Och, wanneer ik een serieuze persconferentie zou willen geven over zoiets als een download verbod dan zou ik de alu-hoedjes brigade van BNW ook buiten de deur willen houden. Die vragen komen vanzelf wel aan bod door mensen met wat meer objectiviteit.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef eriksd het volgende:
Te kritische vragen natuurlijk
Beetje een faal van de VVD.
Ik vind het opzich wel aardig. Boris Johnson was er ooit redacteur voor.quote:
Hoe kon je dat zien?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef eriksd het volgende:
Er zat trouwens in de tram naast mij een gast met de nepvariant van mijn horloge. Wat een flapdrol
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.
Het was ook een bizar slechte nepperd trouwens.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
Greed is kut.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
Het is zeker een film die op m'n verlanglijstje staat, maar ik ben wel blij dat Wall Street 2 geworden is wat er van geworden is, godsgruwelijk goede film weer.
Hoewel ik Shia LaBeouff toch liever niet in die rol had gezien, maar echt slecht was het ook niet. Weet niet, vond de rol en het imago van die rol niet bij hem passen, daar was Sheen destijds wat beter in. Michael Douglas blijft gewoon gegoten voor de rol van Gordon bijvoorbeeld, wat een man.
Daarom kan de film nog wel goed zijn.quote:
Ik had gewoon effe zin om te bitchen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom kan de film nog wel goed zijn.
Het idee achter Woodstock staat me ook niet aan, maar de muziek was wel super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |