Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Weeeeeelquote:Op zondag 10 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet over mij hebben?.
Klinkt allemaal helemaal geweldigquote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef PeZu het volgende:
the wall live![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was er met mijn lief, ouders en broeder en goede vriend, wat een mooei avond![]()
we gaan verse pasta maken, wijn drinken in de zon
Nee, jouquote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
Gaan we nu Direct Messages bespreken hier?.
jups opgevoerd door roger waters (ex pink floyd en het brien achter teh wall)quote:
ja was het ook en wordt het ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klinkt allemaal helemaal geweldig
quote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
En dat het mooi weer wordt speelt ook mee, dan ben ik vaker buiten.quote:Op zondag 10 april 2011 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe Fok boven je vriendin plaatsenNee, dat doe maar niet inderdaad
Van die keelonsteking is wel minderAlles weer goed?
Geloof me, als je het te vaak doet, bouw je een naam op. En daar kom je niet meer vanaf.quote:Op zondag 10 april 2011 11:07 schreef Koen66 het volgende:
Aandacht voor direct messaging![]()
Laatste x dat ik iets over het onderwerp zeg nu:
Het kan geen kwaad je rotgevoel online te knallen (doe ik ook regelmatig -te- vaak). Maar je rotgevoel projecteren/botvieren op anderen is not done en dat doet ze helaas nogal eens
Oh jawel hoor, zodra je 'normaal' gaat doenquote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geloof me, als je het te vaak doet, bouw je een naam op. En daar kom je niet meer vanaf.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Aha... Dus jij hebt me aangestoken met een keelontsteking*is vanmorgen met erg pijnlijke keel opgestaan
*
ik DOE normaal!quote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zodra je 'normaal' gaat doen
Of met tea tree oliequote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Sorry.
Als slikken echt pijnlijk wordt even langs de huisarts en verder gorgelen met zout water, dat ontsmet.
Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....quote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zodra je 'normaal' gaat doen
lijkt me echt heel heel heel vies om mee te gorgelenquote:
maar ehm.. typen doe je toch niet met je keel??quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Sorry.
Als slikken echt pijnlijk wordt even langs de huisarts en verder gorgelen met zout water, dat ontsmet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
moeilijk viesquote:
of met rode wijn!quote:
Alweer?quote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
He, dat heb ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig
Hebben we het nou over in het algemeen, of over jou?quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder wordquote:
is het ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me echt heel heel heel vies om mee te gorgelen
niet doenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ehm.. typen doe je toch niet met je keel??
als ik ziek ben spam ik meestal het halve internet vol..Nee, klopt, maar ik voelde me er heel lamlendig door. Je slaapt ook heel slecht namelijk want elke keer als je slikt wordt je wakker. En als je keelontsteking hebt merk je pas hoevaak je slikt op een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Oeh... hebben ze leuke nagellakjesquote:
Naamtopicquote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
ZO
blij dat iedereen blij is met de TT
Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder word.
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....
quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik voelde me er heel lamlendig door. Je slaapt ook heel slecht namelijk want elke keer als je slikt wordt je wakker. En als je keelontsteking hebt merk je pas hoevaak je slikt op een dag.
nee warme drankenquote:
Nee hoor, ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.
maar dat zeg ik dan ook welquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.
Ja hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte?
Anders gaan we ons zorgen maken hoor
Al vond ik groene thee ook erg prettig.quote:
warm is idd beter voro je keel dan koudquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee warme dranken
Je moet gewoon veel drinken![]()
Nee, eerder 'Hé daar heb je die blije weerquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'quote:
Hmm, daar staan die krengen wel om bekend ja...quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder word.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben we het nou over in het algemeen, of over jou?
Waaromquote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm is idd beter voro je keel dan koud
Ik denk het nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Ja klopt. Of dat je dan denkt:"Goh, had ik daar ook spieren? "quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
meestal als je ergens last van hebt merk je hoeveel je iets gebruikt.. spierpijn is ook zo'n mooie reminder
In bad denk ik, en vrouwlief heeft vast zijn BB afgepaktquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
Waar is die zeikkoen met zijn slechte huwelijk eigenlijk?
mweh .. niet iedereen knalt meteen in een sip-humeur als er een negatieve opmerking gemaakt wordt..quote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
O ja, dat doet me eraan herinneren dat ik ook even een bezem ter hand ging nemen en het balkon ging vegenquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'
De heks is aan het douchenquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'
Daarom, dus als het minder wordt, dan even naar de huisarts. Misschien dat hij wat anders kan voorschrijven dan.quote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, daar staan die krengen wel om bekend ja...
dag sipuinquote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Nou deze sippe zak hooi gaat naar d edierentuin. Camera mee en weer lang bij beestjes turen en net weglopen als ze die salto gaan doen!
Zet de warme kraan aan benedenquote:
ik bedoel ook meer lauw, dat is nml het bestequote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom
Bacteriën houden van warmte
Bij mij word het altijd erger als ik thee e.d. drink
Poestquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Brr thee.. vies
Iemand die nog even koffie wil halen? Ben te lui om van de bank af te komen
Echt.. Die poestvoornemens voor vandaag gaan ook niet goed zo![]()
Groetjes aan je familiequote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Nou deze sippe zak hooi gaat naar d edierentuin. Camera mee en weer lang bij beestjes turen en net weglopen als ze die salto gaan doen!
jij zal het weten, alwetende zepuquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer lauw, dat is nml het beste
BellenBlaas?quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In bad denk ik, en vrouwlief heeft vast zijn BB afgepakt
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom, dus als het minder wordt, dan even naar de huisarts. Misschien dat hij wat anders kan voorschrijven dan.
Maar koud verdooft het een beetje.quote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm is idd beter voro je keel dan koud
Dubbellikkersquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar koud verdooft het een beetje.
Waterijsjes kan ook trouwens. Ik had dus ook weer van die duo waterijsjes gehaald en weer kon ik ze niet opeten zonder te knoeien.
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zal het weten, alwetende zepu
Dierentuinquote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Dat helpt inderdaad welquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waterijsjes kan ook trouwens. Ik had dus ook weer van die duo waterijsjes gehaald en weer kon ik ze niet opeten zonder te knoeien.
Deze dus:
[ afbeelding ]
BruisBalquote:
Je bent zelf al attractie genoeg?quote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DierentuinNiks voor mij
Maar veel plezier Pheno
Je moet ook wel een beetje DOOReten natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Als jij bijvoorbeeld altijd post dat je jeuk aan je teen hebt, dan gaan mensen zich daar aan ergeren op den duur. Post je het dan een paar week/maand niet en dan ineens wel, dan zul je zien dat een aantal mensen toch zoiets heeft van:'Daar heb je haar weer met haar jeukende teen." Onbewust is die jeukende teen bij die mensen blijven hangen.quote:
Vast niet. Jij komt niet eens naar me kijkenquote:
johquote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb geen zin in discussie te gaan hoor
Dus je zal wel gelijk hebben
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.quote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld altijd post dat je jeuk aan je teen hebt, dan gaan mensen zich daar aan ergeren op den duur. Post je het dan een paar week/maand niet en dan ineens wel, dan zul je zien dat een aantal mensen toch zoiets heeft van:'Daar heb je haar weer met haar jeukende teen." Onbewust is die jeukende teen bij die mensen blijven hangen.
Ja, ik denk dat ik die voor het laatst had toen ik een jaar of 11 was.quote:
Loodgieter? LOODGIETER? Er wordt hier niet geloodgiet, loodgegoten, loodgegietquote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Jij komt niet eens naar me kijkenKijkt liever naar een loodgieter, nou. Pfffm.
quote:
dat is zielig als ze dat afpaktquote:
Moet jij soms ergens gejeukt worden?quote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.
Dat klopt, maar als je het dan een keer weer over die jeukende teen hebt, zal het merendeel toch zoiets hebben vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.
maar je kan dan wel fantoomjeuk krijgenquote:
Weet ik veel, eoa ander onbelangrijk personage danquote:Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Loodgieter? LOODGIETER? Er wordt hier niet geloodgiet, loodgegoten, loodgegiet
wat?quote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je kan dan wel fantoomjeuk krijgen
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgenquote:
Die is alweer beneden.quote:
Oh datquote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgen
En zie dan maar eens te krabben...quote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgen
daar denkt Koen vast heel anders overquote:
Ik denk echt van nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je het dan een keer weer over die jeukende teen hebt, zal het merendeel toch zoiets hebben vanGaan we weer.
fantoom krabbenquote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En zie dan maar eens te krabben...
Nope, alles is jeukloos hierquote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij soms ergens gejeukt worden?
mijn teen jeukt een beetjequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn teen jeukt een beetje
ja, maar nee, echt
Anti-schimmelcrèmequote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar nee, echt
het is dat het lichtgeel (quote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
* suikertaartje krabbelt aan teen van Muck
Nee, voor jeukjes die door schimmeltjes veroorzaakt wordenquote:
ja, lichtgeelquote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
het is dat het lichtgeel () is, maar anders was dat zooooo'n Muck-shirt
en lief
Ohquote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, lichtgeel![]()
![]()
![]()
en hij is er tot maat 128, nog zoiets
quote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, lichtgeel![]()
![]()
![]()
en hij is er tot maat 128, nog zoiets
Nee, maar dat past zelfs RN niet meerquote:
Huh? HUH? Mijn maag denkt: ieuw...hmmm...ieuw...hmmmm....quote:Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef Muck het volgende:
ehm, oeps?
ik heb vrijdag pate meegebracht en ik dacht dat het peperpate was, maar er staat een p minder: pate met peer..
ieuw?
ik gaf een een klein beetje van over zelfsquote:Op zondag 10 april 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh? HUH? Mijn maag denkt: ieuw...hmmm...ieuw...hmmmm....
Sander nog welquote:Op zondag 10 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat past zelfs RN niet meer
de mijne ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh? HUH? Mijn maag denkt: ieuw...hmmm...ieuw...hmmmm....
Da's inderdaad een tijdje geleden dat ik dat pastequote:Op zondag 10 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat past zelfs RN niet meer
Zoals de vrouw van Hagar de Verschrikkelijke zei:quote:
zal wel een typfoutje/druk foutje zijn geweestquote:Op zondag 10 april 2011 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook
toch maar geprobeerd en het is best lekker
Maar ik proef er geen peer in
quote:Op zondag 10 april 2011 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook
toch maar geprobeerd en het is best lekker
Maar ik proef er geen peer in
Die heb ik gekocht voor Koenquote:Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj
![]()
voor Toek:
[ afbeelding ]
Dat zou best nog wel eens kunnenquote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
Het is lekker op balkon in de zon. Heb de laptop maar opgestart. Alleen was mijn thermometer een beetje confuus toen de zon er vol op scheen, want die dacht dat het 26 graden was.
Dan kan je gewoon iets schuppenquote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar nee, echt
Hij is niet veel lelijker dan mijn andere shirts volgens mijquote:
ja, maar nee, ik proef ook geen peperquote:Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal wel een typfoutje/druk foutje zijn geweest
OMGquote:Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj
![]()
voor Toek:
[ afbeelding ]
Ik las een beetje te snelquote:
dat wij geel lelijk vinden wil niet zeggen dat het ook lelijk IS hequote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet veel lelijker dan mijn andere shirts volgens mij
* Crazy-M gaat even een fietsroute voor de middag uitstippelen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hele dag TE boeiende sport op TV![]()
Misschien nog heel even in de zon vanmiddag
Geel doe ik niet aan in de winter hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat wij geel lelijk vinden wil niet zeggen dat het ook lelijk IS he![]()
daarbij vind ik geel soms best nog leuk staan, alleen absoluut niet bij mij of meneer taart of Thijs.
sommige mensen kunnen het nou eenmaal wel hebben
ga jij de Toekmaat bestellen en hier brengen? Liefquote:
dan kan het goedquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geel doe ik niet aan in de winter hoorMaar in de zomer, als je een beetje bruin bent, staat het nog niet zo heel verkeerd dacht ik
morgequote:
Hier donkerblond, en ik kán best bruin wordenquote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kan het goed
Maar aangezien ik lichtblond ben en niet bruin word, is er geen geel in mijn garderobe te vinden
Dat bedoel ik, ik vind het ook best leuk staan bij sommige mensenquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geel doe ik niet aan in de winter hoorMaar in de zomer, als je een beetje bruin bent, staat het nog niet zo heel verkeerd dacht ik
hoe is het?quote:
Ik verbrand alleen, dan vervel ik en ben ik weer witquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier donkerblond, en ik kán best bruin worden
122/128 is de grootste maatquote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga jij de Toekmaat bestellen en hier brengen? Lief
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
Ik verbrand alleen, dan vervel ik en ben ik weer wit
Nee, ik ga zo lekker douchen en het balkon opruimenquote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef Symphonic het volgende:
Ga je nog naar de marathon kijken Muck?
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwenquote:
Jumjumquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
Zo mijn pistoletjes met ham en kaas liggen in de oven![]()
Trevjequote:
Ik doe het ook rustig aan vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo lekker douchen en het balkon opruimen
ja,dan ben ik altijd heel verbaasdquote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwen
Geniet er vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga mijn tas inpakken en dan naar mijn![]()
Veel plezier nog allemaal.
factor 60quote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe is het?
[..]
Ik verbrand alleen, dan vervel ik en ben ik weer wit
Morge Muckquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Jumjum
[..]
Trevje
Ik stond op het punt te gaan douchen, dat voelde je gewoon aan he?
Vast wel ergens een winkel te vinden die hem op Toekmaat wil maken!quote:
Groot gelijkquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe het ook rustig aan vandaag
Marijke is de hort op, misschien dat ik straks nog even de bult ga wandelen in Oldebroek
of jij gaat lekker naar het theehuis in het park, of zijn ze daar nu toch nog heen?quote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe het ook rustig aan vandaag
Marijke is de hort op, misschien dat ik straks nog even de bult ga wandelen in Oldebroek
ik gebruik zwitsalquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
factor 60![]()
Maar zo te lezen heb je dus ook geen wit in je kast
komt u maarquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Muck![]()
Iets met een gave, mag ik mee?
als 'ie niet al bestaatquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vast wel ergens een winkel te vinden die hem op Toekmaat wil maken!
Yippiequote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gebruik zwitsal
en dan nog presteer ik het om mijn neus te verbranden
en ik heb wel wit hoor, vooral bloezen
[..]
komt u maar
Dan ben je er over vier uur welquote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie
* Trevland springt snel op de eerste trein naar rotjeknor
Je kan niet kiezen?quote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Groot gelijk
Ik wilde eigenlijk de stand in voor een nieuwe telefoon, maar het is me te druk
en ik ben te lui
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 april 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je er over vier uur wel
Ik heb een te klein elmo shirtquote:
Oscar zei Muck net alquote:
zijn zat leuke Elmo-shirtsquote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oscar zei Muck net al![]()
![]()
Thijs zag in de winkel ook een Elmo-shirt, heeft ie wel 10 minuten: Elmo, Elmoo, Elmooooooooooo geroepen
Had ik ook een shirt vanquote:
Volgens mij zijn de T-shirtmouwen bij mij nu al zichtbaar op mijn armen... ik laat mijn horloge ook al af als ik met korte mouwen de zon in ga.quote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwen
moet ik ookquote:
quote:
is gelijk mn ontbijtquote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan en zo lekker lunchen
Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mijquote:
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijdenquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is gelijk mn ontbijt
warme pistolet met gesmloten kaas en ham ertussen
not for mequote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mij
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezetquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijden
ja echt super grappig jaquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andries Jonker maakt het seizoen af bij Bayern Munchen.![]()
![]()
Louis is ontslagen
Ik kwam pas tegen 11:15 er uit, dus net ontbeten en dan zo lekker lunchenquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezet
Middag MPGquote:
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broedsquote:Op zondag 10 april 2011 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, ik ben ook weer op het dak geïnstalleerd, wat een heeeeeeerlijk weertje![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
ja en raampje open is te koud grrrr gvd fmlquote:
whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaaquote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaa
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nuquote:
heel veel snelle negersquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
Oh zoquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.quote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?.
Voor mijnes welquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Samsung Galaxy Acequote:
Nee snoepje, de marathonquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:quote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zittenquote:broeds (geen afbreking)
bijv. naamw.; -er; meest -
1· (van vogels) verlangend te broeden
2· (volkstaal) (van vrouwen) begerig om aan de geslachtsdrift te voldoen
synoniem: heet, geil
wat een broedse kip, die meid!
3· trouwlustig
Niet gezienquote:Op zondag 10 april 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Ace
[..]
Nee snoepje, de marathon
Middag Friemelquote:
Nee ze zijn naar Giethoorn en zo goed ken ik de weg hier nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of jij gaat lekker naar het theehuis in het park, of zijn ze daar nu toch nog heen?
ik zit echt letterlijk tussen de kippetjes nu :pquote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:
[..]
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zitten.
wat mij betreft zakken ze erdoorquote:
Ik ga morgen wel even kijkenquote:
Niet dat ik weetquote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
En, Heb ik buiten jullie zonnige karaktertjes nog wat belangwekkends gemist de afgelopen dagen ?
FF er een stukje zwemmen bij doenquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft zakken ze erdoor
[..]
Ik ga morgen wel even kijken
ehm rode pijl ????quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mensen die zich nog steeds afvragen op wat voor dak ik nu zit, zie rode pijl![]()
Oja, ik schrijf niet zo netjes op (mobiele) paint
[ afbeelding ]
Ik ben al de hele tijd onlinequote:Op zondag 10 april 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
NIJN![]()
Kom je straks online?![]()
Ik ga overigens eerst ff eten.
Jij hebt skilzquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mensen die zich nog steeds afvragen op wat voor dak ik nu zit, zie rode pijl![]()
[ afbeelding ]
Nietesquote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd online
Eetze![]()
Ja pijlen tekenen kan ik ook niet zo goed, sorryquote:
Veel plezierquote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting verjaardag. Tot later.
quote:
Meer de kleurquote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja pijlen tekenen kan ik ook niet zo goed, sorry
quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting verjaardag. Tot later.
Op telefoon issie roodquote:
dat wou ik ook zeggenquote:
Ohquote:
je huis heeft maar 1 raamquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy, mag ik daaruit de conclusie trekken dat jij uit Tilburg komt ?quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wou ik ook zeggen
zo, ik denk dat ik mn fietsroute al weet voor dadelijk
waarschijnlijk Udenhout - Biezenmortel - Door de loonse en drunense duinen naar Loon op zand, naar Tilburg
Aan de zijkant wel jaquote:
Wat word je als je vijftien bentquote:
Waarom las ik dat in kuikenmelodiequote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat word je als je vijftien bent
een Vincent of een Rembrandt?
Na na na na
Omdat dat zo moestquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom las ik dat in kuikenmelodie![]()
![]()
inderdaad friemelaarquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Crazy, mag ik daaruit de conclusie trekken dat jij uit Tilburg komt ?
Waarom ben je er dan af geklommen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Aaah de deur zit op slot, was ik nou maar niet van het dak afgeklommen
Klimskills trainenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peter Koelewijn kwam langs in WInamp
Je suis al immer onlinequote:
Nee johquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peter Koelewijn kwam langs in Winamp
quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klimskills trainen