Nee ze zijn naar Giethoorn en zo goed ken ik de weg hier nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of jij gaat lekker naar het theehuis in het park, of zijn ze daar nu toch nog heen?
ik zit echt letterlijk tussen de kippetjes nu :pquote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regionaal woord dus, want de Van Dale kent het alleen in deze betekenissen:
[..]
Ik wil ook wel eens in een trein vol met geile vrouwen zitten.
wat mij betreft zakken ze erdoorquote:
Ik ga morgen wel even kijkenquote:
Niet dat ik weetquote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
En, Heb ik buiten jullie zonnige karaktertjes nog wat belangwekkends gemist de afgelopen dagen ?
FF er een stukje zwemmen bij doenquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft zakken ze erdoor
[..]
Ik ga morgen wel even kijken
ehm rode pijl ????quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mensen die zich nog steeds afvragen op wat voor dak ik nu zit, zie rode pijl![]()
Oja, ik schrijf niet zo netjes op (mobiele) paint
[ afbeelding ]
Ik ben al de hele tijd onlinequote:Op zondag 10 april 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
NIJN![]()
Kom je straks online?![]()
Ik ga overigens eerst ff eten.
Jij hebt skilzquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mensen die zich nog steeds afvragen op wat voor dak ik nu zit, zie rode pijl![]()
Oja, ik schrijf niet zo netjes op (mobiele) paint
[ afbeelding ]
Nietesquote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd online
Eetze![]()
Ja pijlen tekenen kan ik ook niet zo goed, sorryquote:
Veel plezierquote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting verjaardag. Tot later.
quote:
Meer de kleurquote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja pijlen tekenen kan ik ook niet zo goed, sorry
quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting verjaardag. Tot later.
Op telefoon issie roodquote:
dat wou ik ook zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |