Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het geld in je zakken brandt en je het eigenlijk niet uit kan geven?
Ongefundeerde blaat-kritiek weigeren ze niet, ze negeren het gewoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.
Moeilijk he, satire snappen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra ze in groepjes opereren of oververtegenwoordigd zijn moet er dus wel actie worden genomen.
Zeker, krijg na het zien van die film altijd zin om m'n baan op te geven en naar New York te verhuizen, vreemd genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
Wall Street is echt zo'n film waar je kapitalistische bloed sneller van gaat stromen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
Wall Street is echt zo'n film waar je kapitalistische bloed sneller van gaat stromen.
Welnee, je moet gewoon denken "mij lukt het beter" en weg is de ondertoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.
Ik wil de satire niet snappen, misschien is dat het.quote:
Dat zie je wel vaker bij rechtsen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil de satire niet snappen, misschien is dat het.
Zulke films kijk ik uit principe al met vrienden, want die zijn beter in het afzeiken van dit soort Hollywood-gejank dan je vriendin dat is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Een beetje het idee van rampenfilms, een personage sterft altijd om een lief klein meisje ergens in een benarde positie te redden.
Ik denk dan altijd; I'd run away, screw her.
Toch opvallend, hoe de rechtse circlejerk meteen klaar staat om zoiets goed te praten door allerhande drogredenaties toe te passen. Lijkt wel een soort cult, meteen klaar staand om de grote god die de VVD is voor jullie te verdedigen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, mensen die zichzelf beschouwen als 'krities' kun je missen als kiespijn.
Het is een keuzequote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij rechtsen.
Nee hoor, ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
De moralistische ondertoon ontgaat je dan een beetje volgens mij.
Een rasechte kapitalist.quote:
Kapitalistenfetisj.quote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
Weet je zeker dat je hetero bent, ik mag je wel.
Daarom, die worden altijd boos als je zegt dat jij in die positie gewoon haar zou laten stikken om zelf verder te gaan, of eenzelfde deal zou sluiten met dees of geen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zulke films kijk ik uit principe al met vrienden, want die zijn beter in het afzeiken van dit soort Hollywood-gejank dan je vriendin dat is.
Ja, helaas voor je wel. Onze enige gezamelijke liefde zal George Michael blijvenquote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
Voorschrift, je maakt de vooroordelen weer waar, tikje opdringerig ben je welquote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een rasechte kapitalist.
De VVD kan dan ook geen fout doen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Toch opvallend, hoe de rechtse circlejerk meteen klaar staat om zoiets goed te praten door allerhande drogredenaties toe te passen. Lijkt wel een soort cult, meteen klaar staand om de grote god die de VVD is voor jullie te verdedigen.
Welnee, borrelpraat over hoe schandalig kapitalisme is komt me zo onderhand een keer de neus uit, een relatie met iemand die niet achter elke hoek een stropdas met kwade bedoelingen zoekt zou een enorme verademing zijn. Maar helaas, meeste van de kandidaten werken in de zorg, onderwijs, kapsalons of als steward.quote:
Maar voor filmpje-kijken-met-vrouwen zijn weer andere genres geschiktquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, die worden altijd boos als je zegt dat jij in die positie gewoon haar zou laten stikken om zelf verder te gaan, of eenzelfde deal zou sluiten met dees of geen.
Ach, zo serieus moet je 't ook weer niet nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorschrift, je maakt de vooroordelen weer waar, tikje opdringerig ben je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |