misschien dat er beelden vrij komen van beveiligings camera's.quote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, maar de meeste filmpjes, zoals in apeldoorn of het schreeuwen op de dam, waren al aan het lopen voor het gebeurde..
Ik zou in zo'n situatie ook denken snel weg wezen..
Voordat je een verlof krijgt word een schutter behoorlijk doorgelicht, of zou dat moeten worden. Het verbaast me eigenlijk nog het meest dat hij met zijn antecedenten nog een verlof kon hebben. Dat had allang ingetrokken moeten zijn naar mijn idee.quote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt men trouwens zo makkelijk aan wapens? En krijgen mensen of entiteiten met een wapenvergunning regelmatig een controle op de psychische gesteldheid?
Niet? Meteen invoeren. Liever gisteren dan vandaag.²
Ben je 1 jaar lid geweest dan van een schietvereniging?quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.a.w.: ik kan nu ook een wapenvergunning aanvragen? Nog duidelijker: iedereen kan het dus aanvragen?²
Aanvragen wel. Krijgen is een 2de.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.a.w.: ik kan nu ook een wapenvergunning aanvragen? Nog duidelijker: iedereen kan het dus aanvragen?²
Ik las eerder dat alleen al bij gebruik van anti-depressiva je vergunning ingetrokken kan/zal worden?quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Kabolter het volgende:
In welke zin psychische controle?
Mocht je depressief zijn dan wordt er qua wapenbezit naar mijn weten niks veranderd hoor, ook geen verscherpte controles. Iets wat niet meer dan terecht is. Paniekvoetbal heb je niks aan.
Verwacht van niet.. Maar als het aan mij zou liggen zou ik ze wel graag willen zienquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien dat er beelden vrij komen van beveiligings camera's.
zoals bij de columbine high school moorden?
net of alle autisten psychopaten zijnquote:Dit is de ernstig nachtmerrie die ons kan overkomen. Het had aan mijn eigen dochter kunnen zijn gebeurt.Het kan niet anders zijn geweest dan het werk van een psychopaat(valt onder autisme). Als wij niets doen aan autisme-preventie, zullen wij dergelijk horror situaties telkens mee maken. Radicale tot extreme maatregelen zijn nodig. Om te beginnen bij de regeren. "Hulp" verlening achteraf is inefficiënt. Het moet echt bij de bron worden aangepakt.
Sowieso mensen die reageren op die sitequote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef roos85 het volgende:
reactie op een telegraaf artikel (over het 10-jarige meisje)
[..]
net of alle autisten psychopaten zijn
Of al die lui die lopen te zeiken dat strenger gecontroleerd moet worden op illegale wapensquote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij hoort bij het antecedentenonderzoek voor het verlof ook wel een blik in het medische verleden. Of je dus bekend staat als iemand met geestelijke problemen. En als er op de vereniging sterke signalen zijn dat iemand geestelijk in de knoop zit is het volgens mij niet meer dan normaal dat er dan een gesprek gestart wordt en dat BW wordt ingelicht.quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Kabolter het volgende:
In welke zin psychische controle?
Mocht je depressief zijn dan wordt er qua wapenbezit naar mijn weten niks veranderd hoor, ook geen verscherpte controles. Iets wat niet meer dan terecht is. Paniekvoetbal heb je niks aan.
Qua psychoses of waanideeën weet ik niet.
Misschien zelfde beleid als met autorijden?
Hoe moeilijk is dat?quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben je 1 jaar lid geweest dan van een schietvereniging?
Het zijn zelfs twee aparte stoornissen. Hahahah, alsof een psychopaat een soort autist is. Wat een onzin kunnen mensen toch verkondigen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is ook niet moeilijk om legaal aan wapens te komenquote:
Nee, je moet lid zijn van een schietvereniging. En dan nog is maar de vraag of je hem krijgt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen strafverleden.quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Nee, je moet lid zijn van een schietvereniging. En dan nog is maar de vraag of je hem krijgt.
Heb je bijvoorbeeld een strafverleden?
We wachten nog steeds op vrijgave van de basement tapes.quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien dat er beelden vrij komen van beveiligings camera's.
zoals bij de columbine high school moorden?
En het is nog makkelijker om illegaal aan wapens te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het is ook niet moeilijk om legaal aan wapens te komen
Dat dus. Ff naar de balkan rijden en je komt zo met een wapen en een poolse hoer mee terugquote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En het is nog makkelijker om illegaal aan wapens te komen.
Kom op Bansheeboy, doe niet alsof je achterlijk bent. Als je echt een wapen wilt en er een beetje moeite en tijd in wilt steken, dan kom je er echt wel aan hoor.
dat is ook wel zo..quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef SevD het volgende:
[..]
Sowieso mensen die reageren op die site
quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus. Ff naar de balkan rijden en je komt zo met een wapen en een poolse hoer mee terug
Balkan? Kom op, in de gemiddelde (middel)grote stad kom je aan een wapen. Niet zo snel aan een automatisch geweer, maar een handpistool zoals een Glock is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus. Ff naar de balkan rijden en je komt zo met een wapen en een poolse hoer mee terug
Voordat je lid mag worden van een schietclub moet je een VOG hebben, die krijg als je geen strafbare feiten op je naam hebt staan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Nee, je moet lid zijn van een schietvereniging. En dan nog is maar de vraag of je hem krijgt.
Heb je bijvoorbeeld een strafverleden?
dat bedoel ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zijn zelfs twee aparte stoornissen. Hahahah, alsof een psychopaat een soort autist is. Wat een onzin kunnen mensen toch verkondigen.
Zeker? Je bent toch Marokkaanquote:
Ik vraag me eigenlijk af.. Raak je een VOG tijdelijk kwijt als er een strafzaak tegen je loopt? Ik heb hier niets over gehoord namelijkquote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Voordat je lid mag worden van een schietclub moet je een VOG hebben, die krijg als je geen strafbare feiten op je naam hebt staan.
18 maar?quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Zeker? Je bent toch Marokkaan![]()
![]()
Maar als jij dan een VOG kunt overleggen, als lid wordt geaccepteerd en minimaal 18 schietbeurten maakt kun je met goedkeuring van je vereniging een verlof aanvragen bij de politie. Die lichten je dan nog verder door en als daar geen bezwaar uit blijkt krijg je je verlof.
Nee, tenzij het om dingen gaat waar de politie kennis van heeft. Bijvoorbeeld iemand die in het verleden zodanig door het lint gegaan is dat er politie bij is gekomen. Ze kijken voor antecedenten alleen in hun eigen systemen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Volgens mij hoort bij het antecedentenonderzoek voor het verlof ook wel een blik in het medische verleden.
Dat laatste klopt wel. In de praktijk zal het bestuur van de vereniging bijzondere wetten inlichten, waarna meestal intrekking van het verlof volgt.quote:Of je dus bekend staat als iemand met geestelijke problemen. En als er op de vereniging sterke signalen zijn dat iemand geestelijk in de knoop zit is het volgens mij niet meer dan normaal dat er dan een gesprek gestart wordt en dat BW wordt ingelicht.
Zo werkt een VOG niet. Er wordt alleen gekeken naar relevante strafbare feiten.quote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Voordat je lid mag worden van een schietclub moet je een VOG hebben, die krijg als je geen strafbare feiten op je naam hebt staan.
Niet. Alles wordt meegenomen.. Je mag geen kinderjuf worden als je vroeger een ruitje hebt ingegooidquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Zo werkt een VOG niet. Er wordt alleen gekeken naar relevante strafbare feiten.
'Vroeger' is tienerjaren? Ik heb als tiener ook 8 uurtjes bij Halt gelopen en kreeg ook zonder problemen mijn VOG.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet. Alles wordt meegenomen.. Je mag geen kinderjuf worden als je vroeger een ruitje hebt ingegooid
Ik dacht dat het wel meer schiet beurten moesten zijn..quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef zoefbust het volgende:
Na 1 jaar met 18 schietbeurten kan je een vergunning aanvragen een WM3
MetWM3 ga je naar de politie en vraagt een WM4 aan. Als je die krijgt mag je wapens hebben en kopen.
maar- die WM4 moet jaarlijks door de politie verlengd worden.
Mijn vader heeft ook het maximale qua aantal geweren wat je op naam mag hebben. Volgens mij zijn dat er 5, waaronder 2 kogelgeweren.quote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik las eerder dat alleen al bij gebruik van anti-depressiva je vergunning ingetrokken kan/zal worden?
Dat is niet waar, ze kijken alleen naar feiten die van belang zijn in het kader waarvan de VOG wordt aangevraagd.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet. Alles wordt meegenomen.. Je mag geen kinderjuf worden als je vroeger een ruitje hebt ingegooid
Dat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef nikk het volgende:
Sowieso duurt het even voordat je de meeste telefoons in de camera stand zet en op "film". Bij een gebeurtenis als deze neem je daar niet de tijd voor en ga je niet rustig staan filmen. Je rent weg en/of zoekt dekking.
Schijnt bij sommige toch anders te zijn.. Maar ligt misschien aan dat er nog wel meer speelt enz..quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef SevD het volgende:
[..]
'Vroeger' is tienerjaren? Ik heb als tiener ook 8 uurtjes bij Halt gelopen en kreeg ook zonder problemen mijn VOG.
Jup, maar sommige verenigingen doen daar nog een apspirant-lidmaatschaap bovenop, dat duurt dan bijvoorbeeld 6 maanden en dan moet je ook minimaal een x aantal schietbeurten onder begeleiding doen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
18 maar?
En ook minimaal 1 jaar lang lid toch?
Is ook zeer klein winkelcentrum, je loop in 2 minuten van begin tot eind en vanaf midden heb je uitzicht op bijna alle mensen omdat het rechte paden zijn zonder zij ingangen. Dus als je hem kan filmen ben je goed de lul.quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef nikk het volgende:
Sowieso duurt het even voordat je de meeste telefoons in de camera stand zet en op "film". Bij een gebeurtenis als deze neem je daar niet de tijd voor en ga je niet rustig staan filmen. Je rent weg en/of zoekt dekking.
Onzin. Kijk maar op de site van het COVOG. Zit nu op mobiel dus het is een beetje lastig om meerdere sites te openen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
tijdje geleden met een vriend van me geweest naar een soort van wapenhandelaar.quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af.. Raak je een VOG tijdelijk kwijt als er een strafzaak tegen je loopt? Ik heb hier niets over gehoord namelijk
Er wordt inderdaad 8 jaar teruggekeken. Volgens mij moet je ook een reden opgeven bij het aanvragen van een VOG, en daar hangt dan vanaf wat wel of niet meetelt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef SevD het volgende:
[..]
'Vroeger' is tienerjaren? Ik heb als tiener ook 8 uurtjes bij Halt gelopen en kreeg ook zonder problemen mijn VOG.
Nee hoor:quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Schijnt bij sommige toch anders te zijn.. Maar ligt misschien aan dat er nog wel meer speelt enz..
En dit is nooit anders geweest.quote:Als uit het onderzoek voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) blijkt dat u geen strafbare gedragingen op uw naam heeft staan, wordt de VOG afgegeven. Als wel sprake is van strafbare gedragingen, beoordeelt het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent het Gedrag (COVOG) of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Zo zijn voor het beroep van onderwijzer andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant.
Wat voor wapens heeft ie allemaal?quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook het maximale qua aantal geweren wat je op naam mag hebben. Volgens mij zijn dat er 5, waaronder 2 kogelgeweren.
Nooit extra controle gehad. Wat wel opvalt is dat ze 1 keer per jaar controleren de laatste paar jaren (op het veilig opbergen van de geweren). Daarvoor naar mijn idee minder controles gehad. En dat terwijl kogelgeweren naar mijn idee heel gevaarlijk kunnen zijn. De afstand is veel groter waardoor je minder binding met je slachtoffer hebt. Tevens is het veel moeilijker om direct de exacte locatie te achterhalen.
Overigens zijn die controles helaas ook een lachertje. Ik heb liever dat zij deze controles nu wat beter uitvoeren dan dat ze over een paar jaar er achter komen dat ze het niet goed doen, heel veel nieuwe regeltjes bedenken en dan overdreven precies gaan doen. Eén van de redenen waarom die controles een lachertje zijn is dat ze onaangekondigd zijn. Mijn vader is echter niet altijd thuis. Als hij niet aanwezig is gaan ze weer weg en komen de volgende dag terug. Mijn vader heeft het altijd wel goed voor elkaar. Maar als je zo makkelijk onder je controle uit kan komen en weet dat ze de volgende dag weer langskomen doe je naar mijn idee toch wat mis.
Ik dacht dat ze alles meenamen.. Ik had verder ook geen zin om me er in te verdiepen, aangevraagd en gekregen..quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze kijken alleen naar feiten die van belang zijn in het kader waarvan de VOG wordt aangevraagd.
Bron???quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Ik las net dat het voornamelijk Marokkanen waren die werden neergeschoten door deze Hollandse zelfmoordterrorist.
Tot een paar jaar geleden was het 12 voor een wapen, 18 voor 2, 24 voor 3, enzovoorts. Als ik het nog goed herinner.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meer schiet beurten moesten zijn..
Bron?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Ik las net dat het voornamelijk Marokkanen waren die werden neergeschoten door deze Hollandse zelfmoordterrorist.
Ok, my badquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee hoor:
[..]
En dit is nooit anders geweest.
90% van de bevolking is etnisch Nederlander, vind je het echt zo verbazend dat die ook wel eens betrokken zijn bij misdrijven?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Maar natuurlijk gaan er geen Kamervragen komen want die waren hem zeker aan het beroven
Struisvogelcultuur... Koninginnedag, nu dit... nee hoor het lag zeker aan moslims weer!
Op welk net wordt dit uitgezonden?quote:
bron?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Maar natuurlijk gaan er geen Kamervragen komen want die waren hem zeker aan het beroven
Struisvogelcultuur... Koninginnedag, nu dit... nee hoor het lag zeker aan moslims weer!
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschenquote:
Geen idee, ik verwacht wel een RTL stream of anders journaal24quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op welk net wordt dit uitgezonden?²
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.quote:
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden was het 12 voor een wapen, 18 voor 2, 24 voor 3, enzovoorts. Als ik het nog goed herinner.
Nu is het gewoon 18, ongeacht aantal wapens.
Misdrijf? Dit is eerder een zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef apple_pie het volgende:
[..]
90% van de bevolking is etnisch Nederlander, vind je het echt zo verbazend dat die ook wel eens betrokken zijn bij misdrijven?
Ach, kom op man. Mocht dit zo zijn komt het wel naar boven. De vader van dat kind wat door het hoofd is geschoten had trouwens een Nederlandse naam dacht ik dus dan gaat die theorie al niet op.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschen
Ja hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschen
Is geen enkele bron voor.quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.
Ja dat klopt, ik denk dat dan meer bekend wordt over de slachtoffers. Zoals leeftijd e.d.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is geen enkele bron voor.
Die geruchten werden op CNN verspreid.
Is dat geen misdrijf dan? Het mag toch niet? Het mag eigenlijk he-le-maal niet. Ook al is de dader dood, hij heeft een misdrijf gepleegd.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Misdrijf? Dit is eerder een zelfmoordaanslag.
Als dat echt zo was, dan was hij eerst naar die Kebab tent bij de ingang gegaan om wat Noord-Afrikanen neer te knallen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..
ff verder kijken dan je neus lang is: als je ze niet op volledig scherm bekijkt staat er gewoon ondertiteling overheen geplakt.quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat heb je aan een interview zonder ondertiteling, aangezien de kans klein is dat men in Nederland Fins onder de knie heeft of ook maar enigszins begrijpt.
Ik heb een tijdje geleden ook mijn laatste wapens verkocht om praktische redenen. Zeker omdat ik veel reis en verhuis is het momenteel gewoon echt niet handig.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..
Suggestief..oh wacht, -8 op elk oogquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Het is een bullshit gerucht, oké?quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..
Wapens zijn er altijd al geweest. Zolang de mens 'bestaat'.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat er überhaupt wapens bestaan zegt toch wel wat over de huidige staat van de mensheid.²
Please... Als dit klopt dan zal het oneindig worden uitgemolken (bij gebrek aan een respectvoller woord dat past bij deze situatie).quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Huidige? Wapens zijn al net zo oud als de mensheid.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat er überhaupt wapens bestaan zegt toch wel wat over de huidige staat van de mensheid.²
ga lekker buitenspelen trolquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Is dit écht onzin? Ik moet zeggen dat ik het voor het eerst hoor ook.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een bullshit gerucht, oké?
Niet serieus op doorgaan.
Toch niet verkocht aan ene Tristan he.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden ook mijn laatste wapens verkocht om praktische redenen. Zeker omdat ik veel reis en verhuis is het momenteel gewoon echt niet handig.
Late reactie, maarreh... Toen ik daar een VOG voor nodig had, gingen ze alleen dingen aankruisen die voor mij van toepassing waren. Dus niet alles moest onderzocht worden om te bepalen of ik voor die functie een VOG kreeg.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wapens bestaan al sinds de oertijd...quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor, netjes aan de wapenwinkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch niet verkocht aan ene Tristan he.![]()
Grapje.
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef Document1 het volgende:
De huidige staat? 2000 jaar geleden hadden ze geen wapens tot hun beschikking?
[..]
Ik doe het als hobby.. Ik ben geen freak.. Afentoe is leuk maar constant op die baan is geen hol aan.. Ik dacht ook dat ik te weinig schietsessies maakte maar aan de 18 kom ik wel denk ik..quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.
Dat is nog best prijzig.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wacht eens even... Was jij het niet die het net wel had over dat je wel eens aan zelfmoord hebt gedacht...quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik doe het als hobby.. Ik ben geen freak.. Afentoe is leuk maar constant op die baan is geen hol aan.. Ik dacht ook dat ik te weinig schietsessies maakte maar aan de 18 kom ik wel denk ik..
Ik schiet vaker met luchtbuks/paintball omdat je dan bv. vanuit een auto op doelen kan schieten.. uiteraard op eigen terrein.
In een druk winkelcentrum? Nouja, druk is ook relatief..quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.
Nou, voor een winkelcentrum op zaterdag valt het écht wel mee.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.
mensen blijven niet wachten op een kogel...quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een druk winkelcentrum? Nouja, druk is ook relatief..
Ja. Maar ik ben niet in het bezit van wapens en mag ze ook niet thuis hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wacht eens even... Was jij het niet die het net wel had over dat je wel eens aan zelfmoord hebt gedacht...
Klopt, maar als ik in Zwolle kijk hoe druk het daar soms is..quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
mensen blijven niet wachten op een kogel...
Nou... oermensen gebruikten vuur als "MDW" om complete kuddes bizons een afgrond in te jagen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.²
quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |