Tot een paar jaar geleden was het 12 voor een wapen, 18 voor 2, 24 voor 3, enzovoorts. Als ik het nog goed herinner.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meer schiet beurten moesten zijn..
Bron?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Ik las net dat het voornamelijk Marokkanen waren die werden neergeschoten door deze Hollandse zelfmoordterrorist.
Ok, my badquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee hoor:
[..]
En dit is nooit anders geweest.
90% van de bevolking is etnisch Nederlander, vind je het echt zo verbazend dat die ook wel eens betrokken zijn bij misdrijven?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Ik las net dat het voornamelijk Marokkanen waren die werden neergeschoten door deze Hollandse zelfmoordterrorist.
Maar natuurlijk gaan er geen Kamervragen komen want die waren hem zeker aan het beroven
Struisvogelcultuur... Koninginnedag, nu dit... nee hoor het lag zeker aan moslims weer!
Op welk net wordt dit uitgezonden?quote:
bron?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
Maar natuurlijk gaan er geen Kamervragen komen want die waren hem zeker aan het beroven
Struisvogelcultuur... Koninginnedag, nu dit... nee hoor het lag zeker aan moslims weer!
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschenquote:
Geen idee, ik verwacht wel een RTL stream of anders journaal24quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op welk net wordt dit uitgezonden?²
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.quote:
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden was het 12 voor een wapen, 18 voor 2, 24 voor 3, enzovoorts. Als ik het nog goed herinner.
Nu is het gewoon 18, ongeacht aantal wapens.
Misdrijf? Dit is eerder een zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef apple_pie het volgende:
[..]
90% van de bevolking is etnisch Nederlander, vind je het echt zo verbazend dat die ook wel eens betrokken zijn bij misdrijven?
Ach, kom op man. Mocht dit zo zijn komt het wel naar boven. De vader van dat kind wat door het hoofd is geschoten had trouwens een Nederlandse naam dacht ik dus dan gaat die theorie al niet op.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschen
Ja hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden maar las iets met 4 Marokkanen en 1 Turk en vond dat na heel goed zoeken... uiteraard zal de media het niet hardop zeggen want untermenschen
Is geen enkele bron voor.quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef BrillieSmurf het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.
Ja dat klopt, ik denk dat dan meer bekend wordt over de slachtoffers. Zoals leeftijd e.d.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken.... Wat is dit voor gewauwel. Maar ok, je bedoelt een persconferentie! Om 15.00uur.
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is geen enkele bron voor.
Die geruchten werden op CNN verspreid.
Is dat geen misdrijf dan? Het mag toch niet? Het mag eigenlijk he-le-maal niet. Ook al is de dader dood, hij heeft een misdrijf gepleegd.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Misdrijf? Dit is eerder een zelfmoordaanslag.
Als dat echt zo was, dan was hij eerst naar die Kebab tent bij de ingang gegaan om wat Noord-Afrikanen neer te knallen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..
ff verder kijken dan je neus lang is: als je ze niet op volledig scherm bekijkt staat er gewoon ondertiteling overheen geplakt.quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat heb je aan een interview zonder ondertiteling, aangezien de kans klein is dat men in Nederland Fins onder de knie heeft of ook maar enigszins begrijpt.
Ik heb een tijdje geleden ook mijn laatste wapens verkocht om praktische redenen. Zeker omdat ik veel reis en verhuis is het momenteel gewoon echt niet handig.quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je herinnerd me er wel aan waarom ik niet de moeite wilde nemen om zelf een wapenvergunning aan te vragen..
Suggestief..oh wacht, -8 op elk oogquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Het is een bullshit gerucht, oké?quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het zou wel een reden zijn waarom er zo weinig slachtoffers gevallen zijn.. Doelgericht op buitenlanders geschoten..
Wapens zijn er altijd al geweest. Zolang de mens 'bestaat'.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat er überhaupt wapens bestaan zegt toch wel wat over de huidige staat van de mensheid.²
Please... Als dit klopt dan zal het oneindig worden uitgemolken (bij gebrek aan een respectvoller woord dat past bij deze situatie).quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Huidige? Wapens zijn al net zo oud als de mensheid.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat er überhaupt wapens bestaan zegt toch wel wat over de huidige staat van de mensheid.²
ga lekker buitenspelen trolquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Is dit écht onzin? Ik moet zeggen dat ik het voor het eerst hoor ook.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een bullshit gerucht, oké?
Niet serieus op doorgaan.
Toch niet verkocht aan ene Tristan he.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden ook mijn laatste wapens verkocht om praktische redenen. Zeker omdat ik veel reis en verhuis is het momenteel gewoon echt niet handig.
Late reactie, maarreh... Toen ik daar een VOG voor nodig had, gingen ze alleen dingen aankruisen die voor mij van toepassing waren. Dus niet alles moest onderzocht worden om te bepalen of ik voor die functie een VOG kreeg.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet. Alles wordt meegenomen.. Je mag geen kinderjuf worden als je vroeger een ruitje hebt ingegooid
Wapens bestaan al sinds de oertijd...quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor, netjes aan de wapenwinkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch niet verkocht aan ene Tristan he.![]()
Grapje.
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef Document1 het volgende:
De huidige staat? 2000 jaar geleden hadden ze geen wapens tot hun beschikking?
[..]
Ik doe het als hobby.. Ik ben geen freak.. Afentoe is leuk maar constant op die baan is geen hol aan.. Ik dacht ook dat ik te weinig schietsessies maakte maar aan de 18 kom ik wel denk ik..quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.
Dat is nog best prijzig.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch ook weer niet. Bovendien doe je zoiets als hobby omdat je het leuk vind. Dan lijkt me dat je het liefst elke dag op de schietbaan staat.
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wacht eens even... Was jij het niet die het net wel had over dat je wel eens aan zelfmoord hebt gedacht...quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik doe het als hobby.. Ik ben geen freak.. Afentoe is leuk maar constant op die baan is geen hol aan.. Ik dacht ook dat ik te weinig schietsessies maakte maar aan de 18 kom ik wel denk ik..
Ik schiet vaker met luchtbuks/paintball omdat je dan bv. vanuit een auto op doelen kan schieten.. uiteraard op eigen terrein.
In een druk winkelcentrum? Nouja, druk is ook relatief..quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.
Nou, voor een winkelcentrum op zaterdag valt het écht wel mee.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
14 mensen geraakt, dat noem ik niet weinig. Lijkt me een normaal aantal voor een dader die schiet op iedereen die hij ziet.
mensen blijven niet wachten op een kogel...quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een druk winkelcentrum? Nouja, druk is ook relatief..
Ja. Maar ik ben niet in het bezit van wapens en mag ze ook niet thuis hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wacht eens even... Was jij het niet die het net wel had over dat je wel eens aan zelfmoord hebt gedacht...
Klopt, maar als ik in Zwolle kijk hoe druk het daar soms is..quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
mensen blijven niet wachten op een kogel...
Nou... oermensen gebruikten vuur als "MDW" om complete kuddes bizons een afgrond in te jagen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.²
quote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij wel hoor. Maar geen MDW.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |