Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mijquote:
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijdenquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is gelijk mn ontbijt
warme pistolet met gesmloten kaas en ham ertussen
not for mequote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mij
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezetquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijden
ja echt super grappig jaquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andries Jonker maakt het seizoen af bij Bayern Munchen.![]()
![]()
Louis is ontslagen
Ik kwam pas tegen 11:15 er uit, dus net ontbeten en dan zo lekker lunchenquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezet
Middag MPGquote:
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broedsquote:Op zondag 10 april 2011 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, ik ben ook weer op het dak geïnstalleerd, wat een heeeeeeerlijk weertje![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
ja en raampje open is te koud grrrr gvd fmlquote:
whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaaquote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaa
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nuquote:
heel veel snelle negersquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
Oh zoquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.quote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?.
Voor mijnes welquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Samsung Galaxy Acequote:
Nee snoepje, de marathonquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:quote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zittenquote:broeds (geen afbreking)
bijv. naamw.; -er; meest -
1· (van vogels) verlangend te broeden
2· (volkstaal) (van vrouwen) begerig om aan de geslachtsdrift te voldoen
synoniem: heet, geil
wat een broedse kip, die meid!
3· trouwlustig
Niet gezienquote:Op zondag 10 april 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Ace
[..]
Nee snoepje, de marathon
Middag Friemelquote: