Dat is waar, bovendien vind ik het gewoon "eng" wanneer ik naar buiten kijk en geen lichtjes, auto's of wat dan ook zie of hoor. Vind het net een kooi waar je dan in zit, met alleen maar zwart om je heen. Nee, voelt heel bedrukkend vind ik.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het gezond is voor de economie dat ALLE huizen zo nu en dan van eigenaar veranderen is het ook maar beter zo.
Lijkt me ook wel wat voor VS.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...tuinman? Ik heb er zo een, is echt fantastisch, ik weet nooit waar hij het over heeft maar de tuin ligt er prachtig bij
Dat kan natuurlijk ook, maar zijn vaak zo duur die mensen, maar ze hebben er wel verstand van. Ieder bloemetje op de perfecte plek met perfecte "buren".quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...tuinman? Ik heb er zo een, is echt fantastisch, ik weet nooit waar hij het over heeft maar de tuin ligt er prachtig bij
hehequote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat voor VS.
Zo'n brede gast de de tuin aanschoffeld terwijl VS in z'n kamerjas zich aan z'n gespierde lichaam vergaapt.
Ik had er niet bij stilgestaan eigenlijk, maar nu jij homofiele fantasieën de wereld in helpt, ja eigenlijk niet slecht.quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat voor VS.
Zo'n brede gast de de tuin aanschoffeld terwijl VS in z'n kamerjas zich aan z'n gespierde lichaam vergaapt.
Maar dat geeft geen enkele voldoening in vergelijking met het zelf doen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had er niet bij stilgestaan eigenlijk, maar nu jij homofiele fantasieën de wereld in helpt, ja eigenlijk niet slecht.
Heb jij voldoening van je dode planten dan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar dat geeft geen enkele voldoening in vergelijking met het zelf doen.
Ik vind het wel leuk en kan er echt van genieten, helemaal wanneer de vijver mooi en helder blijft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.quote:
Ja, want er zit verbetering in.quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb jij voldoening van je dode planten dan?
Mijn voldoening is zitten in de tuin, achterovergeleund met de bbq aan, drankje erbij, vrienden op bezoek en spelende honden. Gisteren dus. Schoffelen, not so much.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tijd voor pauze... laters!quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.
Haha, ik barstte in lachen uit, iedereen omkijken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb jij voldoening van je dode planten dan?
Uiteraard, maar de mythe dat alle knappe jongens homo zijn ontkracht ikquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You never know, misschien zit er achter de naam GSbrder wel een enorme hunk, oeh.
Bij deze onderschrijf ik dat.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de mythe dat alle knappe jongens homo zijn ontkracht ik
Och, als ik over de vallei uitkijk 's avonds dan zie ik best lichtjes...zes of zeven?quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is waar, bovendien vind ik het gewoon "eng" wanneer ik naar buiten kijk en geen lichtjes, auto's of wat dan ook zie of hoor. Vind het net een kooi waar je dan in zit, met alleen maar zwart om je heen. Nee, voelt heel bedrukkend vind ik.
Je onderschrijft dat ze dat wel of niet zijnquote:
Ik ga er ook een opsteken.quote:
Niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je onderschrijft dat ze dat wel of niet zijn
Vallei?quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, als ik over de vallei uitkijk 's avonds dan zie ik best lichtjes...zes of zeven?Geen lawaai, geen lichtvervuiling, schone lucht...tja, dat heeft toch wel wat.
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet.
Er zijn sowieso te weinig echt knappe homo's.
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Parkquote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
Vallei?
Vertel, welk oord hebben we het over, klinkt niet slecht in die context namelijk.
Even gecorrigeerd voor je. Zo klopt het weerquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.
Ik vind ook dat er te weinig knappe vrouwen zijn die uit zichzelf op me afkomen of me überhaupt zien staan
Klinkt zeer gezond. Kliekjes?quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Park
Grappig jochie ben je tochquote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd voor je. Zo klopt het weer![]()
Kijk aan, dat veranderd de zaak natuurlijk, in die context lijkt het me prachtig. Zou het er wellicht niet lang uithouden in een National Park, maar verkeerd is het zeker niet. Goed voor elkaar zou ik zeggen man.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales, om precies te zijn Crickhowell in het Brecon Beacons National Park
Daarom daarom, en zie je een keer wat leuks is het uiteraard altijd een hetero.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. Er zijn altijd te weinig knappe mensen.
Ik vind ook dat er te weinig knappe vrouwen zijn
National Park wil niet zeggen dat het een leeg natuurreservaat is, er liggen (kleine) steden en dorpen in de Beaconsquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk aan, dat veranderd de zaak natuurlijk, in die context lijkt het me prachtig. Zou het er wellicht niet lang uithouden in een National Park, maar verkeerd is het zeker niet. Goed voor elkaar zou ik zeggen man.
Nouja ik kan me er wat bij voorstellen dat je zulke gebieden ook mooi wilt houden en dus dergelijke eisen stelt aan nieuwbouw of verbouwingen, komt de sfeer en ervaring alleen maar ten goede zou ik zeggen. Zou me er zelf niet zo prettig bij voelen, maar kan me voorstellen dat het een perfect oord is als je zoiets zoekt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
National Park wil niet zeggen dat het een leeg natuurreservaat is, er liggen (kleine) steden en dorpen in de Beacons![]()
Je kan hier niet zomaar bouwen, kappen of jagen, land wat een bouwbestemming had dat houdt het ook maar als je nieuw wilt bouwen dan is de kans klein tot zeer zeer klein dat je ooit toestemming krijgt en industrieele bestemmingen kun je al helemaal vergeten.
Ons huis was een bouwval toen we het kochten en het kostte ons nog 2 jaar om alle vergunningen rond te krijgen om het te herbouwen en om er aan te bouwen wat wij wilden.
Ik heb heel lang in grote steden gewoond en voor mij was dit een totale omslag maar in 45 minuten (verkeer willende) sta ik middenin Cardiff, ik zie het als een best of both worlds, dichtbij genoeg om alle voordelen van de grote stad te hebben als ik het wil en ver genoeg om geen van de nadelen te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja ik kan me er wat bij voorstellen dat je zulke gebieden ook mooi wilt houden en dus dergelijke eisen stelt aan nieuwbouw of verbouwingen, komt de sfeer en ervaring alleen maar ten goede zou ik zeggen. Zou me er zelf niet zo prettig bij voelen, maar kan me voorstellen dat het een perfect oord is als je zoiets zoekt.
Perfect toch?quote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb heel lang in grote steden gewoond en voor mij was dit een totale omslag maar in 45 minuten (verkeer willende) sta ik middenin Cardiff, ik zie het als een best of both worlds, dichtbij genoeg om alle voordelen van de grote stad te hebben als ik het wil en ver genoeg om geen van de nadelen te hebben.
Heh, de pub ligt op loopafstand ( nu ja, Welsh loopafstand, dat omvat een bestijging van de Cauberg voor Nederlandse begrippen om thuis te komen) hier en die heeft een beer garden, niks armoedig nederlands terrasje maar een mooi stukje gras met comfortabel meubilair en binnen een gigantische open haard in de winter. Mensen zijn gewoon zo veel relaxter hier, niet dat opgefokte wat je in steden ziet vandaag de dag.quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect toch?
Hoewel ik zelf graag in steden zelf wil wonen omdat ik graag een kroegje bezoek na het werk of gewoon om even onderuit te zakken met vrienden. Als ik dan nog moet rijden wil dat niet echt, daar zit 't 'm voornamelijk in. Loop-/fietsafstand (hoewel op de fiets beschonken ook verboden is naar het schijnt) is voor mij ideaal.
Je wordt ouder inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, de pub ligt op loopafstand ( nu ja, Welsh loopafstand, dat omvat een bestijging van de Cauberg voor Nederlandse begrippen om thuis te komen) hier en die heeft een beer garden, niks armoedig nederlands terrasje maar een mooi stukje gras met comfortabel meubilair. Mensen zijn gewoon zo veel relaxter hier, niet dat opgefokte wat je in steden ziet vandaag de dag.
Ik zal wel gewoon te oud zijn daarvoor
Het tweede huis van Spacey stond te koop;quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NYC Penthouse, daar zou ik een arm en been voor geven.
Volgens mij doet hij het niet echt voor het geld, al verdient hij natuurlijk bijzonder lekker.quote:
Beetje brute kop (of juist sexy kop), genoeg geheugen om zinnen te onthouden en een goede agent en je bent al een heel eind inderdaad. Willen wij dat bij elkaar scharrelen moeten we aardig wat meer bergen verzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het niet echt voor het geld, al verdient hij natuurlijk bijzonder lekker.
En producent van 21 en The Social Netwerk, filmrechten bij zijn productiemaatschappij dus kassa.
Bruce Willis, das een echte grootverdiener.
Ze maakten gebruik van de vluchtroute.quote:
quote:
Och, wanneer ik een serieuze persconferentie zou willen geven over zoiets als een download verbod dan zou ik de alu-hoedjes brigade van BNW ook buiten de deur willen houden. Die vragen komen vanzelf wel aan bod door mensen met wat meer objectiviteit.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef eriksd het volgende:
Te kritische vragen natuurlijk
Beetje een faal van de VVD.
Ik vind het opzich wel aardig. Boris Johnson was er ooit redacteur voor.quote:
Hoe kon je dat zien?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef eriksd het volgende:
Er zat trouwens in de tram naast mij een gast met de nepvariant van mijn horloge. Wat een flapdrol
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik de echte omhad en op mijn gemak ging vergelijken. De persoon naast mij had dat in de gaten en schoof langzaam zijn horloge steeds meer onder zijn mouw.
Het was ook een bizar slechte nepperd trouwens.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Picchia het volgende:
Stond een enge man naast me in de tram. En die zat constant naar mijn horloge te kijken. Volgens mij wilde hij hem stelen. Ik zag dat hij al enkele om zijn arm had verzameld, dus ik snel mijn horloge in mijn mouw verbergen. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
Greed is kut.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
Het is zeker een film die op m'n verlanglijstje staat, maar ik ben wel blij dat Wall Street 2 geworden is wat er van geworden is, godsgruwelijk goede film weer.
Hoewel ik Shia LaBeouff toch liever niet in die rol had gezien, maar echt slecht was het ook niet. Weet niet, vond de rol en het imago van die rol niet bij hem passen, daar was Sheen destijds wat beter in. Michael Douglas blijft gewoon gegoten voor de rol van Gordon bijvoorbeeld, wat een man.
Daarom kan de film nog wel goed zijn.quote:
Ik had gewoon effe zin om te bitchen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom kan de film nog wel goed zijn.
Het idee achter Woodstock staat me ook niet aan, maar de muziek was wel super.
Greed is good, anders was er nooit een deel 2 uitgebrachtquote:
Baas in eigen persco.quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Teeven.![]()
Bits of Freedom en de Consumentbond toegang weigeren bij je persconferentie.
Greed is de basis van jouw bestaan en welvaart.quote:
Dat zeg ik, Shia hoort niet bij die rol.quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef eriksd het volgende:
Ik vond hem een beetje klef, Wall Street 2. Dat gastje met dat blote billengezicht en dat gare mokkel hadden eruit gemoeten.
Ik kreeg al de indruk dat je voor mij zat. Ik zag een man naar twee andere mannen loeren terwijl ik naar het horloge van de man naast mij keek.quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
Zat in de tram vanmiddag en zat een vreemd schouwspel van 2 mannen te bekijken. De een zat strak naar zijn arm te kijken, de ander diep in zijn ogen met een geile blik. Terwijl de ene langzaam een teken gaf door zijn hand in de mouw te schuiven, kroop de ander steeds dichterbij.
Ik ben maar bij de volgende halte uitgestapt om hun beide alle ruimte van de tram te geven. Kreeg de indruk dat ze het niet lang meer op konden houden.
Klopt, die zat voor jullie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg al de indruk dat je voor mij zat. Ik zag een man naar twee andere mannen loeren terwijl ik naar het horloge van de man naast mij keek.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Greed is good, anders was er nooit een deel 2 uitgebracht
Sjezus, wat een zwakke come-back van mij. Plork.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt, die zat voor jullie.
Ik kreeg het er een beetje benauwd van allemaal.
quote:Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld
Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.
De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.
Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met zn allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.
Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn. aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling. Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.
Maar natuurlijk joh.quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Greed is de basis van jouw bestaan en welvaart.
Jij loederquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Terwijl jullie druk bezig waren met z'n allen heb ik de mooiste jongen er uit gepikt en zijn we weggelopen.
Jouw vader was greedy naar de schoot van jouw moederquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vader was greedy naar de schoot van jouw moeder
Alleen is Bits fro Freedom dus gewoon een burgerrechtenorganisatie die niks met BNW o.i.d. te maken heeft. Maar leuke drogredenatie om dit goed te praten verder.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, wanneer ik een serieuze persconferentie zou willen geven over zoiets als een download verbod dan zou ik de alu-hoedjes brigade van BNW ook buiten de deur willen houden. Die vragen komen vanzelf wel aan bod door mensen met wat meer objectiviteit.
Een persconferentie met Papierversnipperaar als journalist zou ook gedoemd zijn te mislukken, of in ieder geval zou er geen tijd meer zijn voor de wat serieuzere media met betere vragen.
Ach, zo is Rover ook de belangenvereniging van reizigers, maar die zou ik ook buiten de deur houden, rancuneuze bejaarde zanikers. Ze sturen maar een brief.quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alleen is Bits fro Freedom dus gewoon een burgerrechtenorganisatie die niks met BNW o.i.d. te maken heeft. Maar leuke drogredenatie om dit goed te praten verder.
quote:
Net als de VVD, alles wat kritisch is willen weigeren.quote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zo is Rover ook de belangenvereniging van reizigers, maar die zou ik ook buiten de deur houden, rancuneuze bejaarde zanikers. Ze sturen maar een brief.
Zodra ze in groepjes opereren of oververtegenwoordigd zijn moet er dus wel actie worden genomen.quote:
Ja, maar een goede oplossing is een bankpas c.q. creditcard.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het geld in je zakken brandt en je het eigenlijk niet uit kan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |