whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaaquote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
whaahahahahahahahahagahahagagagavGHahawagagagahaahahahaa
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nuquote:
heel veel snelle negersquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
Oh zoquote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen hoor, maar het is te druk in de stad nu
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.quote:Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is echt de enige betekenis die ik bij dat woord kan bedenken... of maakte je telefoon dat van broeierig?.
Voor mijnes welquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Samsung Galaxy Acequote:
Nee snoepje, de marathonquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar weet de uitslag al wel, niet goed voor mijn F1 manager
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:quote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik typte broeds omdat ik dat precies bedoelde, broedem is warm maar niet lekker en dat beschrijft het exact. Iedereen gebruikt dat hier.
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zittenquote:broeds (geen afbreking)
bijv. naamw.; -er; meest -
1· (van vogels) verlangend te broeden
2· (volkstaal) (van vrouwen) begerig om aan de geslachtsdrift te voldoen
synoniem: heet, geil
wat een broedse kip, die meid!
3· trouwlustig
Niet gezienquote:Op zondag 10 april 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Ace
[..]
Nee snoepje, de marathon
Middag Friemelquote:
Nee ze zijn naar Giethoorn en zo goed ken ik de weg hier nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of jij gaat lekker naar het theehuis in het park, of zijn ze daar nu toch nog heen?
ik zit echt letterlijk tussen de kippetjes nu :pquote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:
[..]
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zitten.
wat mij betreft zakken ze erdoorquote:
Ik ga morgen wel even kijkenquote:
Niet dat ik weetquote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
En, Heb ik buiten jullie zonnige karaktertjes nog wat belangwekkends gemist de afgelopen dagen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |