerlijkster. Niets mis mee, ware het niet dat in haar ideale wereld geen ruimte is voor alles dat minder is dan perfect.
Volgens mij schort het daar erg aan bij een hoop bedrijven. Je kan niet zonder enige informatie en kennis over een bedrijf beslissingen nemen. Ik geloof niet zo in puur managen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook deels die combinatie gedaan, lastig maar zeer interessant. Hoewel ik moet zeggen dat het voor mij persoonlijk altijd een kader zou blijven. Hou van techniek, maar zie mezelf toch meer binnen die sector een economische rol vervullen. Maar goed, men heeft het nodig om toch enig inzicht te krijgen binnen de sector en wat er reilt en zeilt.
Jullie halen steeds feminisme of de vrouw erbij, niet ik. Ik stel slechts dat haar verheerlijking van de gezonde, sterke, blanke man niet meer van deze tijd is edoch nog steeds in een stichting wordt aangehangen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In haar wereld is wel degelijk ruimte voor feminisme, maar dit is een heilloze discussie.
Als jij denkt dat haar objectivisme geen ruimte is voor vrouwen, negers of "minder perfecte" mensen, is dat prima. Ook Das Kapital zou je dergelijke trekjes kunnen toedichten, maar ik denk dat de noodzaak voor idealmensch minder hoog is in een objectivistische samenleving dan een socialistisch/communistische. Het eerste dankt zijn bestaan namelijk aan de aanwezigheid van perfectie, in welk klein percentage dan ook, de tweede vorm vereist een alomaanwezigheid ervan, omdat het evenwicht labieler is c.q. blijkt.
Exact, het is alleen jammer dat er qua grondstoffen vrij weinig specialisatie bestaat die makkelijk te combineren valt met een economische studie. Dan zou je haast aan chemie moeten denken, of mechanical engineering, wat een aardig zware last is te dragen. En ik wou er niet tot m'n 30'ste over gaan zitten doen met 5 studies, zo ben ik niet.quote:Op maandag 11 april 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij schort het daar erg aan bij een hoop bedrijven. Je kan niet zonder enige informatie en kennis over een bedrijf beslissingen nemen. Ik geloof niet zo in puur managen.
Ach, gemiddelde studieduur is 7.5 jaar, daar blijf ik liever wel onder.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is denk ik een stukje zwaarder dan mijn studie, dus compenseert ruimschoots.
Heb je het door W_T. Je liep een beetje achter, maar je bent dan ook een kind van deze tijd en zult van veel covers ook de originelen niet kennenquote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, raad eens waar de film op gebaseerd is?
Dan zonder feministisch / vrouwelijke inslag; ze verheerlijkt inderdaad een bepaald kapitalistisch gezond en intelligent individu. Ik kan deze eigenschappen van succesvolle mensen niet ontkennen in haar verhaal, maar ik zie het stuk voor stuk als goede eigenschappen. Man/vrouw en blank/negroide zie ik zelf vele malen minder benadrukt in haar ideologie.quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie halen steeds feminisme of de vrouw erbij, niet ik. Ik stel slechts dat haar verheerlijking van de gezonde, sterke, blanke man niet meer van deze tijd is edoch nog steeds in een stichting wordt aangehangen.
Ik weet dat ze er bij Shell erg op letten, wat voor bagage iemand meeneemt naast zijn/haar specialisatie. Daarom draait het bedrijf ook als een tierelier.quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, het is alleen jammer dat er qua grondstoffen vrij weinig specialisatie bestaat die makkelijk te combineren valt met een economische studie. Dan zou je haast aan chemie moeten denken, of mechanical engineering, wat een aardig zware last is te dragen. En ik wou er niet tot m'n 30'ste over gaan zitten doen met 5 studies, zo ben ik niet.
Heb het dan ook oppervlakkig proberen te houden omdat ik mezelf niet zie in een technische rol, maar het wel als kader wou.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Ayn Rand, de verheerlijking van de goddelijke man
Laat ik het anders stellen. Ik doel meer op de mensen die simpelweg niet de capaciteiten hebben om op een plek te belanden waar dergelijke salarissen aan de orde zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, zijn de middle-managers en andere eindstadia voor ambitieuze net-niet'ers daadwerkelijk bevolkt door rancuneuze SP-gekkies en anti-topsalarislieden?
Heb je daar ook een tekstversie van?quote:
Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je daar ook een tekstversie van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |